جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
کد خبر: 11086
تاریخ انتشار: 1400/10/30 13:00

مغازه در کرج چند؟+ جدول

قیمت مغازه در کرج تقریبا به اندازه قیمت مغازه در مناطق مرکزی و جنوب شهر تهران است. البته بهای مغازه به عوامل مختلف بستگی دارد.

قیمت مغازه در کرج ارقام متفاوتی دارد و معمولا از متری حدود ۲۳ – ۲۴ میلیون تومان تا متری حدود ۱۵۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. البته مغازه‌های ارزان‌تر یا گران‌تر هم وجود دارد که تعداد آنها اندک است و بیشترین فراوانی مغازه‌های کرج در این بازه قیمتی است.

در کرج مغازه‌هایی که در مناطق تجاری پر رفت و آمدتر قرار دارد یا از نظر موقعیت بازار در منطقه مناسبی واقع شده باشد، قیمت بالاتری دارد. قیمت مغازه در پاساژها کمتر است و البته قیمت مغازه‌هایی که در پاساژها واقع شده‌ است، با توجه به موقعیت‌شان در پاساژ متفاوت است.

همچنین اگر بخواهید سرقفلی مغازه را بخرید باید رقم پایین‌تری بپردازید اما اگر بخواهید علاوه بر سرقفلی، زمین ملک را هم خریداری کنید می‌بایست پول بیشتری بدهید. همچنین امکانات مغازه اعم از دکورسازی آن، تابلوی مغازه، امکانات رفاهی مانند سرویس بهداشتی، انشعابات آب و برق و گاز و ... همه و همه عواملی است که روی قیمت مغازه تاثیر دارد و به همین دلیل در این بازار ممکن است در یک منطقه مشخص با گزینه‌های متعدد از نظر تنوع قیمت مواجه شوید.

در ادامه قیمت تعدادی از مغازه‌های کرج با استناد به آخرین فایل‌های فروش مشاوران املاک را می‌بینید:


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3ne6v3