-

خبر جدید مذاکرات وین به بازار ارز/حباب سکه به صفر نزدیک شد

بازار ارز و طلا امروز شاهد عقب نشینی قیمت دلار بود و با احتساب قیمت ۲۶ هزار و ۱۷۰ تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۱ میلیون و ۹۴۶ هزار تومان به دست آمد و حباب آن ۰.۷۸ درصد به دست می‌آمد.

بازار ارز تهران امروز چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ بعد از یک روز تعطیلی به مناسب مبعث حضرت رسول اکرم ( ص) آغاز به کار کرد. نرخ دلار در این بازار با ۲۶ هزار و ۱۲۰ تومان معامله شد که نسبت به روز دوشنبه ۸۰ تومان عقب نشینی کرده بود. این اسکناس آمریکایی در نیمه روز بر روی ۲۶ هزار و ۱۷۰ تومان قرار گرفت. در بازار متشکل ارزی هم نرخ دلار امروز با ۲۴ هزار و ۵۴۲ تومان مبادله شد.

نرخ حواله درهم پایین رفت

نرخ حواله درهم در بازار ارز امروز همرمان با کاهش قیمت دلار پایین رفت. قیمت درهم در بازار امروز ۴۰ تومان افت کرد و با ۷ هزار و ۱۴۰ تومان معامله شد.

با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد ۲۶ هزارو ۲۲۵ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار بالاتر بود.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی چند؟

صرافی ملی امروز قیمت جدید خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس نرخ خرید دلار امروز ۲۴ هزار و ۳۷۴ و نرخ فروش آن ۲۴ هزار و ۶۱۹ تومان بود. همچنین براساس نرخ اعلامی این صرافی قیمت خرید یورو ۲۷ هزار و ۳۶۳ تومان و قیمت فروش آن ۲۷ هزار ۶۳۸ تومان بود.

حباب سکه به صفر نزدیک شد

قیمت اونس طلا در بازار امروز با ۱۹۳۹ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا و قیمت سکه بر مدار رشد قرار گرفت. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۵ هزار و ۳۰۰ تومان بالا رفت و قیمت ۱ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۶۰۰ تومان را ثبت کرد.

قیمت سکه هم در شروع معاملات امروز نسبت به دو روز پیش ثابت بود و با ۱۲ میلیون و ۱۰ هزار تومان مبادله شد. اما در نیمه روز ۳۰ هرار تومان رشد کرد و به ۱۲ میلیون و۴۰ هزار تومان رسید. با احتساب قیمت ۲۶ هزار و ۱۷۰ تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۱ میلیون و ۹۴۶ هزار تومان به دست آمد و حباب آن ۰.۷۸ درصد به دست می‌آمد.

خبر جدید مذاکرات وین به بازار ارز

در حالی سیگنال های منفی از مذاکرات وین مبنی بر شکست مذاکرات به گوش می رسید امروز علی واعظ در صفحه شخصی خود در توئیتر خبر شکست مذاکرات را تکذیب کرد. این درحالی است که چاک شومر که از مخالفان اولیه برجام بوده، اعلام کرد اکنون از مذاکرات آمریکا در وین برای احیای این توافق حمایت می‌کند.

رهبر دموکرات‌های سنا گفت: در توافق اولیه با ایران مشکلاتی وجود داشت و بسیاری از ما از دولت بایدن خواسته‌ایم به این مشکلات در وین رسیدگی کند اما فکر می‌کنم بحث‌ها مهم و خوب هستند.

منبع: اقتصاد نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین