-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

دیزل ژنراتور چیست؟ بهترین برندهای ژنراتور دیزلی چیست؟

دیزل ژنراتور چیست؟ معرفی برترین نمایندگی فروش و تولید کننده انواع دیزل ژنراتور در ایران و معرفی برترین برند های ژنراتور دیزلی. دیزل ژنراتور دستگاهی بوده که به منظور تولید انرژِی الکتریکی یا برق قابل استفاده است. معمولا در جاهایی که امکان دسترسی به برق وجود ندارد، می‌توان با استفاده از آن برق تولید کرد. این دیزل از یک موتور پرقدرت برخوردار بوده که به وسیله آن امکان تولید انرژی را دارد.

دیزل ژنراتور چیست؟ بهترین برندهای ژنراتور دیزلی چیست؟

دیزل ژنراتور چیست و چه کاربردی دارد؟

دیزل ژنراتور دستگاهی بوده که به منظور تولید انرژِی الکتریکی یا برق قابل استفاده است. معمولا در جاهایی که امکان دسترسی به برق وجود ندارد، می‌توان با استفاده از آن برق تولید کرد. این دیزل از یک موتور پرقدرت برخوردار بوده که به وسیله آن امکان تولید انرژی را دارد. البته برای داشتن عملکرد صحیح باید روند نصب و راه اندازی آن را جدی بگیرید. چرا که اگر دیزل به درستی در مکانی نصب نشود، کارکرد نادرستی خواهد داشت. با خریداری دستگاه این چنینی می‌توانید خیال خود را از بابت تولید برق راحت کنید. در صورتی که تمایل به خرید و قیمت بهترین دیزل ژنراتور را دارید، می‌توانید از وبسایت نمایندگی فروش و تولید کننده برترین برند های دیزل ژنراتور (تصاکو دیزل) دیدن کنید.

معرفی تولید کننده و نمایندگی معتبر خرید و قیمت دیزل ژنراتور

پس از کسب اطلاع از مشخصات و ساختار دیزل ژنراتور گازوئیلی می‌توانید برای خرید انواع ژنراتور دیزلی از تصاکو، نمایندگی انحصاری فروش آکسا ژنراتور ترکیه از برند های مطرح دنیا (دیزل ژنراتور کامینز، دیزل ژنراتور پرکینز، دیزل ژنراتور میتسوبیشی، دیزل ژنراتور دوسان، دیزل ژنراتور ولوو، دیزل ژنراتور آکسا) با شرکت توسعه صنایع دیزلی مبنا (تصاکو) در ارتباط باشید.

معرفی نمایندگی برترین برندهای دیزل ژنراتور در ایران

دیزل ژنراتور tsaco نمایندگی انحصاری شرکت آکسا ژنراتور ترکیه در ایران با بیش از 15 سال سابقه در این صنعت است. شرکت صنایع توسعه مبنا (تصاکو) همچنین بعنوان تولید کننده و تآمین کننده، فروش و خدمات پس از فروش انواع دیزل ژنراتور و ژنراتور گازسوز در این حوضه فعالیت دارد. ارائه خدمات فنی و مهندسی، آموزش، طراحی نیروگاه‌ های برق اضطراری در ایران، تامین لوازم یدکی و خدمات پس از فروش انواع دیزل ژنراتور­ های با کیفیت و استاندارد از برندهای معتبر جهانی

در ادامه به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره دیزل ژنراتور همراه ما باشید.

دیزل ژنراتور چیست؟

یکی از ژنراتورهای پرکاربرد در جامعه امروزی، دیزل ژنراتور است. این ژنراتور جهت تامین برق در مناطقی با عدم دسترسی به آن قابل استفاده می‌باشد. در واقع این دستگاه با استفاده از سوخت، انرژی شیمیایی را به الکتریکی تبدیل می‌کند و با این کار برق ایجاد می‌کند. کارکرد آن 10000 بین 30000 ساعت است که با استفاده صحیح از آن قادر به افزایش مقدار آن خواهید بود. به ازای هر کیلووات ساعتی که با استفاده از آن قادر به تولید انرژی شده‌اید، به میزان 0.4 لیتر سوخت گازوئیل نیاز دارید.

