-

عرضه قدرتمندترین پیکاپ دو کابین بنزینی

شرکت ایران خودرو دیزل از نخستین عرضه محصول پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک از شنبه یکم بهمن‌ خبر داد.

پس از استقبال بی ‌ نظیر مشتریان از رونمایی پیکاپ فوتون اتوماتیک در ماه گذشته، اولین عرضه این خودرو در تاریخ شنبه یکم بهمن و از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل به نشانی esale . ikd . ir آغاز خواهد شد.پیکاپ فوتون اتوماتیک در این طرح به صورت قیمت قطعی و با موعد تحویل اسفندماه و در دو رنگ مشکی و سفید به مشتریان عرضه خواهد شد.

در این طرح، فروش برای رعایت حقوق خریداران، هر کد ملی صرفا قادر به ثبت سفارش درخواست خرید یک خودرو است و خریداران نباید سابقه خرید محصول پیکاپ از شرکت ایران خودرو دیزل در یک سال گذشته را داشته باشند. دارا بودن گواهینامه رانندگی و ۱۸ سال سن از دیگر شرایط این طرح فروش است.

پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک به پیشرانه ‌ ای با فناوری بورگوارد، مجهز به سامانه توربوشارژ است که می ‌ تواند ۲۴۰ اسب بخار و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این مشخصات باعث شده این محصول ایران خودرو دیزل به ‌ عنوان قدرتمندترین پیکاپ دو کابین بنزینی در بازار ایران شناخته شود.

این خودرو علاوه بر مجهز بودن به سیستم ‌ های ایمنی رفاهی و هوشمند پیشرفته، مجهز به گیربکس معروف ZF اتوماتیک هشت دنده بوده و با طراحی داخلی بسیار زیبای خود موردتوجه علاقه ‌ مندان قرار گرفته است. قابلیت دو دیفرانسیل ۴ WD و زنجیر موتور از دیگر ویژگی ‌ های مهم این محصول است.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*