شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
کد خبر: 15582
تاریخ انتشار: 1401/02/12 03:43

راهنمایی خرید پمپ تصفیه استخر

برای استخر لازم است لوازمی را فراهم نمود و برای آن و جکوزی تجهیزاتی را تهیه کرد. آلاینده های زیادی در آب استخر وجود خواهد داشت. میکروب، رنگ مواد جامد، انواع باکتری ها و غیره می تواند وارد آب استخر شوند. بنابراین برای رعایت بهداشت شناگران و مصرف کنندگان آن بایستی نسبت به تصفیه آن اقدام کرد. برای این کار از پمپ تصفیه استخر و جکوزی استفاده می کنند. چه برای استخرهای بزرگ، چه کوچک خانگی و جکوزی ها می توان از این سیستم بهره گرفت.

از تجهیزات مهم و کاربردی که بخشی از پروسه تصفیه این آب هستند، پمپ ها می باشند. موتور، پیشران و موگر از اجزای مهم تشکیل دهنده پمپ تصفیه آب استخر و جکوزی اند. موتور پمپ برای خنک شدن و داشتن درجه حرارت متوسط هوا با محیط خارج را فراهم می کند و نکته مهم برای نصب آن این بوده که باید آن را جایی قرار داد که آب درون آن نفوذ نکند و اطراف آن هوا باشد.

برای بررسی مشخصات و خرید پمپ تصفیه استخر و جکوزی می توانید از طریق مراجعه به لینک مربوطه به آن در دماپویا اقدام نمایید و اطلاعات کافی را در خصوص این محصول مطالعه نمایید تا خریدی آگاهانه و هوشمندانه را تجربه کنید. دماپویا از فروشگاه های اینترنتی تخصصی در زمینه تاسیسات ساختمان می باشد که انواع تجهیزات لازم برای ساختمان از قبیل سیستم های تهویه مطبوع و دستگاه های برودتی و حرارتی را عرضه می دارد و علاوه بر آن لوازم استخر، سونا و جکوزی را نیز مانند پمپ تصفیه استخر با بهترین قیمت و گارانتی و خدمات پس از فروش تقدیم خریداران می کند. با انجام خرید اینترنتی می توان از هزینه ها و صرف زمان گزاف جلوگیری کرد و صرفه جویی نمود. تمامی این محصولات را می توان از نقطه از ایران سفارش داد و خریداری کرده سپس درب منزل دریافت نمایید.

پمپ تصفیه استخر آب آن را از آلاینده ها پاک می کند و آن را تمیز و شفاف می سازد. در نظر داشته باشید که سایز بزرگ تر این پمپ لزوما به معنای عملکرد قدرتمندتر و بیشتر نبوده و البته خطر فشار به فیلتر استخر را هم در پی دارد. در نتیجه به آن آسیب زده و باعث فیلتراسیون ناقص و ناکافی آب جکوزی و استخر گردد. این آب توسط پمپ به گردش در می آید و یکی از مهم ترین موارد مهم آن جنس بدنه می باشد. جنس بدنه پمپ می تواند از بدنه پلاستیکی و پلیمری باشد و یا از چدن. در نظر گرفتن این نکته نیز حائز اهمیت بوده که فلز ممکن است دچار خوردگی گردد.

علاوه بر آن جنس پروانه پمپ را نیز در نظر گرفت که سازندگان مختلف برای افزایش مقاومت آن در مقابل خوردگی آن را از استیل یا abs می سازند. از موارد که بایستی در خرید آن مورد توجه قرار داد، میزان صدایی ست که حین عملکرد خواهد داشت. پوسته پمپ و نوع بدنه نیز از دیگر نکات مهم در این زمینه اند. افت فشار تجهیزات مانند کندانسور، مبدل حرارتی، فاصله کاسه استخر تا موتورخانه، اتصالات کاسه استخر باید در نصب و استفاده از پمپ تصفیه استخر و جکوزی مورد توجه قرار گیرند و مدل مناسب با توجه به این امر انتخاب شود. دو نوع اصلی پمپ تصفیه به صورت استینردار و بدون استینر تولید و عرضه می شوند.

در جکوزی نیز برای به گردش درآوردن آب و عمل تصفیه باکتری های آن در حالت معمولی از پمپ با سرعت کم به کار گرفته می شود که مانند سیستم گردش آب در استخر است. سازندگان مختلفی اقدام به تولید و عرضه آن می کنند که در میان آنان می توان از لوارا، پنتاکس، ایمکس، الگانت، پول استار، هایوارد، مک پمپ، لیو، هایپر، IML ، PSH نام برد که متعلق به کشورهای مختلفی همچون آمریکا، کانادا، فرانسه، چین، بریتانیا و غیره هستند. شما مشتریان گرامی می توانید جهت بررسی قیمت به روز پمپ تصفیه استخر لئو به صفحه مربوطه آن در دماپویا مراجعه نمایید تا انتخابی آگاهانه را تجربه کرده و با مقایسه قیمت های مدل های گوناگون خریدی موفق داشته باشید.

 

 برای بررسی راهنمایی انتخاب پمپ تصفیه استخر باید اضافه کرد که این محصول بر حسب گالن و یا متر مکعب حجم استخر و جکوزی به دست می آید. حجم گردش آب نیز دارای اهمیت کلیدی بوده که بر حسب متر مکعب بر ساعت یا گالن اندازه گیری و محاسبه می شود. پروانه و دینام نیز از دیگر اجزای به کار برده شده در این محصول اند. مقاومت این پمپ در برابر خوردگی و فرسایش برای خرید آن تاثیرگذار است. موادی مانند کلر در استخر خاصیت خوردگی دارند که باید حین انتخاب پمپ به استحکام آن در برابر این خطرات توجه داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4j5m5p