-
در گفت‌وگوی مدیرعامل شرکت سامان اسکان نقش جهان با صمت مطرح شد:

ما به ارتقا می‌اندیشیم

شرکت سامان اسکان نقش جهان به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت سامان گستر اصفهان است که در این سال‌ها اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی در زمینه احداث واحدهای مسکونی، تجاری و اداری را برعهده داشته است.

احداث ده‌ها واحد تجاری، اداری و مسکونی در اصفهان از قبیل ملک شهر، خانه اصفهان، شیخ مفید، طیب، جی شیر و همچنین احداث مجموعه بازار و پارکینگ عمومی زرین مبین از نمونه پروژه‌های شرکت سامان اسکان نقش جهان و توانمندی‌های این شرکت است.
در این شماره روزنامه و بهانه حضور موفق شرکت سامان اسکان نقش جهان در این عرصه و همچنین حضور در همایش ملی کیفیت، گفت‌وگویی را با آرش توکلی دهکردی مدیرعامل این شرکت انجام داده‌ایم که شرح آن را در ادامه می‌خوانید:
به عنوان نخستین پرسش بفرمایید فعالیت شرکت در چه زمینه‌‌هایی است و چه نوع محصول یا خدماتی را در اختیار گروه مشتریان خود قرار می‌دهد؟
به طور کلی شرکت سامان اسکان نقش جهان به اجرای پروژه‌های مختلف ساختمانی عمرانی و صنعتی و خرید زمین و ساختمان، فروش واحدهای مسکونی تجاری و اداری در کشور می‌پردازد. در این سال‌ها این شرکت با بهره‌‌گیری از تجهیزات پیشرفته، مواد اولیه باکیفیت و همچنین افراد متخصص و زبده در حوزه‌های مختلف موفق شده تا نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.
در چند سال اخیر چه اقدامات و دستاوردهایی در جهت ارتقای کیفیت محصولات و خدمات سازمان خود داشته‌اید؟
از آنجا که محصول شرکت ما اجرا و تولید ساختمان با کاربری‌های مسکونی ، تجاری و اداری است، عمده اقدامات ما در این زمینه پیروی و پیاده‌سازی مفاد آئین‌نامه‌ها و مقررات ملی ساختمان بوده است و در این راستا سعی همواره بر آن بوده که با نظارت دقیق و مستمر بر عوامل اجرایی، این مهم عملیاتی شود.
نگاه و منشور سازمان خود را به کیفیت محصولات و خدمات و همچنین مشتری‌مداری بیان کنید‌.
به طور کلی می‌توان این موضوع را در هشت بند به شرح زیر خلاصه کرد:
۱. ایجاد سازمانی سودآور با بهره‌وری مطلوب، به منظور تأمین مسکن مورد نیاز دهک‌های مختلف درآمدی و جلب رضایت مشتریان.
۲. نظارت بر ساخت‌وساز پروژه‌های عمرانی و همچنین استفاده از روش‌های نوین و مصالح جدید و مرغوب در ساخت‌وساز.
۳. سازماندهی منابع انسانی، مالی، اطلاعاتی به منظور جلب نظر مشتریان به عنوان سازمانی کارا و بهره‌ور و قابل اتکا.
۴. فراهم کردن تسهیلات مالی برای مشتریان با حفظ منافع شرکت به منظور ارتقاء توان خرید مشتریان و افزایش تقاضا و مقابله با رکودهای احتمالی بازار مسکن.
۵. ارائه خدمات اطلاعاتی به مشتریان از طریق ایجاد بانک اطلاعاتی املاک و مستغلات و ارتباط با شبکه مشاورین املاک و مستغلات مطلع، قابل اطمینان و یکپارچه منطقه‌ای.
۶. ایجاد هویت و نشان برتر در زمینه خرید و فروش املاک و مستغلات.
۷. شناسایی خریداران و تامین نیازهای آنان.
۸. تأمین منابع مالی مناسب و طراحی ابزارهای موثر مالی به منظور تحقق اهداف فوق‌الذکر.
در این راستا تاثیر فرآیند ارزیابی همایش ملی کیفیت در ارتقای کیفیت سازمانی و بهبود وضعیت شرکت را چگونه تحلیل می‌کنید؟
برگزاری این همایش باعث پویش افکار مهندسی در عصر اجرا و عمل کمک زیادی به حفظ و همبستگی مباحث تئوری و عملی داشته و دارد. این قبیل همایش‌ها باعث می‌شود مباحث و تکنولوژی‌های نوین ساختمانی در عصر عمل با بهبود وضعیت، کیفیت و سطح و همچنین ارتقاء تفکر مهندسی همراه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*