-

هلیکوپتر سواری محسن افشانی بازیگر پر حاشیه سینما+فیلم

در این ویدئو هلیکوپتر سواری محسن افشانی را مشاهده می کنید.

محسن افشانی زادهٔ ۱۱ فروردین ۱۳۶۸ است.محسن افشانی در روستای وانشان گلپایگان متولد شده است. محسن افشانی بازیگر ایرانی است.پس از انتشار ویدئویی در اینستاگرام محسن افشانی که در آن از اسلحه و چاقو استفاده شده بود پلیس فتا وارد عمل شد و به دستور مقام قضایی محسن افشانی دستگیر و روانه زندان اوین شد. پس از بازداشت محسن افشانی ،ویدئو از صفحه اینستاگرام افشانی حذف شد.

محسن افشانی بازیگر ایرانی است که می توان او را سلطان حاشیه سینمای ایران دانست. او تقریبا در تمام مدت سال درگیر حواشی اطرافش است که گویا خیلی از این موضوع ناراحت نیست و برای بیشتر دیده شدن هرکاری می کند. در ادامه در ستاره پارسی می خواهیم ویدئوی جدیدی از او را قرار دهیم که هلیکوپتر سواری محسن افشانی را نشان می دهد. با ما همراه باشید.

هلیکوپتر سواری محسن افشانی بازیگر

محسن افشانی با انتشار ویدئویی از هلیکوپتر سواری اش نوشت:

هرموقع‌حس‌کردے‌جایی‌روےزمین‌نداری؛ فقط‌پرواز‌کن…

ویدئو هلیکوپتر سواری آقای بازیگر

بد نیست درباره محسن افشانی و حواشی اطرافش بیشتر بدانید

محسن افشانی در آذر ماه ۱۳۹۶ خبر ازدواج خود را با سویل تیانی خیابانی اهل تبریز را رسانه ای کرد.

محسن افشانی و همسرش سویل در اسفند ۹۷ بازی پرسپولیس و الجزیره به علت تلاش برای فریب ماموران با تغییر چهره همسرش برای ورود به استادیوم آزادی بازداشت شدند.

محسن افشانی

محسن افشانی

محسن افشانی به دلیل "ترویج و تبلیغ اسلحه سرد و گرم" دستگیر و روانه زندان شد. وی ویدیوی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود که در آن به همراه همسرش در اتومیبل بر روی یک آهنگ لب خوانی می کند و با اسلحه سرد و گرم نمایش می دهد.

پیشتر سرهنگ تورج کاظمی درباره انتشار این ویدئو گفت: پس از انتشار ویدئویی از سوی یکی از بازیگران مرد کشورمان و همسرش در صفحه شخصی که در آن از اسلحه و چاقو استفاده شده بود و اطلاع تیم های رصد پلیس فتا، کارآگاهان پلیس فتا برای رسیدگی به این موضوع وارد عمل شدند.

محسن افشانی

بازیگر پر حاشیه

وی با بیان اینکه با پیگیری های پلیس فتا این ویدئو شب گذشته از سوی خود «محسن افشانی» از صفحه اجتماعی اش حذف شد، تصریح کرد: برای این فرد پرونده ای تشکیل شده و برای بررسی بیشتر به پلیس امنیت ارجاع شد و این پلیس رسیدگی به این موضوع را در دستورکار خود دارد.

محسن افشانی در یک برنامه زنده به خاطر عشق قدیمی اش گریه کرد که بعدها تبدیل به یکسری حواشی شد.

در یک برنامه که محسن افشانی با خواهرش در آن حضور داشتند محسن روی آنتن زنده خواهرش را بوسید که بعد از آن در فضای مجازی پخش شد محسن افشانی همسرش را در جلوی دوربین بوسید.

محسن افشانی

همسر بازیگر مرد

ویدئوی محسن افشانی و همسرش:

خانواده

محسن در روستای وانشان شهر گلپایگان استان اصفهان متولد شده است و تنها یک خواهر بزرگتر از خود بنام سمیه دارد، پدرش نیز در کار سازه های چوبی می باشد

ازدواج با دختر تبریزی

بالاخره بعد از داستان نامزد اول اش، محسن افشانی در آذر ماه 1396 خبر ازدواج خود را با خانومی بنام سویل تیانی خیابانی اهل تبریز را رسانه ای کرد

او در این باره می گوید : به کسی که از ته دل میخواستمش رسیدم

محسن افشانی

خدا رو شاکرم این اتفاق، من رو وارد مرحله جدیدى از زندگى کرد که از ته قلب خوشحالم، بیشتر از شعف خانواده ام خوشحالم که آرزوى هر پدر و مادرى دیدن خوشبختى فرزندشون هست

نحوه آشنایی با همسرش

آشنایی این دو در محرم سال 95 شروع شد

اولین بار همدیگر را در آسانسور دیدند، افشانی می گوید با خانواده اى وصلت کردم که پر از مهر و محبت و ادب و انسانیت هستند و هیچ چیز مهمتر از محبت از درون و بیرونشون نیافتم

استخدام بادیگارد

آقای افشانی تا مدت ها در مراسمات مختلف با محافظ حاضر می شد

در توجیه این رفتار خود میگوید، عده ای او را در شبکه های اجتماعی تهدید کردند هر جا ببینندش با قمه می زنند برای همین مجبور به استخدام بادیگار شده است

اهل مارک و تتو …

به شدت علاقمند به تتو می باشد و عکس های خالکوبی بدنش را نیز منتشر کرده است، ساعت مارک دار استفاده می کند و لباس های برند می پوشد

