-

جزئیاتی جدید از سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز بکار کرد.

امروز قرار بود از ساعت ۹ صبح سامانه تخصیص یکپارچه خودرو در دسترس متقاضیان قرر گیرد و آنها بتوانند با ورود به سایت مذکور نسبت به ثبت نام و طی کردن فرآیند به منظور شرکت در قرعه کشی اقدام کنند. اما هنوز ساعتی از آغاز به کار رسمی سامانه یکپارچه تخصیص خودر و نگذشته بود که متقاضیان هنگامی که وارد سامانه شدند با این جمله «در حال دریافت» اطلاعات رو به رو شدند. به نظر می رسد حجم متقاضیان برای ثبت نام و همچنین فرآیند ۷ مرحله ای برای ثبت نام از دلایل اصلی قفل شدن سامانه جدید فروش خودرو باشد.

البته جای نگرانی نیست زیرا با توجه به بازه یک هفته ای برای ثبت نام و شرکت در اولین قرعه کشی از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو متقاضیان می توانند طی روزهای آینده با مراجعه به سایت یاد شده نسبت به ثبت نام و انتخاب خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

در اولین فروش از مسیر سامانه جدید فروش خودرو علاوه بر محصولات ایران خودرو و سایپا، محصولات چهار خودروساز خصوصی یعنی بهمن موتور، کرامن موتور، مدیران خودرو و پارس آرین در دسترس متقاضیان قرار دارد. در مجموع ۳۳ مدل خودرو در دسترس خریداران است. همچنین مادران دارای دو فرزند و بیشتر نیز می توانند با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و طی کردن فرآیند مربوط به قرعه کشی اقدام کنند.

منبع: اکوایران

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*