جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 13833
تاریخ انتشار: 1401/01/15 02:47
مدیر عامل شرکت ملی مس ایران:

شرکت مس به مجموعه‌ای دانش‌بنیان تبدیل شود

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور امیر خرمی‌شاد عضو هیات عامل ایمیدرو، علی رستمی مدیرعامل جدید شرکت مس، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل سابق این شرکت و همچنین اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران شرکت مس در محل این شرکت برگزار شد.

به گزارش مس‌پرس، در این جلسه، علی رستمی با اشاره به برنامه‌های بلندمدتی که در شرکت مس تهیه و تدوین شده، گفت: امیدوارم بتوانیم با تلاش و پشتکار همکاران گرانقدر و پرتلاشم، این پروژه‌ها را به نتیجه برسانیم. رستمی تعریف ۱۳ میلیارد دلار پروژه در شرکت مس را اتفاق مهمی دانست و افزود: امید است با کار جهادی، فعالیت شبانه‌روزی و کمک گرفتن از مجموعه‌های داخل و بیرون صنعت مس بتوانیم پروژه‌های توسعه‌ای را در زمان کوتاه‌تر اجرایی کنیم. مدیرعامل شرکت مس افزود: در دهه گذشته صحبت از ساخت قطعات در داخل، مشکل بود اما امروز با پیشرفت‌های به‌دست‌آمده این امر امکان‌پذیر شده و می‌توانیم قطعات موردنیاز را در داخل تولید کنیم و توسعه ساخت داخل از برنامه‌های اصلی شرکت خواهد بود.

رستمی با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود در مجموعه‌های دانش‌بنیان تصریح کرد: اگر بخواهیم پیشرفت‌های سریع داشته باشیم باید شرکت مس را به مجموعه‌ای دانش‌بنیان تبدیل کنیم. سرمایه اصلی شرکت نیروی انسانی متخصص، متعهد و پرتلاش است. وی با اشاره به اهمیت حوزه اکتشاف در صنعت مس و ظرفیت بالای آن گفت: گام‌های بزرگی در این زمینه برداشته شده اما باید این راه را با سرعت بیشتری ادامه دهیم و هیچ محدودیتی برای توسعه اکتشافات معدنی قائل نیستیم. امیدوارم در سال جدید با انرژی بیشتری به فعالیت خود ادامه دهم و در کنار شما کمک کنم تا برنامه‌هایی که قبلا تهیه و تدوین کرده‌اید، اجرایی شود. رستمی همچنین با تشکر از اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل پیشین شرکت مس و قدردانی از هیات مدیره شرکت مس، افزود: امیدوارم بیش از پیش با همدلی بیشتر در پیشبرد برنامه‌های صنعت مس کشور موفق شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3gdooz