-

اهمیت و جایگاه صنعت حمل و نقل در ارتقاء و شکوفایی اقتصاد منطقه

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در دیدار با مدیر فرودگاه بین المللی آبادان، بر نقش ویژه حمل و نقل هوایی در توسعه سرمایه گذاری و گردشگری، تأکید کرد.

اهمیت و جایگاه صنعت حمل و نقل در ارتقاء و شکوفایی اقتصاد منطقه

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، علی زارعی با اشاره به اهمیت و جایگاه صنعت حمل و نقل در ارتقاء و شکوفایی اقتصاد، گفت: اگر پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه بین المللی آبادان افزایش پیدا کند؛ بی تردید در جذب سرمایه گذار بخش های مختلف صنعتی، تولیدی، صادراتی، ترانزیتی و گردشگری اثرگذار خواهد بود .

وی تصریح کرد: راه اندازی ترمینال جدید برای خدمات رسانی به مسافران لازم و ضروری است و منطقه آزاد اروند در این مسیر برای جذب بیشتر مسافر و پروازهای داخلی و خارجی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند سهم حمل و نقل هوایی در فعالیت تجاری به عنوان یکی از شاخص های رشد اقتصادی را مهم ارزیابی کرد و افزود: توسعه حمل و نقل هوایی به دلیل داشتن نقش زیربنایی تأثیر فراوانی بر فرآیند رشد اقتصادی منطقه دارد .

در ادامه این دیدار احسان الواری نژاد مدیر فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان، گزارشی از تعداد پروازها و برنامه های آینده این فرودگاه ارائه نمود .

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*