-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

بهترین پارک‌های آبی دبی کدام‌اند؟

دبی با سرمایه‌گذاری روی پارک‌های آبی خود، سالیانه سود بسیاری از این مراکز بدست می‌آورد. در طول سال، مسافران از نقاط مختلف دنیا برای تجربه لذت‌های آبی این منطقه، به آن سفر می‌کنند. پارک‌های آبی دبی، در خاورمیانه و دنیا بی‌رقیب هستند.

بهترین پارک‌های آبی دبی کدام‌اند؟

دبی با سرمایه‌گذاری روی پارک‌های آبی خود، سالیانه سود بسیاری از این مراکز بدست می‌آورد. در طول سال، مسافران از نقاط مختلف دنیا برای تجربه لذت‌های آبی این منطقه، به آن سفر می‌کنند. پارک‌های آبی دبی ، در خاورمیانه و دنیا بی‌رقیب هستند.

تعداد زیاد پارک آّبی در دبی باعث شده هر کدام از این پارک‌ها در رقابت با همکاران خود، امکانات بهتری ارائه دهند. به صورتی که هر یک از این مراکز را که انتخاب کنید، مزیتی نسبت به دیگری خواهد داشت. برخی از این پارک‌ها مختص به کودکان ساخته شده‌اند که می‌توانید لحظات خاصی کنار فرزندتان تجربه کنید. برخی دیگر از این پارک‌ها نه تنها قطب اصلی گردشگری این منطقه به حساب می‌آیند بلکه برای شما تفریحات بی‌نظیری در نظر گرفته‌اند.

در این محتوا بهترین پارک‌های آبی دبی را برای شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.


پارک آبی در دبی، از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری

پارک آبی یاس ابوظبی

این پارک آبی در جزیره یاس ابوظبی بنا شده است. ممکن است با خود فکر کنید برای رسیدن به آنجا باید مسیر طولانی‌ای را طی کنید. به شما این اطمینان را می‌دهم که پشیمان نخواهید شد. یاس ابوظبی نه تنها بهترین پارک در میان پارک‌های آبی دبی است، بلکه دومین مجموعه آبی دنیا به حساب می‌آید.

پارک آبی یاس 15 هکتار است که به 8 بخش با تم‌ها و وسایل سرگرم‌کننده متنوع تقسیم می‌شود. این پارک بیش از 40 نوع سرسره متنوع دارد. از سقوط آزاد و بلک هول گرفته تا سرسره کوهان شتر و سقوط جبل هر کدام تجربه‌ای خاص برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای مثال زمانی که به بالای سرسره جبل می‌روید چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از تمام پارک آبی و جزیره رو به روی شما خواهد بود.

هر نوع ورزش آبی که فکرش را می‌کنید در این پارک در دسترس شما خواهد بود. در بخش بشکه حباب می‌توانید روی موج‌های مصنوعی اسکی کنید. اگر به غواصی علاقه‌مندید، به شکار مروارید‌ها خواهید رفت. یکی از هیجان‌انگیزترین قسمت‌ها، مسابقه یافتن مروارید است که شما با دنبال کردن سرنخ‌ها باید مروارید اصلی را بیابید.

علاوه بر همه‌ی این‌ها بلندترین ترن‌هوایی معلق دنیا با ارتفاع 550 متر در پارک آبی یاس واقع شده است. سینمای 5 بعدی نیز به شما این احساس را خواهد داد که در قلب فیلم نشسته‌اید.


پارک آبی یاس، بزرگترین مجموعه آبی خاورمیانه

پارک آبی آتلانتیس دبی

در دبی هتل‌هایی وجود دارند که دارای مجموعه آبی خصوصی هستند. پارک آبی آتلانتیس دبی بخشی از هتل بزرگ آتلانتیس می‌باشد. به شما قول می‌دهم اگر در این هتل اقامت داشته باشید، برای بیرون رفتن از آن زمان و میل نخواهید داشت. مجموعه آبی آتلانتیس با ظاهر فوق‌العاده‌ای که دارد، مسافران بسیاری را به خود جذب می‌کند.

تعداد سرسره‌های این پارک حدود 30 عدد است که به علت شیب و ارتفاعی که دارند، بسیار هیجان‌انگیز هستند. اگر یکی از این سرسره‌ها را تجربه کنید، می‌توانید تفاوت آن با دیگر سرسره‌ها را درک کنید. پس از اینکه آدرنالین خونتان تا حد زیادی بالا رفت، در طولانی‌ترین رودخانه تنبل رها خواهید شد و در نهایت به ساحل آفتابی می‌رسید.

استخرهای دلفین، شیر دریایی، کوسه برای مشاهده وجود دارد. همچنین بزرگترین آکواریوم خاورمیانه با 65 هزار آبزی نیز در همین پارک آبی واقع شده است. برای غواصی، جت اسکی، موج‌سواری و آفتاب گرفتن در ساحل خصوصی نیز نیاز نیست از هتل خود خارج شوید، همگی در پارک آبی آتلانتیس موجود است.

امکانات رفاهی اعم از بخش مخصوص کودکان، رستوران، فروشگاه و ... نیز از دیگر ویژگی‌های یکی از بهترین پارک‌های آبی دبی به حساب می‌آیند.


هیجان وصف ناشدنی در پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی وایلد وادی دبی

این پارک آبی اصلی‌ترین جاذبه گردشگری دبی است. چشم‌اندازی که از بالای ترن هوایی این مجموعه خواهید دید، تصویر زیبای برج‌العرب می‌باشد. این پارک آبی با فضای سنتی عربی در محوطه باز طراحی شده است. بیش از 30 سرسره که از بزرگترین سرسره‌های پارک‌های آبی دبی هستند در آن وجود دارد. همچنین استخر موج این مجموعه، بزرگترین استخر در تمام خاورمیانه است.

سرسره‌های سقوط این پارک آبی ارتفاع 120 متری دارد که سرعت شما در آن‌ها به 80 کیلومتر خواهد رسید. با ورود به این پارک آبی می‌توانید فرزندان خود را در بخش کودکان به مسئولین آن بسپارید و با خیال راحت در میان سواحل و رودخانه‌ها تفریح کنید. این مجموعه تفریحاتی برای بانوان باردار نیز در نظر گرفته است.


فضای سنتی پارک آبی وایلد وادی

نتیجه‌گیری

ممکن است انتخاب یک مجموعه آبی برای شما راحت نباشد. برای اینکه در انتهای سفر از تصمیم خود راضی باشید، بهتر است در هنگام تهیه بلیت با گروه‌های متخصص مشورت فرمایید. کارشناسان ما در مجموعه بریم دبی، با در نظر گرفتن سلایق و شرایط شما، بهترین گزینه را برای تفریحات دبی به شما معرفی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*