-

راهنمای خرید بهترین بسته‌بندی از شرکت وزین پلاست

قبل از هر چیز لازم است بدانید که شرکت وزین پلاست، با در اختیار داشتن چندین کارخانه‌ مجزا در زمینه‌ تولید فراورده‌های پلی اتلینی و پلیمری، در حال ارائه‌ انواع محصولات، به مشتریان داخل و خارج کشور است.

راهنمای خرید بهترین بسته‌بندی از شرکت وزین پلاست

قبل از هر چیز لازم است بدانید که شرکت وزین پلاست، با در اختیار داشتن چندین کارخانه‌ مجزا در زمینه‌ تولید فراورده‌های پلی اتلینی و پلیمری، در حال ارائه‌ انواع محصولات، به مشتریان داخل و خارج کشور است. این مجموعه‌ مجهز، قادر به تولید روزانه هزار کیلوگرم، انواع نایلون، استرج/ شیرینگ، opp، سلفون/ پی‌وی‌سی، متالایز و ... است که باعث شده در زمره‌ یکی از بهترین‌های این صنعت قرار گیرد. گفتنی است که این شرکت با داشتن کادری مجرب و خلاق، اقدام به تولید و فروش محصولاتی مناسب بهترین بسته‌ بندی مواد غذایی، بهداشتی، پوشاک و ... کرده که دارای بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت هستند.

ضمن این‌که تمام محصولات شرکت طبق جدیدترین متد روز دنیا تولید می‌شوند. این شرکت معتبر، یکی از کامل‌ترین و بهترین تولیدکنندگان سطح کشور است که علاوه‌بر در نظر گرفتن کیفیت تولید، در امر چاپ نیز از بهترین طراحان داخلی و دستگاه‌های به‌روز دنیا بهره ‌می‌برد تا بتواند طرح اختصاصی مشتریان خود را با بهترین صورت چاپ کند. شما می‌توانید برای خرید نایلون، خرید پلاستیک بسته‌بندی و دیگر تولیدات وزین پلاست به‌صورت حضوری و غیرحضوری اقدام کنید.

بسته بندی ایستاده

بهترین جنس بسته‌بندی برای مشاغل خانگی

همانطور که می‌دانید، امروزه با پیشرفت صنایع و نیاز به نیروی کار در بخش‌های مختلف، فرهنگ دورکاری یا کار در منزل هم گسترش یافته و مشاغلی مانند بسته‌بندی محصولات مختلف درخانه نیز، رونق گرفته است؛ اما برای بهترین بسته بندی در منزل هم نیازمند لوازم و ابزار مخصوصی هستیم. بسته‌بندی‌های خانگی با لوازم و ابزاری مانند ظروف اکرولیک، ظروف پت، مقوا، کاغذ، فلز، شیشه، چوب و .. امکان‌پذیر است؛ اما اگر به‌دنبال راهی آسان، بی‌دردسر و کم هزینه برای بسته‌بندی هستید، ما به شما لفاف‌های پلاستیکی را پیشنهاد می‌دهیم. این لفاف‌ها عموما از جنس نایلون و سلفون بوده و دارای مزایای مختلفی هستند که در ادامه به ذکر چند مورد می‌پردازیم :

  • ارزان و در دسترس هستند.

  • دوخت و پرس آن‌ها به آسانی انجام می‌شود.

  • بهداشتی هستند و عواملی مانند رطوبت و آلودگی به آن‌ها نفوذ نمی‌کند.

  • در برابر پارگی مقاوم هستند.

  • برای محصولات مختلفی چون خشکبار، حبوبات، آجیل، شکلات، لوازم‌التحریر، پوشاک، ماسک، گیاهان دارویی و .. استفاده می‌شوند.

شرکت وزین پلاست برای حمایت از مشاغل خانگی اقدام به تولید انواع لفاف برای بهترین بسته‌ بندی ادویه‌جات، زعفران، چای و .. با بالاترین کیفیت کرده است. اگر در زمینه‌ بسته‌بندی خانگی فعالیت دارید، حتما برای خرید بسته‌ بندی و خرید نایلون به سایت وزین پلاست سر بزنید. این مجموعه، یک شرکت بزرگ تولیدکننده است و واسطه نیست؛ به‌همین دلیل می‌توانید برای خرید پلاستیک بسته بندی به قیمت عمده، اقدام کرده تا برای شما به‌صرفه باشد.

بهترین سلفون برای بسته بندی حبوبات

اگر می‌خواهید رطوبت و حشرات به حبوبات شما نفوذ نکرده و دچار آفت نشوند، لازم است که در شرایط مناسبی نگهداری شوند؛ بنابراین، برای حفظ این دانه‌های خوراکی برای مدت بیشتر، باید به روش درستی آن‌‌‌‌‌‌‌ها را بسته بندی کنید. لازم به ذکر است که برای بسته‌ بندی و نگهداری اغلب مواد غذایی، از سلفون استفاده می‌شود. درواقع لفاف سلفونی بهترین بسته بندی برای حبوبات است؛ زیرا هم در محافظت از محصول در برابر بخار آب، گازهای دی‌اکسیدکربن، اکسیژن و نیتروژن مقاوم بوده و هم از لحاظ اقتصادی به‌صرفهاست و هزینه‌ کم‌تری نسبت‌به ظروف شیشه‌ای و پلاستیکی دارد.

از دیگر مزایای خرید نایلون این است که استفاده‌ آن نسبت‌به جعبه‌های مقوایی آسان‌تر است و قابلیت دوخته شدن با حرارت را هم دارد.؛ ضمن این‌که می‌توانید انواع مختلف طرح‌ها را به‌راحتی روی آن چاپ کنید؛ به‌همین دلیل توصیه می‌کنیم برای خرید بسته‌ بندی، لفاف سلفونی را در اولویت بگذارید.

بسته بندی نان تست

بهترین نایلون برای بسته‌ بندی قطعات صنعتی

لازم است بدانید که قطعات صنعتی، شامل طیف وسیعی از انواع قطعه‌های ریز و درشت است که برای نگهداری مناسب و ارسال امن، نیازمند بهترین بسته بندی هستند؛ بنابراین، اگر به فکر خرید بسته‌ بندی برای قطعات مختلف هستید، باید بگوییم که نایلون و سلفون از پرکاربردترین لفاف‌های بسته‌بندی هستند که شامل انواع مختلفی ازجمله پاکت زیپ‌دار، شفاف، پشت صدفی و پشت متالیز هستند؛ اما فراموش نکنید که قطعات صنعتی در برابر فشار و ضربه بسیار حساس بوده و برای نگهداری آن‌ها باید احتیاط کنید. یکی از بهترین نایلون‌هایی که می‌تواند به بهترین شکل از این قطعات آسیب‌پذیر محافظت کند، نایلون حباب‌دار است.

ساختار این نایلون ضربه‌گیر، نسبت به سایر نایلون‌ها کاملا متفاوت است. بیشتر نایلون‌های بسته‌بندی، دارای سطحی صاف هستند؛ ولی نایلون حباب‌دار دارای حباب‌هایی برجسته است که از وارد شدن ضربه و آسیب به محصول جلوگیری می‌کند. داخل حباب‌ها از هوا پر شده و باعث شده‌اند نایلون سطحی نرم مانند بالشت به خود بگیرد و بهترین بسته‌ بندی برای قطعات باشد.

لازم به ذکر است که هیچ یک از نایلون‌های به‌کاررفته در صنایع به اندازه‌ این نایلون مقاوم نیستند؛ به‌همین دلیل قطعات بسته‌بندی‌شده داخل جعبه‌ها را با نایلون‌های حباب‌دار عایق می‌کنند. این مدل نایلون به‌صورت دولایه و سه‌لایه تولید شده و اندازه‌ حباب‌های آن هم متفاوت است؛ اگر به فکر خرید پلاستیک بسته بندی مناسب برای قطعات و محصولات حساس و شکننده هستید، به این مدل نگاه ویژه‌ای داشته باشید.

استرچ

بسته بندی زیبا و مطمئن با محصولات وزین پلاست

همانطور که در این مقاله برای شما توضیح دادیم، شرکت وزین پلاست تولیدکننده‌ انواع نایلون‌های چندلایه پلی اتلین، نایلکس تا شش رنگ چاپ، برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نایلون شیرینگ برای بهترین بسته‌بندی در صنایع مختلف ساده و چاپ‌دار، نایلکس‌های سه‌لایه با تکنولوژی ABA برای تولید، نایلون‌های سه‌لایه FFS، برای بسته بندی صنعتی، انواع زیپ‌کیپ در سایزهای مختلف، انواع پاکت کرافت ساده و چاپ‌دار و ... است.

همچنین با در اختیار داشتن چندین کارخانه‌ مجزا، در کنار تنوع گسترده‌ای که دارد، انواع نایلون مالچ کشاورزی را نیز به تولید می‌رسانند. نایلون‌های کشاورزی تولیدشده توسط این شرکت در طول و عرض دلخواه و مورد نیاز مشتری به‌صورت یک‌لایه یا چندلایه تولید می‌شوند و دارای رنگ‌های مختلفی هم هستند؛ بنابراین، اگر در هر حوزه و زمینه‌ای، محصولی جهت بسته‌بندی دارید، با خیال راحت به سایت شرکت وزین‌پلاست مراجعه کرده و نایلون متناسب با محصول خود را برای بهترین بسته بندی انتخاب کنید و به قیمت تولیدی آن را ثبت و خریداری کنید.

برچسب ها : وزین پلاست,نایلون,کارخانه,تولیدی,سلفون,پلاستیک

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین