-

برگزاری جلسه مدیریت بحران در اشتهارد

رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان اشتهارد با توجه به موضوع مهار سیل آب در پایین‌دست شهرک اظهار کرد: شرکت شهرک‌های استان البرز مشاوری را برای جمع‌آوری آب‌های سطحی و کنترل سیلاب انتخاب کرده و قرارداد آن نیز بسته شده که نتیجه این امر این است که باید شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز کانال سنگی که در قسمت غربی شهرک قرار دارد‌ را با همیاری کشاورزان آن محل اجرا کند.

به گزارش صمت حمیدرضا عقاب‌نشین با اشاره به اینکه کل هزینه‌ها برعهده شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز است و برای این پروژه حدود ۲۸ تا ۳۲ میلیارد پیش‌بینی هزینه شده است، افزود: اسناد مناقصه آن توسط شرکت شهرک‌های صنعتی البرز تهیه و در سایت بارگزاری شده که امیدواریم به‌زودی پیمانکار آن مشخص و پروژه کانال سنگی اجرایی شود تا چالش کنترل سیل آب و جمع‌آوری آب‌های سطحی شهرک صنعتی اشتهارد در پی بارندگی فصلی، برای همیشه رفع شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه در بحث دوم درباره کمبودهای آتش‌نشانی شهرک‌های صنعتی اشتهارد و کوثر عنوان کرد: با توجه به اینکه این واحد جزو واحدهای بسیار حساس است، برای تکمیل و تجهیز در حد اعتباراتی که وجود دارد در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با مساعدت و کمک از طرف شرکت شهرک‌های صنعتی البرز این امر انجام می‌شود.

عقاب‌نشین با اشاره به اینکه بعد از این جلسه از چند پروژه شهرک بازدید شده است، گفت: درباره زیر‌ساخت‌ها و تکمیل این پروژه‌ها دستوراتی داده شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز در پایان گفت: در زمینه تصفیه‌خانه ضمن بازدید با توجه به دستور شورای تامین شهرستان لاگون‌های هوادهی و سوله ارتقای تصفیه‌خانه این پروژه، باید هر‌چه سریع‌تر رفع نواقص شود تا بتوانیم تا ایام ۲۲ بهمن به صورت کامل تحویل شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین