پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
کد خبر: 21295
تاریخ انتشار: 1401/10/10 07:31

معرفی هتل قصر مشهد، نزدیکترین هتل 5 ستاره به حرم

برای مسافرانی که با هدف زیارتی به مشهد سفر می‌کنند، نزدیکی به حرم مطهر امام رضا اولویت بسیار بالایی در هنگام رزرو هتل دارد.
معرفی هتل قصر مشهد، نزدیکترین هتل 5 ستاره به حرم

برای مسافرانی که با هدف زیارتی به مشهد سفر می‌کنند، نزدیکی به حرم مطهر امام رضا اولویت بسیار بالایی در هنگام رزرو هتل دارد. برخی از مسافران می‌خواهند علاوه بر این نزدیکی، در هتلی مجلل اقامت داشته باشند. هتل قصر مشهد هتلی است که هر دوی این ویژگی‌ها را در کنار هم دارد و با اقامت در آن نه تنها فاصله بسیار کمی با حرم خواهید داشت، بلکه از امکانات یک هتل 5 ستاره نیز بهره‌مند می‌شوید. در این متن قصد داریم این هتل را معرفی کرده و از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

هتل قصر مشهد یکی از اولین ها

هتل قصر مشهد یکی از اولین هتل های پنج ستاره مشهد به شمار می‌آید که در سال 1356 تاسیس و مورد بهره برداری قرار گرفته است. در سال های دور به دلیل فعال بودن شرکت‌های خارجی در زمینه هتلداری در کشور، استانداردهایی که در این زمینه برای هتل ها در نظر گرفته می‌شد در مقیاس جهانی بودند و این موضوع که هتلی بتواند با آن استانداردها، درجه 5 ستاره را کسب کند، نشان از کیفیت بسیار بالای آن در سطح جهانی داشت. هتل 5 ستاره قصر مشهد جزو اولین هتل هایی بود که در شهر مشهد موفق به دریافت این درجه از کیفیت شد و تا امروز توانسته استانداردهای خود را به حدی نگاه دارد که همچنان در دسته‌بندی هتل های 5 ستاره قرار داشته باشد. با این حال بنا و امکانات هتل در سال 1396 مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است.

درباره هتل قصر مشهد

عملیات ساخت و ساز بنای این هتل در سال 1356 به پایان رسید و هتل از همان سال شروع به فعالیت کرد. ساختمان هتل در 12 طبقه با معماری خاص در خیابان امام رضا چشم هر رهگذری را برای لحظاتی به خود خیره خواهد کرد. در این 12 طبقه تعداد 220 باب اتاق قرار دارد که برای سلایق متفاوت طراحی و چیدمان شده‌اند. تنوع اتاق‌ هایی که در این هتل وجود دارند، بسیار زیاد است و این تنوع را می‌توانید تنها از نام اتاق ‌های آن متوجه شوید.

اتاق های هتل قصر مشهد

اتاق های هتل قصر مشهد شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق دو تخته دبل کلاسیک، پرنسس روم، اتاق دو تخته دبل لاکچری، سوئیت پرزیدنت روم دو نفره، سوئیت هانی مون (ماه عسل)، اتاق کانکت چهار نفره، آپارتمان دو خوابه چهار نفره، هانی مون رمانتیک، اتاق دو تخته هخامنش، سوئیت پرزیدنت دونفره ویژه، اتاق کیدز روم، اتاق دوتخته رویال لاکچری، آپارتمان دو خوابه امپریال چهار نفره، سوئیت پرزیدنت رویال دو نفره و اتاق دو تخته قاجار می‌شوند. با توجه به نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید، هزینه یک شب اقامت در هتل قصر مشهد متغیر خواهد بود.

امکانات هتل قصر مشهد

این هتل با توجه به این که 5 ستاره است و جزو هتل های مجلل به شمار می‌آید، امکانات بسیار زیادی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. مهمترین خدمتی که این هتل به مهمانان خود ارائه می‌دهد، رستوران است. رستوران اصلی هتل قصر مشهد، ظرفیت پذیرایی از 450 مهمان را داشته و در طبقه همکف قرار گرفته است. سه رستوران دیگر نیز در این هتل وجود دارند که برای سرو غذاهای سنتی و دریایی می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. رستوران مرسده نیز در طبقه همکف با سرو غذاهای ایرانی و فرنگی به مهمانان سرویس دهی خواهد کرد. در کنار این رستوران‌ها می‌توانید از کافی شاپ هتل نیز استفاده کنید.

امکانات رفاهی هتل قصر مشهد

از دیگر امکاناتی که با اقامت در این هتل در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت، می‌توان به مجموعه آبی و ورزشی هتل اشاره کرد. هتل قصر مشهد دارای استخر سرپوشیده است که در سانس‌های مجزا در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت و در کنار آن می‌توانند از سونا، جکوزی و خدمات ماساژ نیز بهره‌مند شوند. همچنین یک مجموعه ورزشی نیز در این هتل آماده شده تا در اختیار کسانی که علاقمند به تمرین و ورزش هستند، قرار گیرد.

تقریبا بیشتر هتل های 5 ستاره امکاناتی که تا اینجا به آن‌ها اشاره کردیم را دارند ولی مواردی که در ادامه به مرور آن‌ها خواهیم پرداخت، در تعداد کمی از این هتل ها وجود دارد که همین نکته باعث تمایز برخی از این هتل ها نسبت به دیگر موارد می‌شود. سالن بیلیارد، گیم نت، کافی نت، آرایشگاه، اتاق بازی کودک و آرایشگاه از جمله همین موارد هستند.

دسترسی هتل قصر مشهد

نکات زیادی را در مورد این هتل ذکر کردیم ولی شاید مهمترین شاخصه هتل قصر مشهد این باشد که نزدیک‌ترین هتل پنج ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است. فاصله این هتل تا ورودی حرم حدود 800 متر است که این مسافت را می‌توان به صورت پیاده هم طی کرد. زمانی که طول خواهد کشید تا به طور پیاده از هتل به حرم برسید، در حدود 10 دقیقه خواهد بود.

اما دسترسی خوب این هتل تنها به حرم محدود نمی‌شود، بلکه اماکن گردشگری دیگری هم که در مشهد قرار دارند، یا فاصله کمی با هتل دارند یا دسترسی به آنها بسیار مناسب است. از جمله این موارد می‌توان به آرامگاه نادرشاه افشار، بازار رضا، پارک کوهسنگی و فرودگاه بین المللی اشاره کرد.

رزرو هتل مشهد با بهترین قیمت در فلای تودی

برای رزرو هتل قصر مشهد می‌توانید به وبسایت فلای تودی مراجعه کنید تا هم از اطلاعات و امکانات کامل هتل مطلع شوید و هم بهترین و به روز ترین قیمت‌ها در اختیار شما قرار بگیرد. برای این کار تنها کافی است شهر مشهد را در لیست هتل های داخلی فلای تودی انتخاب و نام این هتل را جست و جو کنید. با این کار و بعد از مقایسه اتاق‌ ها با هم می‌توانید به راحتی مناسب‌ترین گزینه را رزرو نمایید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3z98nj