-

هر لحظه در سفر به یک سورپرایز

هر لحظه از سفر می‌تواند یک غافلگیری و سورپرایز برای شما باشد، اگر مقصد مناسبی را برای سفر و اقامت خود انتخاب کنید. نقاط زیادی در ایران وجود دارند که به‌عنوان مقصد سفر تفریحی گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شوند و هرکدام دارای جاذبه‌هایی هستند که شما را شگفت‌زده خواهند کرد. در این مطلب، چند مورد از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری که بازدید از آن‌ها تجربه‌ای متفاوت و خاطره‌انگیز است را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

هر لحظه در سفر به یک سورپرایز

پل طبیعت تهران

پل طبیعت یکی از نمادهای شهر تهران است و پارک طالقانی را به پارک آب و آتش متصل می‌کند. بازدید از این پل جزو برنامه‌های ثابت تورهای گردشگری است که قطعا، شما را شگفت‌زده خواهد کرد؛ زیرا می‌توانید تهران را با چشم‌اندازی متفاوت مشاهده کنید. برای بازدید از این جاذبه گردشگری و دیگر دیدنی‌های تهران، اجاره روزانه خانه در تهران را توصیه می‌کنیم. با اجاره سوئیت در تهران و اقامتی بدون دغدغه این امکان برایتان فراهم است که با خیالی آسوده از تمام جاذبه‌های گردشگری این شهر دیدن کنید.

اجاره روزانه خانه در تهران مناسب افرادی است که از شهرهای نزدیک به تهران سفر می‌کنند، اما مسافرانی که ساکن شهرهای دورتر هستند با اجاره سوئیت در تهران می‌توانند در مدت سفر خود، اقامتی راحت در این شهر داشته باشند. پل طبیعت تنها یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر تهران است که وسعت و موقعیت آن شما را به وجد خواهد آورد؛ البته، جاذبه‌های متعدد دیگری هم در این شهر وجود دارند که باید در برنامه سفر خود قرار دهید.

روستای سهیلیه کرج

از دیگر نقاط دیدنی اطراف تهران می‌توان به روستای سهیلیه کرج اشاره کرد. این منطقه به‌دلیل آب‌وهوای خوب، محصولات کشاورزی متنوع، ویلاهای لوکس و طبیعت بکر و زیبا مورد توجه گردشگران است. باتوجه‌به تنوع ویلا و اقامتگاه در این منطقه، اگر به‌دنبال اجاره روزانه خانه در تهران هستید یا قصد اجاره ویلا برای اقامتی راحت دارید، این منطقه را به شما توصیه می‌کنیم.

سهیلیه بخشی از شهرستان ساوجبلاغ است و به‌دلیل طبیعت بکر به بهشت مردم تهران و کرج نیز شهرت دارد. باوجوداینکه امروزه، بافت روستا از حالت سنتی خود فاصله گرفته و تقریبا مدرن شده است، اما هنوز هم حال‌وهوای سنتی را می‌توان در میان مردم خوش‌ذوق روستا مشاهده کرد. درصورتی‌که، اجاره ویلا را در این منطقه انجام دهید، می‌توانید هرروز از محصولات محلی و لذیذی که هنر دست مردم این روستا است، استفاده کنید.

باغ لاله گرماب

با اجاره روزانه خانه در تهران می‌توانید از باغ لاله گرماب هم دیدن کنید. این باغ در 60 کیلومتری جاده کرج-چالوس قرار دارد و علاوه‌بر زیبایی فوق‌العاده که مدیون گل‌های لاله است، آب‌وهوای بسیار خوبی هم دارد. تنوع گل‌های لاله در این باغ بسیار زیاد است و اگر در زمان مناسب یعنی بهار و اردیبهشت ماه به آن مراجعه کنید، فرشی رنگارنگ از گل‌های طبیعی لاله قاشقی، ستاره‌ای، قدحی و... را مشاهده خواهید کرد.

برای لذت بردن از طبیعت اطراف و اقامتی دل‌چسب، اجاره ویلا کردان را به شما توصیه می‌کنیم تا علاوه‌بر دسترسی راحت به باغ لاله، از آب‌وهوای خوب محل اقامت خود نیز لذت ببرید. ویلا کردان معمولا، در ارتفاعات منطقه قرار دارد و به‌ همین جهت، هوایی تمیز و فوق‌العاده خواهد داشت؛ البته، برای اجاره ویلا کردان در اردیبهشت باید از اوایل فروردین یا اواخر اسفند اقدام کنید، زیرا بهار بهترین فصل سفر به این منطقه است و احتمال پر بودن ظرفیت اقامتگاه‌ها وجود دارد.

دریاچه شورمست

شورمست از دیگر دیدنی‌های اطراف تهران است که طبیعت زیبای اطراف آن، هوای خوب و منظره دریاچه شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این دریاچه مانند نگینی درخشان میان کوه‌ها و درختان سربه‌فلک کشیده قرار دارد و طبیعت آن فوق‌العاده تماشایی است. این منطقه همه‌ساله پذیرای مسافرانی است که به‌دنبال محلی متفاوت برای گردش و تفریح در فصل بهار و تابستان هستند. با اجاره ویلا کردان می‌توانید دسترسی راحتی به این دریاچه داشته باشید و ضمن برنامه‌ریزی برای بازدید از دریاچه، به‌راحتی از دیگر جاذبه‌های منطقه نیز لذت ببرید.

درصورتی‌که، سفری کوتاه‌مدت در پیش دارید و صرفا برای بازدید از دریاچه شورمست برنامه‌ریزی کرده‌اید، به‌جز ویلا کردان، ویلاهای نزدیک به پل سفید هم انتخاب مناسبی برای اقامت هستند. در این منطقه‌ می‌توانید از صدای آب لذت ببرید، ماهیگیری و قایق‌سواری کنید و اسکی روی آب را تجربه کنید که قطعا، خاطرات سفر شما را دل‌نشین‌تر خواهند کرد. اگر از طریق اجاره ویلا کردان به این منطقه سفر کردید، حتما برنامه بازدید از جاذبه‌های دیگر نزدیک به تهران مانند فیلبند را نیز در طول سفر خود داشته باشید.

دشت آرزو

یکی دیگر از دیدنی‌های نزدیک به تهران که مانند تکه‌ای از بهشت در دامنه سربلند دماوند جای گرفته، دشت آرزو است. این دشت تنها 120 کیلومتر با تهران فاصله دارد و با برنامه‌ریزی سفری یک‌روزه می‌توانید از آن دیدن کنید. دشت آرزو در روستایی بکر و دیدنی قرار دارد و در جوار آن‌، چشمه‌ها و آبشارهای متعددی وجود دارند که امکان اقامت و رزرو ویلا و اقامتگاه در اطراف آن‌ها نیز فراهم است. برای سفری به‌یادماندنی حداقل 2 روز را به بازدید در این منطقه اختصاص دهید تا با کمپ کردن در این منطقه از زیبایی‌های شب نیز بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

سورپرایزهای سفر تمام‌نشدنی خواهند بود، اگر مقصد مناسبی برای سفر خود انتخاب کنید و با آمادگی کامل از نظر محل اقامت و... اقدام به سفر کنید. یکی از اقدامات و آمادگی‌های مهم قبل از سفر انتخاب و فراهم کردن محلی مناسب برای اقامت است. جهت اجاره ویلا و رزرو اقامتگاه می‌توانید از خدمات سایت شب استفاده کنید. در سایت شب امکان اجاره ویلا در هرجای ایران وجود دارد و با استفاده از خدمات آن می‌توانید در ساده‌ترین و سریع‌ترین حالت ممکن برای رزرو اقامتگاه مناسب اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*