-
همزمان با روز بسیج مستضعفین؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک اتاق تعاون ایران و بنیاد تعاون ارتش

رئیس اتاق تعاون ایران در نشست امضای تفاهم نامه همکاری مشترک اتاق تعاون ایران با بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اتاق تعاون ایران می تواند با هم‌افزایی با بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران، به رشد و توسعه تعاونی های ارتش جمهوری اسلامی ایران کمک کند.

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک اتاق تعاون ایران و بنیاد تعاون ارتش

رئیس اتاق تعاون ایران در نشست امضای تفاهم نامه همکاری مشترک اتاق تعاون ایران با بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: : اتاق تعاون ایران می تواند با هم‌افزایی با بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران، به رشد و توسعه تعاونی های ارتش جمهوری اسلامی ایران کمک کند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، نشست امضای تفاهم نامه همکاری مشترک اتاق تعاون ایران و بنیاد تعاون ارتش امروز با حضور عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران و امیر جعفر آقایی مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش در اتاق تعاون ایران به امضا رسید . رئیس اتاق تعاون ایران در این نشست ضمن تبریک پنجم آذر، روز بسیج مستضعفین و گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: امیدواریم که حاصل این تفاهم نامه رشد تعاونی ها در بنیاد تعاون ارتش باشد و باب جدیدی از همکاری های متقابل باشد . وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت تعاونی ها، ادامه داد: رئیس جمهور محترم نیز تاکید ویژه ای بر رشد تعاونی ها داشته اند و به طور مستمر پیگیر امور تعاونی ها هستند . عبداللهی با اشاره به فداکاری های ارتش در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به تعاون های زیرمجموعه بنیاد تعاون ( آجا) توسط میز خدمت اتاق های تعاون را وظیفه ذاتی خود می دانیم . وی در بخش دیگری از این نشست با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های اتاق تعاون ایران و جایگاه قانونی آن در شوراهای اصلی ابراز داشت: ما می توانیم حلقه ارتباط فیمابین بنیاد تعاون و سایر تعاونی های کشور باشیم همچنین تعاونی های ارتش می توانند از خدمات اتاق تعاون در تمام حوزه ها نظیر مشاوره در زمینه های حقوقی، تامین اجتماعی و سایر حوزه همچنین صدور کارت بازرگانی و گواهی مبدأ بهره مند شوند . در ادامه نشست نیز امیر جعفر آقایی ضمن ابراز خرسندی از حضور در اتاق تعاون ایران و گرامیداشت هفته بسیج، ابراز داشت: بنیاد تعاون، امور معیشت، رسیدگی و پیگیری امور پرسنل ارتش، را انجام میدهد و امروزه با فضای اقتصادی حاکم، این امر سخت است و خوشحالیم که در بستر تعاونی ها این همکاری با مشارکت پرسنل ارتش قابل انجام و تکامل است . وی خاطر نشان کرد: ما در سطح کشور تعاونی های بسیاری داریم که به دلیل نداشتن آگاهی کافی از امتیازارت تعاونی ها با مشکلات مواجه می شوند و همکاری با اتاق تعاون ایران می تواند بستر مناسبی برای فعالیت و رشد تعاونی های ارتش محسوب شود . گفتنی است، این تفاهم نامه در راستای اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، فیمابین اتاق تعاون ایران و بنیاد تعاون آجا با هدف تشریک مساعی و همکاری مشترک به منظور بهره‌مندی مستمر از ظرفیت‌های موجود در حوزه تعاون و قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید . خاطرنشان می شود، همکاری در زمینه اهداف ۸ گانه سند توسعه بخش تعاون، تشریک مساعی در زمینه همکاری های مشترک بمنظور بهره مندی از ظرفیتهای موجود در حوزه تعاون، حمایت و توانمندسازی ارکان تاثیرگذار بخش تعاون و تقویت فرهنگ تعاون بعنوان یک ارزش ملی و تشویق به همکاری های جمعی در فعالیت های اقتصادی و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به جامعه هدف(تعاون های زیرمجموعه بنیاد تعاون آجا) توسط میز خدمت اتاق های تعاون از مهمترین محورهای این تفاهم نامه می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*