-

درمان افتادگی پلک با بلفاروپلاستی در کلینیک دکتر میرحاجی

افتادگی پلک یکی از مشکلاتی است که می‌تواند ظاهر فرد را تحت تأثیر قرار دهد. این مشکل می‌تواند باعث شود چشم‌ها کوچک‌تر و خسته‌تر به نظر برسند. بلفاروپلاستی یک روش جراحی زیبایی است که برای رفع افتادگی پلک استفاده می‌شود. در این روش، پوست اضافی و چربی از پلک‌ها برداشته می‌شود.

درمان افتادگی پلک با بلفاروپلاستی در کلینیک دکتر میرحاجی

افتادگی پلک یکی از مشکلاتی است که می‌تواند ظاهر فرد را تحت تأثیر قرار دهد. این مشکل می‌تواند باعث شود چشم‌ها کوچک‌تر و خسته‌تر به نظر برسند. بلفاروپلاستی یک روش جراحی زیبایی است که برای رفع افتادگی پلک استفاده می‌شود. در این روش، پوست اضافی و چربی از پلک‌ها برداشته می‌شود.

کلینیک دکتر میرحاجی یکی از معتبرترین کلینیک‌های زیبایی در تهران است که خدمات بلفاروپلاستی را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. در کلینیک دکتر میرحاجی ، جراحی بلفاروپلاستی توسط خانم دکتر مهسا میرحاجی انجام می‌شود که دارای تجربه و مهارت بالایی در انجام این جراحی است و نتایجی طبیعی و ماندگار را برای بیماران خود رقم می‌زند.

اگر قصد انجام بلفاروپلاستی دارید یا دچار افتادگی پلک هستید، ما در این مطلب تمام نکاتی که باید در رابطه با این جراحی بدانید را نوشته‌ایم پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

افتادگی پلک

یکی از اتفاقاتی که با افزایش سن برای صورت می‌افتد، افتادگی پوست است. البته این مورد ممکن است در قسمت‌های دیگر بدن هم مشاهده شود ولی معمولاً در صورت این مشکل بیشتر بوده و تاثیر منفی بر زیبایی دارد. پوست پلک هم یکی از حساس‌ترین نقاطی است که با افزایش سن ممکن است دچار افتادگی شود.

انواع افتادگی پلک:

افتادگی پلک می‌تواند در هر دو پلک بالا و پایین ایجاد شود. افتادگی پلک بالا شایع‌تر است و می‌تواند باعث شود چشم‌ها کوچک‌تر و خسته‌تر به نظر برسند. افتادگی پلک پایین نیز می‌تواند باعث شود چشم‌ها پف‌آلود و بی‌حال به نظر برسند.

دلایل افتادگی پلک:

افتادگی پلک می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله:

  • کم شدن تولید کلاژن در پوست: دلیل اصلی افتادگی پوست، کم شدن تولید کلاژن در پوست است و از آنجایی که پوست اطراف چشم از سایر نقاط نازک‌تر بوده، بیشتر دچار افتادگی می‌شود.
  • افزایش سن: با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و ممکن است باعث افتادگی پلک شود.
  • ژنتیک: افتادگی پلک می‌تواند یک بیماری ارثی باشد.
  • عوامل محیطی: برخی از عوامل محیطی، مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، می‌توانند باعث افتادگی پلک شوند.
  • بیماری‌های خاص: برخی از بیماری‌ها، مانند بیماری پارکینسون، می‌توانند باعث افتادگی پلک شوند.

افتادگی پلک باعث چه مشکلاتی می‌شود؟

افتادگی و پف پلک می‌تواند تاثیر منفی بر زیبایی داشته باشد و حتی فرد را از سن واقعی او پیرتر نشان دهد. مشکل بعدی که افتادگی پلک ایجاد می‌کند، این است که اگر این افتادگی خیلی شدید باشد، بر بینایی تاثیر گذاشته و محدوده دید را کاهش می‌دهد و حتی می‌تواند احساس سنگینی روی چشم‌ها ایجاد کند و باعث شود چشم‌های شما زود خسته شوند و درد بگیرند.

