-

پخش پایتخت ۶ با تغییراتی جزئی از بهمن ماه آغاز می شود

فیلم برداری پایتخت 6 از بهمن ماه با کمی تغییرات شروع می شود.

پایتخت ۶ نام فصل ششم از مجموعه تلویزیونی پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم، با طراحی و بازی محسن تنابنده است پایتخت 6 در ۱۵ قسمت در نوروز ۱۳۹۹ از شبکه یک و شبکه تماشا پخش شد. ولی ساخت و پخش قسمت های پایانی پایتخت6 به دلیل شیوع کرونا نیمه تمام ماند.پس از پخش قسمت اول سریال پایتخت 6 بسیاری از مخاطبان به حجم بالای تبلیغات در بین سریال (پیام بازرگانی در ۲ نوبت بین سریال پخش شد) به صدا و سیما انتقاد کردند.

بیشتربخوانید: از شایعه تا واقعیت عقد دختر 10 ساله با پسر 30 ساله

سیروس مقدم در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: در تلاشیم ادامه " پایتخت ۶ " را به نوروز برسانیم و به همین خاطر احتمالاً قسمت‌های باقیمانده آنکه ۲ یا ۳ قسمت خواهد بود، ساخته می‌شود.

وی افزود: طبق قولی که به مردم داده بودیم تلاش می‌کنیم که قسمت‌های باقیمانده از سریال را آماده کنیم تا پایتخت ۶ به انتها برسد و در نوروز سال آینده روی آنتن برود.

کارگردان پایتخت درباره شروع کار فیلمبرداری سریال گفت: فیلمبرداری را از اوایل بهمن آغاز می‌کنیم و ادامه همان داستان قبل با کمی تغییرات ساخته خواهد شد.

مقدم افزود: گردآوری تمام بازیگران به شدت کار سختی است، ولی چون همه عوامل می‌خواهند به قولی که به مردم دادند وفادار بمانند خود را هماهنگ و تنظیم کردند تا مدتی در خدمت این طرح باشند و کار انجام شود.

بیشتربخوانید: راز خیانت 17 ساله مرد هوسران با عشق قدیمش فاش شد

وی درباره ساخت "پایتخت ۷ " هم گفت: " پایتخت ۷ " را سال آینده خواهیم ساخت.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین