-

۶ دلیل برای خرید رنگ ترافیک آکریلیک از شرکت رانا کیمیا فام

رنگ ترافیک آکریلیک یک پوشش رنگی تک جزئی می باشد که به جهت ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد همواره از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. این رنگها معمولاً با مواد رقیق کننده یا تینرها مخلوط می‌شوند تا بتوانند به ویسکوزیته مناسب و ایده آل برسند.

۶ دلیل برای خرید رنگ ترافیک آکریلیک از شرکت رانا کیمیا فام

رنگ ترافیک

رنگ ترافیک آکریلیک یک پوشش رنگی تک جزئی می باشد که به جهت ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد همواره از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. این رنگها معمولاً با مواد رقیق کننده یا تینرها مخلوط می‌شوند تا بتوانند به ویسکوزیته مناسب و ایده آل برسند. رنگ ترافیک تک جزئی آکریلیک در صورت اجرای صحیح دوام و ماندگاری بسیار زیادی دارند و حتی می‌تواند در محیط‌های با تنش فیزیکی بالا نیز مقاومت قابل قبولی داشته باشند. اما اینکه چرا این محصول رنگی دارای آمار خرید بالا و جزو پرفروش ترین رنگ های ترافیک در شرکت رانا کیمیا فام می باشد را در این مقاله مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهیم.

1- چسبندگی بسیار بالای رنگ ترافیک آکریلیک به سطح آسفالت و بتن

یکی از مشخصه های اصلی رنگ ترافیک آکریلیک این است که شدت چسبندگی بالایی در سطوح آسفالت و بتن دارند. این ویژگی عالی باعث می شود تا این رنگ ها تحت کوچکترین نیرو یا فشار دچار تخریب ساختاری و یا جدا شدن از سطح آسفالت نشوند. همانطور که می دانید عبور و مرور ماشین آلات سنگین در سطح جاده ها فشار بسیار بالایی را به سطح کف جاده و همچنین رنگ های ترافیک وارد می کند که اگر این رنگ ها دارای مقاومت فیزیکی، استحکام لازم و چسبندگی بالا نباشند به راحتی دچار ترک و یا خرد شدن می شوند.

2- مقاومت بالا در برابر شرایط جوی نامساعد

آب و هوای نامساعد یک عامل اجتناب ناپذیر در محیط می باشد که باید از طریق ارتقاء کیفیت محصولات رنگی به مقابله با آن بپردازیم. از آنجایی که رنگ های ترافیک یک سطح تماس مستقیم را با آب و هوای نامطلوب دارند در نتیجه باید در تولید آن ها از یکسری فرمولاسیون های خاص استفاده شود. تابش مستقیم نور خورشید، بارش برف و باران، افزایش دما در تابستان و همچنین بروز یخبندان در فصل زمستان همگی جزو شرایط جوی نامساعد محسوب می شوند که اگر رنگ ترافیک آکریلیک قابلیت تحمل چنین شرایطی را نداشته باشد عملاً بلا استفاده خواهند ماند.

3- صرفه اقتصادی بالا

به صرفه بودن یک رنگ فوق العاده اهمیت دارد. اینکه بتوانیم از رنگ هایی استفاده کنیم که با مصرف کم بتواند یک مساحت بسیار بالا را رنگ آمیزی کند. این مزیت زمانی احساس می شود که شما قصد آغاز یک پروژه عظیم و طولانی را دارید. زیرا زمانی که به خرید چند صد کیلو رنگ می پردازید در این موقع است که پوشش دهی بالای این رنگ ها می تواند یک صرفه جویی اساسی را در بودجه و هزینه های مصرفی شما ایجاد کند.

رنگ ترافیک آکریلیک همواره جزو رنگ های به صرفه محسوب می شود بطوریکه میتوانید با استفاده از این رنگ ها به ازای حجم ۱ لیتر یک مساحت حدود ۱/۵ متر مربعی را پوشش دهی کنید. البته این مساحت بستگی به ضخامت سطح رنگ نیز دارد که اگر ضخامت آن کاهش یابد میزان پوشش دهی نیز افزایش و هر چقدر ضخامت کار بیشتر شود طبیعتا مقدار رنگ بیشتری را نیز باید مصرف کنید.