درمان افتادگی پلک با بلفاروپلاستی کمک می‌کند تا مشکلات بینایی تا حدود زیادی رفع شود و همچنین چهره فرد زیباتر و جوان‌تر به نظر برسد. البته باید به این مسئله هم توجه کنید که بلفاروپلاستی روی چروک‌های اطراف چشم تاثیر ندارد و فقط می‌تواند پوست و چربی‌های اضافی اطراف چشم را حذف کند.

بلفاروپلاستی

اگر با بلفاروپلاستی آشنایی ندارید، ممکن است در ابتدا این سوال برای شما پیش بیاید که این عمل چیست و چگونه انجام می‌شود؟! در اینجا ما به این سوال شما پاسخ می‌دهیم.

عمل جراحی بلفاروپلاستی یا لیفت پلک ، یکی از روش‌های تهاجمی زیبایی است که طی آن پزشک برشی بر روی پلک ایجاد می‌کند و با برداشتن پوست و چربی و اصلاح عضلات پلک، پف، افتادگی و نامتقارن بودن پلک‌ها را از بین می‌برد. این جراحی می‌تواند برای پلک بالا، پلک پایین یا هر دو به صورت همزمان انجام شود.

بلفاروپلاستی معمولاً تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. مدت زمان جراحی بسته به میزان افتادگی پلک متفاوت است. معمولاً جراحی بلفاروپلاستی در حدود یک تا دو ساعت طول می‌کشد. پس از جراحی، پلک‌ها با پانسمان پوشانده می‌شوند. پانسمان معمولاً پس از چند روز برداشته می‌شود.

نتایج بلفاروپلاستی:

نتایج بلفاروپلاستی معمولاً دائمی است. با این حال، ممکن است با افزایش سن، پوست مجدداً شروع به افتادگی کند.

عوارض بلفاروپلاستی:

بلفاروپلاستی یک روش جراحی ایمن است، اما مانند هر جراحی دیگری، ممکن است عوارضی را به همراه داشته باشد. برخی از عوارض احتمالی بلفاروپلاستی عبارتند از:

  • کبودی و تورم
  • خونریزی
  • عفونت
  • عدم تقارن پلک‌ها
  • خشکی چشم
  • دوبینی

مراقبت‌های پس از جراحی بلفاروپلاستی:

پس از جراحی بلفاروپلاستی، باید مراقبت‌های خاصی را انجام دهید تا از بروز عوارض احتمالی جلوگیری کنید. برخی از مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی عبارتند از:

  • استفاده از کمپرس سرد برای کاهش تورم و کبودی
  • استفاده از قطره‌های چشمی برای جلوگیری از خشکی چشم
  • اجتناب از فعالیت‌های سنگین
  • پیروی از دستورالعمل‌های پزشک

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی به وبسایت دکتر میرحاجی | https://drmirhaji.com / مراجعه کنید.

سخن پایانی

برای انجام کلیه کارهای زیبایی انتخاب پزشک ماهر و کاربلد، یک امر مهم و بدیهی است که باید حتماً به آن توجه ویژه شود. حتماً در طی دوران نقاهت، تحت نظر پزشک خود باشید و هر مشکلی در رابطه با چشم و پلک‌های شما وجود داشت، آن را با پزشک در میان بگذارید.

کلینیک دکتر میرحاجی در زمینه زیبایی، آماده ارائه خدمات است و تمام تلاش این تیم استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و تکنیک‌های روز دنیا است و حرفه‌ای بودن کادر در این کلینیک از اهمیت زیادی برخوردار است. از آنجایی که بلفاروپلاستی در نقطه حساسی مثل چشم انجام می‌شود، نیاز به دقت و مهارت فراوان دارد که اگر این مسئله برای شما اهمیت دارد، می‌توانید در این کلینیک بلفاروپلاستی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین