-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

تهران کلایمر بهترین شرکت برای خرید کلایمر و اجاره کلایمر

خرید کلایمر صفر و دست دوم و اجاره کلایمر در تهران و دیگر شهرهای ایران توسط تهران کلایمر، معتبرترین شرکت ارائه دهنده خدمات کلایمر در کشور.

تهران کلایمر بهترین شرکت برای خرید کلایمر و اجاره کلایمر

تا قبل از اختراع دستگاه‌هایی به نام کلایمر، یکی از دغدغه‌های موجود در پروژه‌های ساختمانی، دستیابی به طبقات بالاتر یک ساختمان بود. تا چندی پیش کارگران زحمتکش مجبور بودند که برای نظافت، نماسازی و تعمیر یک سازه مرتفع خطرهای زیادی را به جان بخرند و با داربست این کار را پیش ببرند. امروزه به لطف وجود کلایمرها، این نگرانی برطرف شد. در حقیقت کارفرمایان و پیمانکاران می‌توانند با خرید یا اجاره کلایمر از شرکت معتبر تهران کلایمر ، از مزایا و کاربرد بی‌نظیر این دستگاه‌ها بهره‌مند شوند.

کلایمر چیست؟

در قدم اول خوب است با کلایمر آشنا شوید. در جامعه امروزی ساخت برج‌ها و آسمان خراش‌ها به شدت افزایش یافته‌اند. تا قبل از رواج دستگاه‌هایی به نام کلایمر، پیمانکاران از داربست استفاده می‌کردند. برپایی و نصب داربست‌ها با سختی‌های زیادی به همراه بود؛ به علاوه سقوط افراد از روی داربست و خسارات مالی ناشی از سقوط اشیا از جمله چالش‌های داربست‌ها بود.

درست در این زمان بود که بشر فهمید باید فکری به حال دستیابی آسان به طبقات بالایی کند تا افراد دارای شغل مرتبط با پروژه‌های ساختمانی بتوانند به راحتی به نماسازی، تمیزکاری نما و تعمیرات و نگهداری آن بپردازند. کلایمرها یا به اصطلاح داربست معلق دستگاه‌هایی کاربردی برای انجام اقدامات مربوط به نمای سازه‌های مرتفع هستند. این محصولات از یک سبد با طول متغیر 2 تا 6 متر تشکیل شده‌اند که افراد برای جابجایی با استفاده از این دستگاه، باید به سبد گفته شده وارد شوند.

اجاره کلایمر

لازم نیست خودتان را درگیر سختی‌ها و هزینه‌های برپایی داربست کنید. برای تعمیرات نما و تمیزکاری نمای ساختمان خود می‌توانید کلایمر را اجاره کنید. تهران کلایمر یک شرکت فوق العاده در زمینه اجاره کلایمر محسوب می‌شود که این دستگاه‌ها را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. این وسایل با کاربرد بی‌نظیر می‌توانند به راحتی مانند یک آسانسور مصالح و اشخاص را جابجا کنند؛ بنابراین با حفظ امنیت، تمرکز فردی که روی این دستگاه قرار دارد، افزایش یافته و به راحتی می‌تواند به کارهای خود بپردازد. چنانچه بودجه شما برای خرید کلایمر مناسب نیست، می‌توانید برای اجاره اقدام نمایید. شما می‌توانید تا هر زمانی که خواستید با اجاره کلایمر از فایده‌های این دستگاه‌ها استفاده کنید و از حرکت بی‌نظیر آن روی نمای ساختمان لذت ببرید. در حقیقت اجاره کلایمر یک گزینه معرکه و اقتصادی برای انجام کارهای مربوط به نمای بیرونی ساختمان‌ها است.

خرید کلایمر

مجموعه تهران کلایمر با فروش بهترین کلایمرها بستر مناسبی برای انجام کارهای مربوط به نمای ساختمان را فراهم می‌کند. به بیانی دیگر لازم نیست نگران خطرات استفاده از داربست باشید؛ بلکه با یک بار هزینه برای خرید کلایمر از تهران کلایمر، می‌توانید با حفظ آرامش کارهای ساختمانی را پیش ببرید. همانطور که می‌دانید این وسایل امنیت بسیار بالایی دارند؛ در نتیجه می‌توانند برای کسانی که شغل و پیشه ساختمان سازی دارند مناسب باشند. همچنین برای کاهش هزینه‌ها امکان سفارش کلایمر دست دوم نیز وجود دارد. تهران کلایمر با استخدام مهندسان و طراحان با تجربه و ماهر، پیوسته امنیت کلایمرها را بررسی کرده و با اطمینان خاطر آن‌ها را به مشتریان ارائه می‌کند.

