جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 107371
تاریخ انتشار: 1402/12/26 11:08

تفاوت کابینت وکیوم و ممبران

اگر در هنگام ساخت کابینت با این چالش روبرو هستید که کابینت ممبران انتخاب کنید یا وکیوم توصیه میکنیم حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید و با نیل چوب همراه باشید تا واقعیت های زیادی را برای شما بیان کنیم.
تفاوت کابینت وکیوم و ممبران

تفاوت کابینت وکیوم و ممبران

وقتی صحبت از کابینت میشود انواع مختلف آن مطرح میشود که میتوانید برای سفارش انتخب کنید. ولی کدام نوع را باید انتخاب کنیم که متناسب با فضای ما هم زیبا و شیک باشد و هم سازگاری با محیط آشپزخانه داشته باشد.

کابینت های ممبران که اخیرا در مورد آن زیاد شنیده ایم یکی از گزینه های ماست و میتواند بسیار زیبا و محکم باشد. در طرف دیگر کابینت های وکیوم هستند که با نام آن نیز آشنا هستین و شاید در هنگام انتخاب بین این دو دچار تردید شده اید. حخب باید بگوییم که این دو نوع کابینت در وقاع یکسان هستند و تنها نام آنها متفاوت است.

روکش وکیوم یا ممبران که با هردو نام شناخته شده اند در واقع یک سان هستند و نوعی چوب های جدید هستند که در مقایسه با MDF های قدیمی بسیار مقاوم و زیبا هستند.

در طراحی های مدرن جدید کابینت چه از نوع نئوکلاسیک باشند و یا وکیوم یا ممبران باید موراد زیادی را مد نظر قرار دهید تا در نهایت انچه که در ذهن خود فکر میکنید در عمل نیز اجرا شود.

در واقع کارگاه های مجهزمانند نیل چوب هستند که توانایی اجرای بی عیب و نقص کابینت را دارند. استفاده از تجهیزات روز و دستگاه های پیشرفته به ما این امکان را میدهد که بتوانیم تمام انچه که در طراحی صورت میگیرد را به اجرا در آوریم.

کابینت وکیوم یا ممبران از جدیدترین نوع متریال بکار رفته در کابینت آشپزخانه است. طراحی دکوراسیون آشپزخانه یکی از بخش های مهم هر خانه است. چرا که غالبا افراد پرشماری زمان زیادی را در آشپزخانه سپری میکنند، پس دوست دارند سبک دکوراسیون آشپزخانه جدید، شیک و مدرن باشد. همچنین دارای بهترین فضا باشد تا به راحتی بتوان در آشپزخانه به آماده سازی خوراکی ها و غذا های خوشمزه پرداخت. جذابیت آشپزخانه می تواند از میزان خستگی در آشپزخانه کم کند و زمان را دلنشین کند.

یکی از بزرگترین قسمت های آشپزخانه که باید با دقت طراحی شود انتخاب نوع و مدل کابینت است. ما در نیل چوب با تجربه و علم روز میتوانیم در این زمینه مشاوره تخصصی ارائه کنیم. تقریبا تمام جداره‌های آشپزخانه با کابینت طراحی می شود و فضای کمی از دیوار ها بدون پوشش کابینت میماند. و سایر تجهیزات درون آن جایگذاری می شود. بر اساس نیاز شما و شکل استفاده آنها باید آشپزخانه کارآمد طراحی شود. مشخص کردن بهترین چیدمان مانند جای سینک، گاز و … نیازمند توجه و در نظر گرفتن شرایطی مانند عبور تاسیسات است. کابینت ها باید طوری طراحی شوند تا علاوه بر زیبایی و جذابین از حداکثر فضای موجود استفاده بهینه گردد.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنین، آشپزخانه فعلی تلفیقی از رنگ‌های روشن و تیره در کنار یکدیگره. رنگ طلایی در کنار رنگ سفید ترکیب زیبا و چشم نوازی ایجاد می کنه. حتی شما عزیزان می تونین از دستگیره های طلایی برای افزایش زیبایی منزلتون بهره ببرین و اینطوری فضایی چشم نواز، شیک و زیبا برای آشپزخونه خودتون ایجاد کنین. بهتره، از به کار بردن چندین رنگ در فضای کلی آشپزخونه خودداری کنین. بهتره، دو رنگ اصلی را در کنار یکدیگر مانند تصویر فوق استفاده کنین.

اگر بدنبال طراحی و اجرای کابینت هستین میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید : 02691300124 و از مشاوره و راهنمایی رایگان متخصصین ما استفاده کنید.

رنگ های محبوب در هنگام انتخاب کابینت میتواند شما را مشتاق تر کند ولی باید به محیط خود نیز فکر کنید تا آنچه که انتخاب میکنید به همان میزانی که در تصویر میبینید خوب پیاده سازی شود.

کابینت های وکیوم صدفی

کابینت های وکیوم سفید طلایی

کابینت های وکیوم قهوه ای

کابینت های وکیوم سفید طوسی

شناخت رنگ باید در هنگام طراحی مد نظر قرار گیرد و بتوانیم بخوبی با محیط خود سازگاری ایجاد کنیم.

نیل چوب با کارگاهی مجهز و پیشرفته میتواند بهترین خدمات را در این زمینه ارائه دهد.

طراحی و ساخت انواع کابینت های : های گلاس – ممبران – نئوکلاسیک – مدرن – وکیوم و.... در مجموعه نیل چوب انجام میشود.

انتخاب انواع کابینت حتما به بودجه شما، سلیقه ، انداره آشپزخانه و عوامل دیگری بستگی دارد ولی اطلاعات در مورد اینکه این کابینت ها چیست و از چه موادی ساخته شده است شاید برایتان جالب باشد و به انتخاب شما کمک کند. با پیشرفت دستگاه ها و مدرن شدن کارخانه ها تنوع کابینت ها هم بیشتر شده و درست است که این امر خوشایند است اما در انتخاب خانواده ها را گیج میکند

NILECHOOB.COM

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3zjy56