-

ارزش افزوده ای که فروشگاه طلا و جواهر شکنج ایجاد می کند

وقتی شرایط ساخت طلا و جواهر با هزینه های پایین توی کشور خودمون هست چه نیاز به صادرات این فلزات هستش؟ مجموعه شکنج با ساخت جواهرات خاص و همین طور سفارشی از این حرفه برای اشتغال زایی حمایت میکنه و به جای صادرات خام فلزات با خلق ارزش افزوده میتونه کمک بکنه به صادرات طلا و جواهر

ارزش افزوده ای که فروشگاه طلا و جواهر شکنج ایجاد می کند

ارزش افزوده ای که فروشگاه طلا و جواهر شکنج ایجاد میکند

همه ی ما توی خرید هر چیزی که مد نظر داریم، سعی می کنیم بهترین و با صرفه ترین گزینه هارو داشته باشیم و از بین اونها بهترین انتخاب رو بکنیم. توی این مطلب بررسی میکنیم که چرا فروشگاه طلا و جواهر شکنج با دیگر فروشگاه طلا و جواهر تفاوت داره و چه ارزش افزوده ای رو ایجاد میکنه !

ارزش افزوده فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر شکنج :

ساخت جواهرات با فلز های ارزشمند به جای صادرات آنها :

حتما برای شما هم پیش اومده که با خرید یه محصول از جواهرات فلز های ارزشمند یه کشور دیگه یا یه محصول شیک خارجی چقدر هزینه کردید؟ یا مثلا شنیدید که از همین نقره ای که تو ایران استخراج، تولید و صادر میشه اژنوی ها چه جواهراتی رو میسازن و به خودمون با قیمت های فضایی میفروشن؟ در غالب برند های مختلف که برای اهل مد جذاب هست.

وقتی شرایط ساخت با هزینه های پایین توی کشور خودمون هست چه نیاز به صادرات این فلزات هستش؟ مجموعه شکنج با ساخت جواهرات خاص و همین طور سفارشی از این حرفه برای اشتغال زایی حمایت میکنه.

مزایای ساخت جواهرات با نقره ، برنج و طلا به جای صادرات خام :

اولین و مهم ترین ویژگی این مورد اینه که تعداد زیادی از گروه های طراحی و ساخت جواهرات در این حوزه همیشه فعال خواهند بود و روز به روز به تعداد افرادی که شاغل هستند اضافه میشه که این به اقتصاد و همینطور معیشت مردم کمک زیادی رو خواهد کرد. در سال‌های گذشته و با افزایش ارزش فلزات گران بها، بازار ساخت محصولات طلا و نقره توی کشور بسیار پیشرفت کرده و در کنار اون هنر دست هنرمندان و تولیدکنندگان ایرانی مورد توجه و اقبال مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی قرار گرفته.

کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای اوراسیا، اندونزی، مالزی و ... خیلی به مصنوعات طلا و نقره ایرانی علاقمند هستن، البته در مرحله اول باید کرونا تموم بشه و سپس با رفع 100 درصدی موانع میشه زمینه های صادرات هنر دست تولیدکنندگان طلا و نقره ایرانی رو هم فراهم کرد.

الان یکی از راه های درآمدی ارزی کشور ترکیه طراحی و ساخت زیورآلات هستش که از این راه درآمد هنگفتی داره و الان بیشتر طراح های طلا و جواهر ایران دارن با کشور ترکیه همکاری میکنن یعنی طراحی رو اینا انجام میدن با پول کمتر ولی سود رو شرکت های ترکیه ای میبرن با ساخت و فروشش ، تیم شکنج از طراحی و ساخت طلا و جواهر رو خودش انجام میده و الان به دنبال بازارهای خارجی است .

طراحی و ساخت سفارشی جواهرات دست ساز فروشگاه طلا و جواهر شکنج :

جذاب ترین چیزی که در مورد خرید جواهرات هست اینه که دقیقا چیزی که دلت میخواد رو پیدا بکنی و برای مدت طولانی ازش استفاده بکنی. ایده آل ترین طرح شخصی شما در فروشگاه طلا و جواهر شکنج امکان پذیره! :) فقط کافیه بگید چی میخواید تا طراحان زبر دست شکنج شروع به کار بکنن و طرح شمارو در مراحل مختلف ساخت جواهر بسازن، از طراحی روی کاغذ و طراحی سه بعدی گرفته تا ریخته گری و ساخت شکل پایانی کار .