انواع دیزل ژنرانور کدام است؟

دیزل ژنراتور نیز با برخورداری از انواع گوناگونی توانسته جزو دستگاه‌های منحصر به فرد به حساب بیاید. انواع آن به شکلی طراحی و ساخته شده‌اند که بتوانند در زمان خاصی کاربرد داشته باشند. از نوع‌های آن می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

ژنراتور قابل حمل

ژنراتورهای قابل حمل نیز دارای سایز و وزن کمتری نسبت به سایر نوع‌ها هستند. به این جهت امکان جابجایی آن‌ها آسان بوده و به راحتی می‌توانید از آن در مکان‌هایی همانند هتل، مغازه، نمایشگاه و... استفاده کنید.

ژنراتور چند منظوره

همانطور که از نام این دیزل مشخص است، به چندین دلیل مختلف و موارد خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ژنراتور اضطراری

همانطور که از نامش پیداست این ژنراتور در هر زمانی امکان کار کردن را دارد. یعنی زمانی که برق قطع شده و هیچ دسترسی به آن نداشته باشید، با استفاده ژنراتور اضطراری قادر به تولید برق محیط خواهید بود.

ژنراتور دائم کار

این ژنراتور به صورت دائم امکان تولید برق را دارد و مناطقی که به برق دسترسی ندارند، با آن می‌توانند برق مورد نیازشان را تامین کنند. در واقع این دیزل مختص مراکزی است که در تمامی 24 ساعت نیاز به برق دارند.

ژنراتور پایه

این دیزل نیز مختص مواقعی است که مراکزی برای چندین ساعت به برق نیاز دارند. نکته مهم ژنراتور پایه اینجاست که به صورت دائمی کار نمی‌کند، ولی امکان کار به شکل طولانی مدت را دارد. برای مثال فرض کنید نمایشگاهی باز کرده‌اید که از عصر تا شب نهایتا 6 الی 7 ساعت به برق نیاز دارید. در این زمان امکان استفاده از ژنراتور پایه را دارید و می‌توانید با استفاده آن برق مورد نیازتان را تامین کنید.

ساختار دیزل ژنراتور

این دستگاه نیز همانند سایر ابزار و تجهیزات دارای ساختار بخصوصی است. این ساختار نیز درون خود تعداد بسیاری قطعات دارد که هر یک به نوعی در عملکرد آن نقش دارند. ساختار این ژنراتور به شکل ذیل است:

  • موتور

  • رگولاتور ولتاژ

  • آلترناتور

  • تابلوی کنترل

  • سیستم خنک کاری و اگزوز

  • مونتاژ قاب اصلی

  • سیستم روغن کاری

  • سیستم سوخت

  • شارژر باتری

مزایا و فواید دیزل ژنراتور

مصرف دیزل ژنراتور دارای مزایا و فواید بسیاری است که با استفاده از آن، می‌توانید تامین برق کنید. این دستگاه با برخورداری از مزایای بسیاری توانست در طی مدت کمی افراد زیادی را به سمت خود مجذوب کند. مزایای آن عبارت است از:

  • عمر بالا
  • خرابی کمتر
  • صدای کم
  • توان بیشتر

دیزل ژنراتور چه کاربردی دارد؟

این دستگاه در مراکز بسیاری دارای کاربرد است و می‌تواند برق آن‌ها را تامین کند. نبود برق در برخی مناطق باعث بروز مسائلی خواهد شد که در این مواقع استفاده از ژنراتور دیزلی بهترین انتخاب به شمار می‌آید. برخی از کاربردهای این دستگاه به شکل ذیل است:

  • مراکز درمانی

  • ساخت و ساز ساختمان

  • مراکز آموزشی

  • صنایع غذایی

  • مرغداری و دامپروری

کلام آخر

همانطور که گفتیم دیزل ژنراتور در مواقعی که به برق نیاز است، می‌تواند منبع خارجی را به آن تبدیل کند. این وسیله در مکان‌هایی که به برق دسترسی ندارند، قابل استفاده است و می‌توانید از آن در صنایع و زمینه‌های مختلفی استفاده کنید. البته هر استفاده‌ای صحیح نبوده و می‌تواند منجر به خرابی دیزل شود. استفاده درست ژنراتور دیزلی مزایای بسیاری را در اختیار شما می‌گذارد و می‌توانید از بروز هرگونه خرابی آن پیشگیری کنید. در صورتی که نگران نبود برق هستید، خریداری دیزل ژنراتور از گروه صنعتی تصاکو دیزل بعنوان بهترین و بزرگترین تولید کننده و نماینده فروش دیزل ژنراتور کمک‌های بسیاری به شما می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*