-

نکات مهم درباره کارتن صادراتی و کارتن لمینتی

صنعت کارتن سازی یکی از مهمترین عناصر برای صادرات محصولات و کالاهای صادراتی است. قیمت پایین کارتن و مقاومت بالای آن باعث محبویت کارتن بسته بندی شده است.

نکات مهم درباره کارتن صادراتی و کارتن لمینتی

یکی از محصولات اصلی کارخانه های کارتن سازی ، کارتن صادراتی است. انواع کارتن میوه صادراتی، کارتن لمینتی صادراتی و سایر انواع کارتن سه لایه و کارتن پنج لایه توسط کوشا کارتن صبا تولید میشوند. برای صادرات هر نوع کالا و یا وسیله ای، کارتن صادراتی می تواند نقش بسیار مهمی هم در نگه داری و مراقبت از محصول صادراتی و هم معرفی آن محصول به بهترین شکل ممکن، داشته باشد. پس باید کارتن صادراتی نه تنها ظاهر و جذابیت کافی داشته باشد، بلکه باید از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار باشد و بتواند مخافظ خوبی برای کالاهای صادراتی، باشد و در هنگام حمل و نقل و جا به جایی، از آسیب های وارده به محصولات صادراتی، جلوگیری کند.

یکی از راهکارها و اقداماتی که شرکت های موفق انجام می دهند، این است که برای تمام محصولات خود، بهترین و شکیل ترین بسته بندی را در نظر می گیرند و روانه بازاهای داخلی و خارجی می کنند. توجه به این موضوع، به گونه ای احترام به مشتری به شمار می رود و نقش بسیار زیادی در بازار پسندی محصول، دارد. امروز در این مقاله قصد داریم شما را با عنوان نکات مهم در مورد کارتن صادراتی، آشنا کنیم. برای دریافت اطلاعات بیش تر پیرامون این موضوع، لطفا تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

قیمت کارتن صادراتی

برای خرید کارتن بهتر است بدون واسطه و به صورت مستقیم با یک کارخانه کارتن سازی مانند کوشا کارتن تماس بگیرید. همچنین در سایت این شرکت لیست قیمت کارتن به صورت روزانه آپدیت میشود و میتونید با اطلاع از قیمت دقیق روز سفارش خود را ثبت کنید. عوامل مختلفی بر روی قیمت کارتن صادراتی تاثیر دارند، از جمله:

  • جنس مواد اولیه و مصرفی برای ساخت کارتن صادراتی
  • کارخانه تولید کننده کارتن صادراتی
  • نوع کارتن، طراحی و چاپ روی آن
  • هزینه های بسته بندی
  • ابعاد کارتن

کارتن سازی

در کشورهای مختلف جهان، شرکت ها و کارخانه های تولیدی بسیاری وجود دارند که در زمینه تولید انواع کارتن های صادراتی، فعالیت می کنند.

اولین و مهم ترین اصلی که کارخانه های تولیدی برای ساخت کارتن صادراتی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند، استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک برای تولید کارتن، است.

سپس مواد اولیه ای که برای ساخت کارتن کنار گذاشته اند را با استفاده از ترکیبات لازم و مورد نظر، تبدیل به رول های کاغذی می کنند.

این رول های کاغذی را با استفاده از چندین ورق کاغذ به صورت کاملا فشرده می سازند و در طی عملیاتی، آن ها را به کارتن های محکم و مقاوم تبدیل می کنند.

در این مرحله کارتن های مورد نیاز برای ساخت کارتن فراهم شده اند. در این مرحله کارخانه تولیدی با توجه به سفارشات شرکت مورد نظر، ابعاد کارتن را تعیین می کنند و آن را در شکل و اندازه های خاصی برش می دهند و بدین صورت کارتن مورد نظر، آماده می گردد.

در این مرحله باید بنا به درخواست شرکت مورد نظر، اقدام به برند و چاپ طرح تبلیغاتی کنید. این مرحله برای کارتن های صادراتی بسیار حائز اهمیت است و نقش بسیار زیادی در معرفی محصول مورد نظر، دارد. برای بالا بردن ارزش کار، چاپ طرح های تبلیغاتی بهتر است با دستگاه های به روز و پیشرفته، انحام شود.