کاربردهای رایج کلایمر

کلایمر جانشین خوبی برای داربست‌های قدیمی و پرخطر شده؛ به‌طوری که امروزه کارفرمایان از این ماشین‌های قدرتمند برای انجام جابجایی‌های افقی و عمودی در نمای ساختمان‌ها، آسمان خراش‌ها، برج‌ها، پل‌ها، مخازن نفت و ... استفاده می‌کنند. با مشاهده برج‌ها و ساختمان‌های بلند در سطح کلان شهرها شاید از خودتان سوال بپرسید که چگونه مسئولان مرتبط می‌توانند به ارتفاعات این سازه‌ها دسترسی پیدا کنند؟ با گسترش محبوبیت این نوع ساختمان‌ها، دیگر داربست‌ها گزینه مناسبی نیستند و جای خود را به دستگاه‌هایی به نام کلایمر داده‌اند. اجاره یا خرید کلایمر می‌تواند به شما در انجام اقداماتی همچون سیمان کاری، رنگ آمیزی و نقاشی، گچ‌کاری، تمیزکاری، شستشو و نظافت نما، بازسازی نما، کاشی کاری و ... کمک شایانی کند. شرکت تهران کلایمر یک شرکت حرفه‌ای در این زمینه است که از بهترین شرکت‌ها برای اجاره و خرید کلایمر به حساب می‌آید.

انواع و اقسام کلایمر

کلایمرهای گوناگونی با در نظر گرفتن کاربردها و اهداف مختلف طراحی و ساخته شده‌اند. در حقیقت یکی از نکاتی که شما قبل از اجاره یا خرید کلایمر باید به آن توجه کنید، انواع این دستگاه‌ها است. به طور کلی از لحاظ حرکتی می‌توان کلایمرها را به دو دسته کلایمر با قابلیت حرکت عمودی و حرکت عمودی- افقی طبقه‌بندی کرد. کلایمرها با حرکت عمودی- افقی انواع پیشرفته‌تری از این محصولات هستند که با داشتن ریلی در بالای ساختمان، امکان حرکت افقی را هم مهیا کرده‌اند. لازم به ذکر است این نوع کلایمرها قیمت بالاتری دارند. در ادامه قرار است کلایمرها را از لحاظ نوع موتور دسته‌بندی کنیم:

کلایمر مکانیکی (دستی)

از انواع ابتدایی و ساده کلایمرها می‌توان به کلایمر دستی اشاره کرد. در این نوع کلایمرها خبری از نیروی برق نیست و نیروی جابجایی کلایمر از زور بازوی کارگران فراهم می‌شود. با توجه به همین موضوع کلایمرهای دستی بیشتر مناسب ساختمان‌هایی با ارتفاع کم هستند. علاوه بر جابجایی مصالح، می‌توانید با استفاده از این کلایمرها افراد را نیز بالا و پایین کنید؛ اما طبق توضیحات داده شده می‌توان به این نتیجه رسید که سرعت کلایمرهای دستی پایین است.

کلایمر برقی

کلایمرهای برقی انواع جدیدتری از این نوع بالابرها هستند. در واقع برای نماکاری ساختمان‌های بلندتر، کلایمرهای برقی گزینه‌های بهتری هستند. این نوع کلایمرها برای کار کردن خود از نیروی برق استفاده می‌کنند. موتور برقی به کار گرفته شده در این محصولات، جابجایی سبد کلایمر را پیش می‌برد. کلیدهای مخصوص برای هدایت کلایمر نیز کار با این دستگاه‌ها را بسیار راحت کرده؛ به‌طوری که کاربران می‌توانند با فشردن دکمه‌های گفته شده، دستگاه را به کار بیندازند. به عبارتی دیگر خبری از صرف انرژی برای جابجایی نیست. البته کلایمرهای برقی با کاربرد بیشتر و استفاده آسان‌تر معمولاً قیمت بیشتری خواهند داشت.

مزایای استفاده از کلایمر

کلایمرها وسیله خوبی با دسترسی مناسب برای انجام کارهای ساختمانی هستند. به بیانی این دستگاه‌ها با داشتن مزیت‌های زیاد، به یک عضو جدا نشدنی از پروژه‌های ساختمانی تبدیل شده‌اند. در ادامه به تعدادی از مزایای کلایمر اشاره خواهیم کرد:

هزینه نصب پایین

همانطور که اشاره کردیم کارفرمایان برای استفاده از داربست باید هزینه زیادی را پرداخت کنند؛ اما اگر بتوانید یک کلایمر از شرکت تهران کلایمر اجاره کنید یا بخرید، هزینه نصب کلایمر نسبت به داربست تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.

صرفه‌جویی در زمان

داربست‌ها نصب سختی دارند؛ به طوری که برای نصب و در نتیجه استفاده از آن‌ها زمان زیادی لازم است. با استفاده از اجاره یا خرید کلایمر می‌توانید پروژه‌های ساختمانی خود را سریعتر پیش ببرید؛ برای مثال در بهترین حالت اگر کلایمر شما از نوع اتوماتیک باشد، می‌توانید با تنها با فشردن چند دکمه دستگاه را به کار بیندازید و کار را شروع کنید. و کلی دیگر موارد از جمله افزایش سرعت کار، کاهش هزینه ها، امنیت بیشتر و دیگر موارد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین