چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 01 May 2024
کد خبر: 19438
تاریخ انتشار: 1401/06/12 04:19

شرایط و قوانین درآمدزایی از آپارات در سایت دانشگاه کسب و کار

از گذشته تا به امروز اشتغال‌زایی، راه‌اندازی کسب‌وکار و درآمدزایی از دغدغه‌های اصلی اقتصاددانان و کارآفرینان به شمار می‌رود. به نحوی‌که زمان زیادی را صرف ارائه راهکارهای مفید جهت ایجاد کسب‌وکارهای مختلف می‌کنند. در سال‌های اخیر پیشرفت تکنولوژی در حوزه فناوری اطلاعات سبب شده تا بسیاری از آموزش‌ها به‌صورت ویدئویی در شبکه جهانی اینترنتی قرار بگیرد. در این راستا آپارات به‌عنوان یکی از بروزترین و فعال‌ترین مراجع ارائه فیلم‌های آموزشی، درسی و غیره، زمینه مناسبی را برای کسب درآمد فراهم ساخته است؛ به‌گونه‌ای که درآمدزایی از آپارات به یک شغل پردرآمد و صددرصد تضمینی تبدیل شده است.

 

در این زمینه شرکت‌ها و مؤسسات مختلفی اقدام به ارائه آموزش‌های مختلف جهت راه‌اندازی شغل و درآمدزایی از آپارات نموده‌اند. اگر به کارآفرینی و موضوعات مرتبط با آن علاقه‌مند هستید، توصیه می‌کنیم حتما سری به وب‌سایت‌هایی مانند فرچون، فوربز، دانشگاه کسب و کار، بیزینس اینسایدر و هاروارد بیزینس ریویو بزنید و اطلاعات خودتان را در موضوعات کارآفرینی، استارتاپ، سرمایه‌گذاری و توسعه فردی بالا ببرید تا ضمن آشنایی بیشتر با بهترین راه‌های کسب درآمد برای نوجوانان، بتوانید مناسب‌ترین روش کسب درآمد از طریق آپارات را انتخاب کنید. در ادامه برای آشنایی بیشتر با شرایط و قوانین درآمدزایی از آپارات با ما همراه باشید.

آپارات چیست؟

به‌طورکلی آپارات یکی از سرویس دهندگان پخش انواع فایل‌های ویدئویی برای کاربران فارسی زبان است و شاید بتوان گفت یکی از منابع اصلی دریافت آنلاین ویدئو در ایران محسوب می‌شود. درواقع نحوه عملکرد مطلوب این سرویس‌دهنده و بروز بودن آن سبب شده تا درآمدزایی از آپارات در رأس مشاغل اینترنتی و کسب‌وکارهای مرتبط با تولید ویدئو آنلاین قرار بگیرد. در این‌خصوص دانشگاه کسب و کار که رسانه‌ای تخصصی در حوزه کارآفرینی است، تمامی موضوعات مرتبط با کارآفرینی را پوشش می‌دهد؛ بدین جهت توصیه می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با نحوه کسب درآمد از آپارات و قوانین آن، به سایت http://businessuni.net مراجعه نمایید و از مطالب مفید، راهنمایی و مشاوره‌های آنان جهت راه‌اندازی مشاغل مرتبط با سرویس‌دهنده ویدئویی آپارات استفاده کنید.

قوانین درآمدزایی از آپارات

به‌منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل و شفاف‌سازی فرآیند تولید محتواهای ویدئویی و انتشار آن‌ها، شرکت آپارات یک‌سری قوانین را برای کاربران در نظر گرفته است تا علاوه بر دسترسی آسان تولیدکنندگان و مخاطبان فایل‌های ویدئویی، کیفیت مطالب نیز افزایش پیدا کند.

بعضی از مهم‌ترین قوانین درآمدزایی از آپارت به تفکیک تولیدکننده محتوا و بازنشرکننده محتوا به شرح زیر عبارت است از:

1- تولیدکننده محتوا:

کلیه تولیدکنندگان محتوا در شبکه آپارات موظف به رعایت قوانین زیر هستند:

  • کلیه مراحل تولید محتوا از صفر تا صد باید توسط تولیدکننده انجام شود.

  • ترجمه‌کردن ویدئوهای خارجی به‌هیچ‌عنوان تولید محتوا محسوب نمی‌شود.

  • استفاده از دوربین شخصی یا وبکم برای گیمرها تولید محتوای ویدئویی نیست.

  • چهره و صدای تولیدکننده حتماً باید در ویدئو قرار داشته باشد.

  • میکس، ادیت، صداگذاری و قرار دادن زیرنویس برای فایل‌های ویدئویی، تولید محتوا نخواهد بود و با افراد خاطی برخورد می‌شود.

2- بازنشرکننده محتوا:

بازنشرکنندگان محتوا نیز بر اساس زمینه فعالیت و ویدئوهای بازنشرشده باید از قوانین زیر پیروی کنند:

  • درصورتی‌که از منابع دیگر برای تولید فایل‌های ویدئویی در آپارات استفاده می‌کنید، باید نوع فعالیت شما با عنوان بازنشرکننده محتوا در نظر گرفته شود.

  • آپلود و پخش کلیه فیلم و سریال‌های تلویزیونی در شبکه آپارات بازنشر محسوب می‌شود.

