چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 01 May 2024
کد خبر: 4186
تاریخ انتشار: 1400/08/04 11:51

پایان سومین جشنواره اینوماین

سومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی که با هدف ایجاد فضایی جدید برای نوآوری در معدن و صنایع معدنی، ایجاد زمینه تعامل برای نوآوران و تعالی صنعت، تحقیق و پژوهش و ‌توسعه اقتصاد دانش‌بنیان طی ۳روز متوالی برگزار شد با قدردانی از برگزیدگان ازجمله شرکت فولاد مبارکه به کار خود پایان داد.

 به گزارش ایراسین، سومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی که با هدف ایجاد فضایی جدید برای نوآوری در معدن و صنایع معدنی، ایجاد زمینه تعامل برای نوآوران و تعالی صنعت، تحقیق و پژوهش و ‌توسعه اقتصاد دانش‌بنیان طی ۳ روز متوالی برگزار شد، به کار خود پایان داد.

همچنین در آیین پایانی این رویداد از شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، شرکت فولاد خوزستان، فولاد خراسان، شرکت ملی مس ایران، معدنی و صنعتی چادرملو، گل‌‌گهر، ذوب‌آهن اصفهان، کاوشگران معدنی راشا، شرکت معدنی ماهان با اهدای لوح و تندیس قدردانی شد. این جشنواره‌ شامل ۸ بخش «مسابقه ایده»، «نشست‌های تخصصی» و «نمایشگاه توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان» است.

از دیگر بخش‌های این جشنواره، «ارائه نیازهای فناورانه سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و صنعتی»، «برگزاری پنل‌های B۲B»، «مسابقه چالش برتر صنعتی»، «مسابقه حل مسئله» و«ارائه توانمندی مراکز نوآوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها» است. این بخش‌ها، منطبق بر حمایت‌های مورد نیاز اکوسیستم نوآوری تعریف شده است.

در آیین پایانی سومین جشنواره اینوماین، جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی که ۲۶ تا ۲۸ مهر امسال در دانشگاه تهران برگزار شد، از بسیاری از برگزیدگان ازجمله شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان حامی برگزاری این رویداد با اهدای لوح و تندیس قدردانی شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3nlxk4