-

عیوض تکنیک

شرکت عیوض تکنیک کمپانی ایرانی فعال در زمینه ی تولید ادوات و تجهیزات در بخش تاسیسات و ابزار دقیق می باشد .

عیوض تکنیک

عمده فعالیت عیوض تکنیک مشخصا در بخش تولید شیرآلات ، کنترل سطح و تله بخار ها می باشد . فعالیت شرکت با نام رسمی ابزاردقیق آذر سام و برند عیوض Eyvaz بوده که در طی سالیان گذشته طیف محصولات خود را گسترش داده و این روند پیشرفت ، همچنان پا برجاست . عمده محصولات تولید این شرکت بر گرفته از نمونه های اروپایی و مهندسی معکوس برندهایی همچون سامسون آلمان ، اسپیراکس سارکو انگلستان و آیواز ترکیه می باشد .

هرچند کیفیت محصولات به مرحله ای رسیده است که اغلب تجهیزات تولید شده ، در وندور لیست های ایرانی ثبت می باشد و بخش زیادی را مستقیما به شرکت های بزرگ ارائه می نمایید . محصولات عیوض دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد . خدمات رسانی عیوض و گارانتی ارائه شده ، خیلی از مصرف کننده های داخلی را مجاب به استفاده و نصب محصولات این شرکت نموده است . از این جهت که علاوه بر کیفیت قابل قبول ، از لحاظ قیمت نیز با نمونه های اروپایی ، اختلاف قیمت زیادی را دارد و همچنین در صورت نیاز ، لوازم مصرفی یه راحتی در اختیار مشتری به جهت سرویس های لازم قرار می گیرد . برخلاف محصولات اروپایی که به جهت نبود قطعات یدکی ، اکثر اوقات بخاط ایرادی جزئی و نبود امکان سرویس ، نیاز به تعویض کامل را دارند .

دیجی بخار

همانطور که اشاره شد ، طیف اصلی تولیدات عیوض تکنیک در زمینه های شیر آلات صنعتی ، کنترل سطح ها و تله بخار می باشد ، هرچند که اخیر سعی بر تامین قطعات مورد نیاز بویلرها ، همچون تولید پرشر سوئیچ ها نموده است .

  • * از محصولات شیرآلات این شرکت باید به شیرهای فشار شکن ، کنترل ولو گلوب ، شیر سوزنی ، شیر پنوماتیک ، شیرهای کنترل فشار و شیر های حرارتی اشاره داشت .
  • * از محصولات کنترل سطح به طیف تولیدات لول گیج های مغناطیسی ، لول سوئیچ های شناوری ، لول ترانسمیترهای شناوری و لول کنترل ها پرداخت شده است .
  • * در بخش تله بخار نیز نمونه هایی از استیم تراپ های شناوری ، ترمودینامیکی و ترموستاتیکی ارائه می نماید .

در حال حاظر این مجموعه متشکل از کارخانه ی اصلی واقع در رباطکریم و دفتر مرکزی واقع در شهر تهران می باشد . به گفته ی این شرکت در حال حاضر حدود 100 نفر پرسنل مستیقم در این مجموعه مشغول می باشند . بازار محصولات عیوض تکنینک تنها معطوف به بازارهای داخلی نیست . صادرات این مجموعه به کشورهای عراق ، افغانستان ، سوریه ، ازبکستان ، تاجیکستان و ... نیز صورت می پذیرد .

تولیدات ادوات ابزار دقیق در کشور ما نه سابقه ی زیادی دارد و نه تعداد آنها قابل توجه می باشد و اصلی ترین دلیل نیز ، تحریمات شدید به جهت انتقال دانش فنی به کشور می باشد . اما همانطور که گفته شد شرکت عیوض تکنیک با مهندسی معکوس برخی از محصولات اروپایی ، به این مهم دست پیدا نموده است و در تامین نیاز صنعت گامی بلند بر داشته است . این محصولات در تمامی صنایع اعم از صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ، نیروگاها ، آبفا ، کارخانجات لبنی ، غذایی ، بهداشتی و دارویی ، و خلاصه هر آنجا که دستی در صنعت دارد ، مورد استفاده قرار می گیرند . منظور ، گستردگی مصارف این محصولات می باشد .

محصولات عیوض تکنیک توسط دهها فروشنده در سطح ایران به صورت نمایندگی ، عامل فروش و فروشنده غیر رسمی صورت می پذیرد . عیوض تکنیک به ضمانت محصولات خود پایبند می باشد و خدمات پس از فروش قابل قبولی نیز ارائه می نماید.

دیجی بخار

فروشگاه دیجی بخار بعنوان دیجی مارتینگ فعال در زمینه فروش تجهیزات و تاسیسات بخار ، سیستم های سرمایش و گرمایش ، محصولات آتشنشانی و کنترل سطح ها ، محصولات عیوض تکنیک را نیز در مارتینگ خود ارائه می نمایید . به جهت بررسی محصولات عیوض تکنیک ، خرید و سفارشگذاری از مارتینگ ما وارد سایت دیجی بخار شوید . در این وبسایت علاوه بر محصولات عیوض ، تنوع محصولات در زمینه های یاد شده را خواهید دید . اعتماد به مارتینگ دیجی بخار موجب آرامش در خرید با نازلترین قیمت خواهد شد . جهت ارتباط با واحد فروش دیجی بخار نیز بر روی ارتباط با دیجی بخار کلیک نمایید.

دیجی بخار

منبع :

دیجی بخار

02177895316 www.DigiBokhar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*