خاطرنشان می‌شود که آپارات دیگر بازنشرکننده محتوا نمی‌پذیرد و صرفاً افرادی که درگذشته باعنوان بازنشرکننده محتوا ثبت‌نام نموده‌اند، می‌توانند به فعالیت خود ادامه داده و درآمد کسب کنند؛ بدین ترتیب بازنشرکننده محتوا از بین راه‌های کسب درآمد برای نوجوانان حذف می‌شود.

شرایط سیستم درآمدزایی آپارات

شبکه معروف و پرکاربرد ویدئویی آپارات برای پذیرش کاربران و شروع فعالیت آن‌ها یک‌سری شرایط در نظر گرفته است تا فقط کاربران واجد شرایط بتوانند وارد مرحله تولید محتوا و درآمدزایی از آپارات شوند.

اصلی‌ترین و مهم‌ترین شرایط سیستم درآمدزایی در آپارات عبارت است از:

  1. حداقل تعداد بازدیدکننده برای کاربران متقاضی کسب درآمد از آپارات 200 نفر در نظر گرفته‌شده است.

  2. فرد متقاضی در سه ماه گذشته سه هزار ساعت نمایش مفید و موردتأیید تیم درآمدزایی آپارات داشته باشد.

  3. ارائه حداقل ده ویدئو در کانال آپارات جهت بررسی و سنجش توانایی متقاضی.

  4. در تولید همه ویدئوها باید قوانین آپارات مدنظر قرار گرفته شود، در غیر این‌صورت درخواست کاربر رد می‌شود و ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نحوه محاسبه درآمد در آپارات

بعد از آشنایی با شرایط و قوانین درآمدزایی از آپارات، زمان آن فرا می‌رسد تا با نحوه محاسبه درآمد حاصل از تولید و نشر محتواهای ویدئویی آشنا شوید. در این‌خصوص نیز باید گفت که پس از اتمام فرآیند ثبت‌نام و تأیید حساب کاربری، به‌ازای فعالیت روزانه، هفتگی و ماهانه حقوق دریافت می‌کنید. درواقع حقوق دریافتی بر اساس میزان فعالیت فرد و نحوه عملکرد او (تولیدکننده محتوا و بازنشرکننده محتوا) محاسبه می‌گردد؛ بدین‌صورت که تولیدکنندگان محتواهای ویدئویی به‌ازای مدت‌زمان و کیفیت محتوا، حقوق دریافت می‌نمایند، البته آپارات به‌ازای هر 1000 بازدید مبلغ بیشتری را به تولیدکننده اختصاص می‌دهد و در این حالت هرچه تعداد بازدیدکننده بیشتر باشد، به نسبت درآمد کاربر نیز افزایش می‌یابد. د واقع افزایش تعداد بازدیدکنندگان نشان‌دهنده کیفیت، اثرگذاری و بروز بودن محتوا است.

اما درمقابل اگر به‌عنوان بازنشرکننده محتوا در آپارات مشغول فعالیت هستید، باید بدانید که در روش درآمدزایی از آپارات، ده درصد سود حاصل از نمایش هر ویدئو به بازنشرکننده تعلق می‌گیرد؛ به عبارت دیگر حقوق بازنشرکننده به نسبت کمتر از تولیدکننده محتوا است و برای دستیابی به درآمد بیشتر می‌بایست فعالیت خود را افزایش دهید.

روش‌های افزایش تبلیغ و درآمد در آپارات

در دانشگاه کسب و کار به‌عنوان یکی از بهترین مراکز مشاوره شغلی و کارآفرینی در کشور علاوه بر ارائه راه‌های کسب درآمد برای جوانان در آپارات، روش‌های افزایش تبلیغ و درآمدزایی از آپارات نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. ازآنجایی‌که انجام تبلیغ بیشتر برابر با افزایش تعداد مشتری و دستیابی به پول بیشتر است، بسیاری از تولیدکنندگان محتواهای ویدئویی به این نکته توجه ویژه‌ای دارند و با این رویکرد فعالیت خود را ادامه می‌دهند. برای موفقیت در این مسیر می‌بایست سازوکار زیر را مدنظر قرار دهید:

- انتخاب تصویر و عنوان مناسب برای محتواهای ویدئویی؛ تناسب تصویر و عنوان محتوا موجب افزایش جذب مخاطب شده و به طبع آن تعداد بازدیدکنندگان شما بیشتر می‌شود.

- در ابتدای ویدئوها تبلیغات متنوع با حجم گسترده انجام دهید.

- با بررسی دقیق، نیاز جامعه هدف خود را مشخص کرده و محتواها را بر اساس آن تولید کنید.

سخن پایانی

درآمدزایی از آپارات به یکی از کسب‌وکارهای موفق در دنیای فناوری اطلاعات تبدیل شده است؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از افراد و مؤسسات به‌واسطه تولید محتواهای ویدئویی متنوع درآمد زیادی کسب می‌کنند. شما نیز می‌توانید با استفاده از مشاوره، راهنمایی و مطالب مفید موجود در وب‌سایت دانشگاه کسب و کار با آدرس http://businessuni.net به‌صورت حرفه‌ای به‌عنوان تولیدکننده محتوا در آپارات مشغول به‌کار شوید و درآمد کسب نمایید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3n9wdv