این هم یکی از ارزش های افزوده ای هستش که شکنج در مقایسه با رقباش ایجاد میکنه یعنی طرح اختصاصی برای شما درست میکنه و ازش پول درمیاره و با همین کار باعث ایجاد شغل برای چندین نفر میشه .

از ایده های خلاقانه تا خلق زیباترین جواهرات :

ایده های نو، شیک و مینیمال شکنج در ساخت جواهرات همیشه پیش قدم بوده و مشتریان شکنج همیشه از این ایده های نو استقبال کردن. از بهترین ایده هایی که شکنج اجرایی کرد انگشترآغوش بود که در سری های زیادی تولید شد و پس از اون از این طرح ایده های بسیاری برداشته شد .

از دیگر کالکش های جذاب گالری شکنج کالکشن شهر هستش که نماد هر شهری رو بر روی انگشتر طراحی میکنه مثلا شما می تونید در تصویر زیر ظرافت و زیبایی کار هنرمندان شکنج رو ببینید ، شاید فکر کنید که به خاطر زیبایی و ظرافت قیمت انگشتر خیلی زیاد باشه درحالی که این طور نیست می تونید به سایت شکنج برید و قیمت هاش رو اونجا ببینید .

انگشتر شهر شکنج

به نظرتون این انگشتر نماد کدوم شهره ؟ در بخش نظرات بگید که کدوم شهره ؟

فروشگاه شکنج انواع کالکشن هارو داره میتونه نظر هرکسی رو به خودش جلب بکنه و همه طرح های این تیم اختصاصی هستش و از طراحی تا ساخت رو خود تیم انجام میده . با توجه به این که این طرح های طلا و جواهر همگی خاص و شیک هستن میشه قیمت بالاتری نسبت به سایر طرح ها در ازای اون پرداخت کرد و همین خودش ارزش افزوده ای هستش که شکنج داره ازش درامد زایی میکنه .

ساخت جواهرات دستساز :

همیشه برای همه ما جذاب هست که از وسایلی استفاده بکنیم که دستساز باشن. هر چیزی که دستساز باشه داستانی پشت خودش داره که این برای استفاده کننده و خریدار اون جذاب و دوست داشتنیه! یه جواهر دستساز از یه متریال خاص توسط دست یه هنرمند ساخته شده که این هنر خروجی یه محصول منحصر به فرده. داشتن جواهرات دستساز به غیر از حس خوبی که توی خودتون ایجاد میکنه شما رو یه شخصیت خاص در کنار بقیه نفرات نشون میده.

خرید طلای دست‌ساز به نسبت طلای ماشینی مزایای خودش رو داره. احتمالاً میدونید که طراحی و ساخت طلای دست‌ساز زحمت زیادی داره و انجام دادنش جز با ذهنی خلاق و علاقه زیاد امکان‌پذیر نیست. ساخت جواهرات دست‌ساز علاوه بر سختی‌هایی که داره ساعت‌های زیادی از هنرمند وقت می‌گیره.

جواهرات دست ساز

از اونجایی که تعداد کارها در این شیوه ساخت محدود هست، نتیجه کار هم اون‌قدرها عمومی نیست و جنبه شخصی‌سازی‌شده‌تری به نسبت طلای ماشینی داره. پس اگه تمایل دارید که توی انتخاب طلا متفاوت از اطرافیانتون حرکت کنید باید به جای طلای ماشینی به سراغ انواع طلای دست‌ساز برید.

با وجود توضیحاتی که تو بالا بهتون دادیم ساخت طلای دست ساز پروسه وقت‌گیر و پرزحمتیه که نهایی شدنش به روزها صرف وقت و انرژی نیازمند هست. در صورتی که محصولات ماشینی توی یه روز با تیراژ بالا تولید شده و روونه بازار میشن .

اگه حمایت های لازم برای صادرات انجام بشه حتی از انگشتر نقره مردانه هم میشه درآمد دلاری داشت و میزان صادرات رو افزایش داد ، یکی از حوزه هایی که توی ایران میتونیم ازش خیلی درامد داشته باشیم همین کار طلا و جواهر هستش که میشه جلوی خام فروشی فلزات گران بها رو گرفت و به جاش با ساخت زیورآلات و خلق ارزش افزده ی بیشتر پول بیشتری درآورد ، همین کاری که همسایه ما ترکیه داره انجام میده .

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*