-

حضور هیات کوبایی در شرکت ملی شیمی کشاورز

هیاتی از متخصصان و بازرگانان و فعالین کوبایی در حوزه کشاورزی به‌ منظور آشنایی از فعالیت های صنعت تولید سموم کشاورزی، نباتی و دامی و شناخت بیشتر از تجربیات و ظرفیت های شرکت ملی شیمی کشاورزی و با هدف فراهم سازی فرصت همکاری های دوجانبه، از این شرکت بازدید کردند.

حضور هیات کوبایی در شرکت ملی شیمی کشاورز

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت ملی شیمی کشاورز ، هیات کوبایی با حضور در کارخانه شرکت ملی شیمی کشاورز در استان قزوین واقع در شهرک صنعتی الوند با روند تولید سموم کشاورزی ، نباتی و دامی و زیر ساخت های موجود در این کارخانه آشنا شدند .

همچنین در نشستی که با حضور مدیر عامل، مشاورین، مدیران ارشد و کارشناسان شرکت ملی شیمی کشاورز ، هیات کوبایی و نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید در خصوص زمینه‌های مختلف مرتبط با صنعت تولید سموم کشاورزی و دامی به تبادل نظر و گفتگو پرداخته شد .

هیات کوبایی که به دعوت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در ایران حضور دارند به منظور استفاده از تجربیات و دانش فنی شرکت ملی شیمی در زمینه های مرتبط با صنعت تولید سموم کشاورزی و دامی و نیز برای تامین نیازهای بازار کشور کوبا علاقه مند به همکاری هستند .

در این نشست هیات کوبایی ضمنِ استقبال از فراهم شدن فرصت های همکاری تجاری بازرگانان کوبایی با شرکت ملی شیمی کشاورز، استفاده از تجربیات و دانش فنی متخصصان شرکت ایرانی را برای تامین نیاز کشور کوبا را در راستای سیاست های کلان دو کشور در توسعه همکاری های دوجانبه عنوان کردند .

مدیران ارشد شرکت ملی شیمی کشاورز نیز در این بازدید ضمنِ تشریح فعالیت‌ها و معرفی محصولات تولیدی ، از آمادگی این شرکت برای اشتراک دستاوردها و انتقال دانش فنی و تأمین اقلام مورد نیاز کشور کوبا از جمله کود و سموم گیاهی و آفت‌کش‌ها توضیحاتی را ارائه دادند .

گفتنی است شــرکت ملــی شــیمی کشاورز با ماموریت گسترش کشاورزی پایدار و توسعه امنیت غذایی در کشور از طریق حفاظت و افزایش کیفیت محصولات کشاورزی ، در زمینی به مساحت 13 هکتار در سال 1365 در شــهر صنعتــی البــرز قزویــن تاســیس شده است و بهره برداری از قیمت های مختلف کارخانه شامل تولید آفت کش های مایع و پودری با طراحی شرکت BAYER آلمان در سال 1371 آغاز گردید .

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*