شرکت های تولیدی و سایر صنایع، با توجه به سلیقه و درخواست مشتری های خود و هم چنین نیاز بازار، نوع طرح و چاپ روی کارتن را انتخاب می کنند و سفارش می دهند.

دلایل استفاده از کارتن در بسته بندی محصولات

کارتن از کاغذ و خمیر چوب ساخته شده است و می تواند یک محافظ بسیار استاندارد و ایمن برای انواع کالاهای بسته بندی شده باشد و آن ها را در برابر آسیب های ناشی از حمل و نقل و جا به جایی، حفظ کند.

بر روی کارتن می توان برای حلب رضایت و توجه مشتری، به راحتی برند شرکت و یا هر طراحی دیگر را به وجود آورد و برای جذاب شدن بیش تر آن، از رنگ های مختلف استفاده کرد.

از دیگر مواردی که کارتن ها به یک وسیله محبوب برای بسته بندی تبدیل شده اند این است که کارتن، قابلیت بازیافت و بازگشت به چرخه تولید را دارد و کوچک ترین آسیبی به طبیعت وارد نمی کند.

کارتن میوه صادراتی

یکی از چالش هایی که تولید کنندگان و صادر کنندگان میوه همواره با آن دست و پنجه نرم جی کنند، طراحی یک کارتن مرغوب و باکیفیت برای بسته بندی میوه ها و هم چنین طراحی مناسب جعبه میوه برا صادرات، است. یکی از مناسب ترین طرح ها برای افزایش کیفیت کارتن های میوه صادراتی، استفاده از طراحی گرافیکی است. این طراحی شامل بسته بندی مناسب میوه و رنگ مناسب میوه، می باشد. با به کار بردن جلوه های بصری جذاب و شکیل، می توانید بهترین و مناسب ترین کارتن را برای بسته بندی میوه های خود، بسازید. بهتر است این کار را به کارخانه های تولیدی موفق و متخصص در این زمینه، بسپارید.

کارتن تخم مرغ صادراتی

تخم مرغ یک محصول بسیار حساس و شکننده است بنابراین برای بسته بندی آن باید دقت زیادی به خرج داد. معمولا برای بسته بندی تخم مرغ از کارتن های سه لایه استفاده می کنند. اما امر صادرات به کشورهای دیگر، اندکی متفاوت است و باید برای بسته بندی تخم مرغ از کارتن های استفاده شود که در حین جا به جایی و حمل و نقل، آسیبی به محصول وارد نشود. مناسب ترین و با دوام ترین کارتن جهت بسته بندی تخم مرغ برای صادرات، کارتن های ۵ لایه، می باشد.

کارتن لمینتی

مزایای استفاده از کارتن لمینتی برای بسته بندی محصولات صادراتی:

  • کارتن های لمینتی باعث تسهیل در حمل و نقل و جابه جایی می شوند. هم چنین می توانند محافظ بسیار خوبی برای محصولات بسته بندی شده در برابر آسیب های ناشی از حمل و نقل، باشند.
  • از دیگر مزایای این نوع کارتن می توون به وزن کم و قابلیت بازیافت آن، اشاره کرد.
  • کارتن لمینتی دوام بالایی دارد و گزینه مناسبی برای بسته بندی میوه های صادراتی محسوب می شود.

خرید کارتن صادراتی

کارتن صادراتی همواره باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد، زیرا در صورتی که بسته بندی محصول شما استاندارد باشد و تمام ویژگی های مربوط به یک کارتن صادراتی استاندارد را داشته باشد، شما در امر صادرات موفق تر هستید و محصولات شما برای کشور وارد کننده، محبوبیت و جذابیت بیش تری دارد. برای خرید کارتن صادراتی به سایت kooshacarton.com رفته و از با بررسی تمامی جوانب و جزئیات اقدام به ثبت سفارش کنید. از طرف دیگر برای سفارش تولید کارتن میتوانید با شماره 09122471219 تماس گرفته و به صورت مستقیم با کارشناسان فروش کارتن سازی کوشا کارتن ارتباط داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین