-
در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم انجام شد

ثبت ۳ رکورد پیاپی در تولید روزانه ذوب فولاد مبارکه

شرکت فولاد مبارکه سال جاری را با قدرت آغاز کرده است. مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه با اشاره به رکوردشکنی‌های این مجموعه از نخستین روزهای آغاز به کار آن گفت: در سال جاری برای سومین‌بار پیاپی، رکورد ذوب‌ریزی روزانه در واحد فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه شکسته شد.

به گزارش ایراسین، قاسم خوشدل‌پور، مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه در بازدید مدیرعامل و معاونان و مدیران شرکت فولاد مبارکه از نواحی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و آهن‌سازی این شرکت، با بیان اینکه در سال جاری برای سومین‌بار پیاپی رکورد ذوب‌ریزی روزانه در واحد فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه شکسته شد، اظهارکرد: در یازدهمین روز فروردین امسال رکورد روزانه ۱۵۳ ذوب، در دوازدهمین روز فروردین، رکورد روزانه ۱۵۵ ذوب و در سیزدهمین روز فروردین‌، رکورد ۱۶۰ ذوب روزانه در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه شکسته شد.

وی ادامه داد: نقش واحد مواد اولیه با تلاش واحدهای خرید و آهن‌سازی، واحدهای پشتیبانی مانند حمل‌ونقل، انرژی و سیالات، مدیریت‌های مختلف، واحد کنترل کیفی، کارکنان واحد فولادسازی و بسیاری دیگر از همکاران در چنین رکوردهایی بسیار پررنگ است.

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه افزود: وقتی درباره رکوردشکنی تولید و ۱۶۰ ذوب روزانه صحبت می‌کنیم، یک دنیا معنا پشت این اعداد و کلمات است، چراکه برای دستیابی به این رکورد، همه قسمت‌های شرکت فولاد مبارکه در حال حمایت از واحد فولادسازی هستند تا این افتخارات رقم بخورد. خوشدل‌پور تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده روزبه‌روز در حال بهبود رکوردهای تولید هستیم اما هیچ‌گاه رعایت مسائل ایمنی را فدای سرعت و افزایش تولید نخواهیم کرد، چراکه صنعت فولادسازی یک صنعت سرمایه انسانی‌محور بوده و سلامت سرمایه انسانی برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. وی در پایان تاکید کرد: کارکنان فولاد مبارکه برای رکوردشکنی‌های سال جدید، فعل خواستن را صرف کردند و من شاهد این موضوع هستم که در روزهای رکوردشکنی در کارگاه همه در حال تلاش شبانه‌روزی برای رسیدن به هدفی مشخص و مشترک هستند، چراکه اولا به خودباوری رسیده‌اند و دوما در برنامه‌ریزی‌ها ابتکاراتی را به خرج داده‌اند تا به این زودی شاهد رکوردهایی فراتر از رکورد موجود در حوزه تولید باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*