-

کاردانو کم ارزش اما به شدت صعودی است!

از نظر دن گمباردلو کاردانو بی‌خطرترین، امن‌ترین و پرظرفیت ترین بلاکچین است.

دن گمباردلو موسس crypto capital venture، با توجه به عملکرد کاردانو طی بازار نزولی فعلی در روز جمعه ۱۳ می گفت: من صد درصد آگاه هستم که کاردانو در روندهای نزولی عملکرد ضعیفی دارد و این یکی از دلایل علاقه من به آن است زیرا در حالی که در چنین روندهای نزولی عملکرد ضعیفی دارد، در روندهای صعودی عملکرد بهتر و صعودی‌تری خواهد داشت و این بدان معنی است که ما اکنون یک دارایی کم‌ارزش با بیشترین پتانسیل صعودی شدن را داریم.

IO Global، شرکت مسئول تحقیق و توسعه پروتکل کاردانو، دیروز به‌روزرسانی توسعه اواسط می را ارائه کردند که طی آن تیم هریسون، معاون انجمن و اکوسیستم IOG ، از نایجل همسلی، رئیس بخش توزیع و پروژه‌ها در IOG، درخواست کرد که وضعیت هارد فورک واسیل را به‌روزرسانی کند، که انتظار می‌رود حدود ۲۹ ژوئن انجام شود.

همسلی پاسخ داد: تیم ما برای هارد فورک واسیل کاملا آماده است و ما در حال آماده‌سازی شبکه آزمایشی عمومی بسته خود هستیم. ما آزمایش‌های اولیه شبکه خود را انجام می‌دهیم و پس از آن می‌توانیم آزمایش‌های رگرسیون بیشتری انجام دهیم و به آزمایش عملکرد جدید برویم. و این کار تا زمانی ادامه خواهد داشت که به نقطه ای برسیم که بتوانیم شبکه آزمایشی کاردانو را هارد فورک کنیم.

منبع: رمزارز نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*