رنگ ترافیک رانا کیمیا فام

4- سریع خشک شدن رنگ ترافیک آکریلیک

المان زمان خشکی، در انواع رنگ ترافیک همواره جز اولویت های اصلی تولید می باشد. تصور کنید که می خواهید یک جاده پرترافیک را با استفاده از رنگ های ترافیک پوشش دهی کنید. اگر این رنگ ها زمان خشکی بالایی داشته باشند و یا حتی پس از طی چند روز متوالی همچنان مرطوب بمانند عملاً به مشکل بزرگی در جاده هایی که محل عبور و مرور خودروهای مختلف هستند بر خواهیم خورد.

در نتیجه اولین مشخصه ای که همواره تولیدکنندگان در حوزه ساخت رنگ های ترافیک دنبال می کنند این است که نوع ساختار آن را به گونه‌ای تنظیم کنند که در مجاورت آب و هوای محیط به سرعت به درجه سختی و خشکی کامل برسند. حال آنکه رنگ های ترافیک تک جزئی آکریلیک تنها پس از گذشت ۳۰ دقیقه به حد اولیه خشکی و پس از گذشت ۸ ساعت کاملا خشک می شوند.

5- سازگاری بالا با ماشین آلات صنعتی

یک رنگ ترافیک آکریلیک باید قابلیت اجرا توسط ماشین آلات صنعتی و خودکار را داشته باشد. این رنگها معمولاً از طریق دستگاههای اسپری که به تجهیزات ماشینی نصب شده اند بر روی سطوح آسفالت اعمال می شوند. در نتیجه فرآیند رنگ آمیزی برای شما به مراتب سهل و آسان خواهد شد و سرعت کار نیز افزایش می یابد. چرا که رنگ آمیزی مسیرهای طولانی با استفاده از تجهیزات دستی هم به نیروی کار بیشتری احتیاج دارد و همین که انرژی و زمان زیادی را از شما می گیرد.

6- مدت زمان نگهداری بالا

یک رنگ ترافیک بعد از خرید باید قابلیت نگهداری یا انبارداری را داشته باشد. در اغلب موارد به دلیل وسیع بودن یک پروژه ممکن است چند گالن رنگ اضافه بیاید. لذا شما باید بتوانید این رنگها را تا آغاز پروژه بعدی نگهداری کنید. رنگ های ترافیکی اکریلیک معمولاً می توانند در بازه دمای ۵ تا ۴۰ درجه سانتیگراد همان کیفیت اولیه خود را حفظ کنند. اگر شما بتوانید یک محیط کاملا خشک و مناسبی را برای نگهداری رنگ های ترافیک تدارک ببینید قطعا این امکان برای شما فراهم خواهد شد تا مدت یک سال این رنگ ها را با حجم بالا انبار کنید.

رنگ ترافیک آکریلیک

در زمان خرید رنگ ترافیک به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در حین خرید رنگ های ترافیک یکسری نکات مهم وجود دارد که همواره باید به آن توجه کنیم. اولین موضوع مرتبط با حجم مورد نیاز رنگ ها می باشد. برای برآورد این متغیر بهتر است از این کارشناس رنگ ترافیک مشورت بگیرید تا از این طریق مقدار حجم صحیح رنگ ها متناسب با مساحت رنگ آمیزی برآورد شود. به رنگ بندی یا فام ظاهری این پوشش های شیمیایی توجه کنید زیرا رنگ های ترافیکی به جهت آنکه بر روی سطوح جاده‌ای و آسفالت اعمال می شوند معنا و مفهوم خاصی را از لحاظ رنگ بندی دارند. به عنوان نمونه معمولاً برای رنگ آمیزی و خط کشی کناره جاده ها از رنگ زرد و برای مرکز آن از رنگ سفید استفاده می کنند.

اطلاع از قیمت محصولات و دریافت مشاوره خرید از شرکت رانا کیمیا فام

مشتریان گرامی می توانند جهت دریافت اطلاعات مرتبط با قیمت محصولات شرکت رانا کیمیا فام تماس حاصل فرمایند از طرفی کارشناسان ما می توانند یک مشاوره اساسی و جامعه را در حوزه خرید برای مشتریان گرامی تدارک ببینند تا از این طریق بتوانید یک خرید موفقی را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*