می گوید اعتقاد مذهبی خودم را هم دارد و حتی پیاده به زیارت کربلا رفتم

ماجرای اجرا در ماه عسل

افشانی در سال 87 اجرای 12 قسمت ماه عسل که آن زمان بنام ماه محبوب بود را برعهده داشت، او بخاطر اختلاف علیخانی با مسئولان وقت بجای وی وارد برنامه شده بود

در نهایت در شب ششم برنامه عدم توانایی او در اجرا، توسط تهیه کننده و مدیران شبکه تایید شد و بعد از چند قسمت در یک ویژه برنامه اجرای برنامه مجددا به احسان علیخانی داده شد

محسن افشانی

علاقه به فوتبال

یک دوره ای در مدرسه، فوتبال آموزش دیدم و بعد از بازیگری در تیم فوتبال هنرمندان بودم، همچنین در دسته ی دو تهران هم بازی کردم

بعد از خدمت سربازی قرار بود در یک تیم با نام نیروی زمینی بازی کنم اما به دلیل مشغله کاری نتوانستم

از ویدیو با دختر مست تا ساشا

افشانی در این چند ساله به سلطان حاشیه معروف شده است

بوسیدن بدون مقدمه خواهرش در برنامه زنده، انتشار ویدیو از یک مهمانی با دختر مست، انتشار عکس لباس زیر زنانه در اینستاگرام بخشی از حاشیه های وی می باشد

او همچنین دعوای گسترده ای با همکاری سابق خود روح الله زم داشت، مدتی نیز ساشا سبحانی افشاگری کرد که ایشان مدیریت چند سایت شرط بندی را برعهده دارد!

علایق و دانستنی ها

● صدای خواننده های احسان خواجه‌ امیری و محسن یگانه را دوست دارد

● رنگ مورد علاقش قرمزه و شدیدا پرسپولیسی است

● خصوصیات اخلاقی : حسود و خواه البته مثبت

● مرحوم عزت‌ الله انتظامی و پرویز پرستویی را الگوی خود می داند

● از غذاها کوکو سبزی دوست دارد

محسن افشانی در زندان

۵ تیر امسال بود که اخبار منتشر شده حکایت داشت که محسن افشانی، بازیگر سینما، روانه زندان شده است. افشانی برای ساخت یک دابسمش که حاوی خشونت بود و در آن از چاقو و اسلحه‌ای که مجوز نداشت، استفاده شده بود، احضار، بازداشت و روانه زندان شد.

محسن افشانی

او که از روز گذشته (پنجشنبه ۵ دی)، بعد از طی ۶ ماه از دوره محکومیت‌اش، برای مرخصی چند روزه از زندان خارج شده است، با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت:

« امروز ۵ دی ۱۳۹۸ هست و دقیقا ۶ ماه از زندان رفتنم گذشت!

الان توی مرخصی هستم و دوباره باید برگردم زندانِ تهران بزرگ و خودم رو معرفی کنم. توی این ۶ ماه به اندازه ۱۰ سال تجربه کردم و تنها بدی زندان اینه که دستت از دنیا کوتاهه، مثل اینکه مرده باشی و نتونی از نزدیک کنار عزیزانت باشی و بهشون رسیدگی کنی..

توی این سینه پراز رازهاست که شاید روزی سرباز کنه!!

۶ ماه دیگه باید تحمل کنم، خیلی سخته دوری از خونه و خونواده….»

محسنافشانی

پست اینستاگرام محسن افشانی

علت بازداشت محسن افشانی

محسن افشانی به دلیل انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش ، بازداشت و روانه زندان شد، اما جریان این ویدئو جنجالی چه بود که منجر به بازداشت آقای افشانی شد؟

افشانی ویدیویی در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده بود که در آن به همراه همسرش در اتومیبل بر روی یک آهنگ لب خوانی می‌کند و با اسلحه سرد و گرم نمایش می‌دهد.

محسن افشانی

در بخشی از این ویدئو چیزی را که به نظر می‌آید یک سلاح گرم است، رو به دوربین در می‌آورد و در بخشی دیگر با حالتی خندان و در حال خواندن ترانه در حال پخش یک خنجر را رو به دوربین در می‌آورد.

تورج کاظمی رئیس پلیس فتا، پیش از دستگیری آقای افشانی گفته بود با پیگیری‌های پلیس فتا این ویدئو از سوی خود محسن افشانی از صفحه اینستاگرامش حذف شد.

انتشار این ویدئو منجر به دستگیری محسن افشانی به دلیل ترویج و تبلیغ اسلحه سرد و گرم شد و روانه زندان شد.

محسن افشانی

آزادی موقت محسن افسانی

محسن افشانی بعد از تحمل ۶ ماه حبس با رای دیوان عالی کشور موقتا آزاد شد.با درخواست اعاده دادرسی محسن افشانی به دیوان عالی کشور، این دیوان دستور توقف اجرای حکم یکسال حبس وی را صادر کرد؛ بنابراین با تصمیم قاضی محمد ناصری صالح آباد رئیس شعبه ۲۰ دیوان عالی کشور، افشانی تا زمان رسیدگی مجدد به پرونده از زندان آزاد شد تا پرونده وی مجدد در دادگاه هم عرض بررسی و رای جدید برای او صادر شود.محسن افشانی ۶ ماه از مدت یکسال حبس خود را در زندان بزرگ تهران گذرانده است.

منبع: پرشین وی

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین