-
کد خبر: 105331
تاریخ انتشار: 1402/12/12 05:05

راحتی و امنیت با گیفت‌کارت اپل

کمپانی اپل یکی از شرکت‌های مطرح و پرطرفدار محصولات الکترونیکی و دیجیتال در دنیا است. در بین محصولات متنوع این شرکت تلفن‌های همراه، آیپد و... در صدر آمار پرمصرف‌ترین کالاهای الکترونیکی قرار دارند. این محصولات در ایران طرفداران بسیاری دارد.
راحتی و امنیت با گیفت‌کارت اپل

کمپانی اپل یکی از شرکت‌های مطرح و پرطرفدار محصولات الکترونیکی و دیجیتال در دنیا است. در بین محصولات متنوع این شرکت تلفن‌های همراه، آیپد و... در صدر آمار پرمصرف‌ترین کالاهای الکترونیکی قرار دارند. این محصولات در ایران طرفداران بسیاری دارد.

یک مشکل بزرگ که برای کاربران ایرانی در استفاده از محصولات اپل وجود دارد، اسپورت نکردن بسیاری از برنامه‌های آپ استور است. به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه ایران، امکان استفاده از خیلی از برنامه‌های آپ استور به‌صورت رایگان وجود ندارد. دانلود فیلم و موسیقی در کنار برخی از بازی‌ها و سرویس‌ها برای کاربران ایرانی با هزینه همراه خواهد بود. کمپانی اپل برای رفع این مشکل آپشن خرید گیفت‌کارت اپل را به کاربران خود پیشنهاد می‌کند.

گیفت‌کارت اپل یا آیتونز چیست؟

گیفت‌کارت‌ها مانند کارت‌های هدیه اعتباری یک نوع کارت است که در آن مبلغ مشخصی برای پرداخت تعبیه شده است. با استفاده از این محصول سفارشی کمپانی اپل، دیگر نیاز به داشتن حساب بانکی بین‌المللی، ویزاکارت، مسترکارت و... برای خرید اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های موجود در اپل وجود ندارد.

این نوع از گیفت‌کارت‌ها به دو صورت مجازی و فیزیکی در فروشگاه‌های معتبر اینترنتی در دسترس کاربران است که فروشگاه G4A4  یکی از این مراکز معتبر در این زمینه است. قیمت گیفت‌کارت‌های اپل از ۲ دلار شروع و تا ۲۰۰ دلار در فروشگاه‌های معتبر اینترنتی برای کاربران موجود است.

ویژگی‌های گیفت‌کارت اپل

این ابزار که توسط کمپانی اپل برای کاربران خود تهیه شده، دارای ویژگی‌های خاص خود است:

  • این کارت‌ها غیرقابل‌شارژ بوده و تنها یک‌بار می‌توان از آن استفاده کرد.
  • استفاده از این کارت برای کاربران محصول اپل در خرید سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها جایگزین بسیار مناسبی برای پول نقد و کارت‌بانکی است.
  • باتوجه‌به اینکه این کارت‌ها فاقد نام است، می‌توانید آن را به شخصی دیگر هدیه کرده و یا به‌صورت ناشناس از آن استفاده کنید.
  • این کارت بدون تاریخ انقضا بوده در نتیجه می‌توانید در مدت‌زمان طولانی از آن استفاده کنید.

گیفت‌کارت اپل را از کجا بخریم؟

کاربرانی که مایل به خرید این محصول هستند باید از مراکز معتبر در این زمینه اقدام نمایند. امروزه سایت‌های اینترنتی بسیاری در زمینه خرید انواع گیفت‌کارت‌ها فعالیت می‌کنند. معمولاً سایت‌های اینترنتی به‌منظور سهولت فرایند خرید برای کاربران، اقدام به درج یک راهنمای جامع می‌نمایند.

کاربرانی که مایل به خرید گیفت‌کارت اپل هستند می‌توانند با مطالعه این راهنما و طی نمودن مراحل آن، به‌راحتی اقدام به خرید نمایند. لازم به ذکر است که هر سایت اینترنتی برای این منظور مناسب نخواهد بود. باتوجه‌به خرید دلاری این محصول حتماً از سایت‌های معتبر در این زمینه استفاده کنید. تحت این شرایط قادر خواهید بود با طی‌کردن مراحل لازم خرید از چگونگی دریافت کارت خود مطلع شوید.

نکات مهم در هنگام خرید گیفت‌کارت‌های اپل

باتوجه‌به اینکه کشور ایران در تحریم است، کاربران ایرانی نمی‌توانند اپل آیدی خود را مطابق با موقعیت کشور خریداری نمایند. برای این منظور می‌بایست برای خرید گیفت‌کارت اپل مطابق با کشوری که آیدی را ثبت نموده‌اید، اقدام نماید:

  • سایت اینترنتی که قصد خرید گیفت‌کارت خود را دارید، باید یک مجموعه معتبر با تیمی قوی و متخصص باشد.
  • برای اطمینان از خرید باید حتماً آدرس، شماره تماس و لوکیشن دقیق حامی سایت موردنظر را داشته باشید.
  • شرکت اپل برای خرید گیفت‌کارت‌های خود یک استاندارد قیمتی را در نظر گرفته است. به همین دلیل قیمت این کارت هدیه باید در سایت موردنظر شما معقول و مناسب باشد.
  • باتوجه‌به نوسانات ارزی در ایران سایت فوق باید به این مسائل واقف بوده و افزایش قیمت غیرمعقول نداشته باشد.
  • بررسی سابقه سایت فروشگاهی، مجوزها و انجام قانونی فعالیت‌ها در این زمینه
  • یکی از نکات مهم در هنگام خرید گیفت‌کارت اپل، ارسال کد مربوطه به آن طی زمان کوتاه بعد از فرایند خرید است.
  • برخورداری از خدمات ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی
  • ارائه انواع گیفت‌کارت‌های اپل باقیمت‌های متنوع
  • سایت موردنظر باید با یک راهنمای جامع خرید برای کاربران ایجاد نموده باشد تا با فرایند گام‌به‌گام با کمترین چالش اقدام به خرید نمایند.

نحوه شارژ اپل آیدی با استفاده از گیفت‌کارت

برای این منظور کاربران قادر خواهند بود با فرایندی کوتاه و آسان اقدام به شارژ اپل آیدی خود نمایند. برای این منظور می‌بایست وارد حساب کاربری خود در اپل آیدی شده و با کلیک بر روی گزینه رید یوم گیفت‌کارت یا کد آن، کد ۱۶ رقمی مربوط به گیفت‌کارت خود را که بعد از فرایند خرید توسط سایت دریافت نموده‌اید، در این قسمت وارد نمایند.

با انجام دو مرحله فوق شما به‌راحتی قادر به شارژ اپل آیدی خود متناسب با هزینه پرداختی دراین‌خصوص خواهید بود. امکان استفاده از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها موردنظر کاربران از آپ استور با شارژ حساب فراهم خواهد شد.

کاربردهای گیفت‌کارت اپل

باتوجه‌به تحریم‌های اعمال شده بر علیه ایران، کاربران محصولات اپل در کشور قادر به استفاده از خیلی از سرویس‌های این شرکت نیستند. درصورتی‌که فاقد حساب‌های بین‌المللی باشید، برای استفاده از برخی از سرویس‌های ضروری و یا بعضاً خرید بازی‌های متنوع از آپ استور نیازمند خرید گیفت‌کارت اپل خواهید بود. این کارت هدیه دلاری، دارای کاربردهای مختلفی است:

  • خرید نرم‌افزارهای پولی

درست است که کمپانی اپل برخی از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است، اما بسیاری از سرویس‌های این شرکت بدون پرداخت هزینه قابل‌استفاده نیستند. به همین دلیل برای خرید برخی از نرم‌افزارها نیازمند شارژکردن حساب کاربری خود با استفاده از گیفت‌کارت‌های متنوع این کمپانی هستید.

  • خرید بازی‌های متنوع

بسیاری از کاربران که از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، علاقه وافری به بازی با آن دارد. بسیاری از بازی‌هایی که بر روی سیستم گوشی و آیپد نصب می‌شود، بعد از طی مراحل اولیه برای ادامه بازی کاربر را ملزم به پرداخت برخی هزینه‌ها می‌کند. برای رفع این مانع برای بازی می‌بایست اقدام به شارژ حساب کاربری خود نمایید.

  • خرید اکانت پرمیوم
  • خرید اشتراک دانلود فیلم و موزیک
  • خرید حجم آی کلود یا همان فضای ذخیره‌سازی ابری

و...

گیفت‌کارت استیم

این محصول برای افرادی که به بازی در فضای مجازی علاقه وافری دارند، نامی آشنا است. گیمرها با خرید گیفت‌کارت استیم که یک پلتفرم توزیع محتوا برای بازی‌های کامپیوتری است، به‌راحتی قادر به انجام بازی با استفاده از اینترنت هستند.

این کارت مانند گیفت‌کارت اپل یک کارت هدیه است که بسته به مبلغ پرداخت شده توسط کاربر، اعتبار خاصی را اسپورت خواهد کرد. با خرید و استفاده از این کارت کاربر قادر خواهد بود حساب نرم‌افزاری و سایر آیتم‌های مربوط به پلتفرم استیم را به‌روزرسانی نموده و از بازی استفاده کند.

جمع‌بندی

هر گوشی تلفن هوشمندی بعد از طی یک مدت‌زمان خاص، برای ارتقا سیستم‌ها و سرویس‌های خود نیازمند به‌روزرسانی است. محصولات کمپانی اپل در ایران باتوجه‌به اعمال محدودیت‌ها تحریمی علیه کشور، با راهکارهای متفاوتی در این زمینه روبرو است.

کاربران که از محصولات اپل استفاده می‌کنند، در صورت نداشتن حساب بانکی بین‌الملل، مسترکارت و ویزاکارت می‌بایست اقدام به خرید گیفت‌کارت اپل برای شارژ حساب کاربری نماید. انجام یک خرید مطمئن و بدون چالش در این زمینه با استفاده از سایت‌های اینترنتی معتبر فراهم خواهد بود. به همین دلیل قبل از اقدام به خرید از کلیه مسائل و نکات امنیتی در این زمینه مطلع و به‌صورت آگاهانه اقدام به خرید این کارت هدیه نمایید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4dwo5q