-
کد خبر: 111773
تاریخ انتشار: 1403/03/28 09:21

راهنمای خرید داکت اسپلیت زانتی

یکی از برندهای محبوب در زمینه تهویه مطبوع و خنک کننده، برند زانتی است. داکت اسپلیت زانتی یکی از سیستم های تهویه مطبوع اقتصادی و کارآمد به شمار می آید که در سراسر جهان استفاده می شود. ساختار داکت اسپلیت زانتی شامل دو قسمت، یعنی یونیت داخلی و یونیت خارجی است که ساختاری شبیه به کولرگازی دیواری دارد. این دو قسمت با استفاده از لوله های مسی که مبرد را به یونیت داخلی منتقل می کنند و با دو لوله رفت و برگشت به هم متصل می شوند.
راهنمای خرید داکت اسپلیت زانتی

راهنمای خرید داکت اسپلیت زانتی

یکی از برندهای محبوب در زمینه تهویه مطبوع و خنک کننده، برند زانتی است. داکت اسپلیت زانتی یکی از سیستم های تهویه مطبوع اقتصادی و کارآمد به شمار می آید که در سراسر جهان استفاده می شود. ساختار داکت اسپلیت زانتی شامل دو قسمت، یعنی یونیت داخلی و یونیت خارجی است که ساختاری شبیه به کولرگازی دیواری دارد. این دو قسمت با استفاده از لوله های مسی که مبرد را به یونیت داخلی منتقل می کنند و با دو لوله رفت و برگشت به هم متصل می شوند. در ادامه شما را بیشتر با داکت اسپلیت زانتی معرفی خواهیم کرد، پس همراه ما باشید.

 

 


 

 

 

راهنمای خرید داکت اسپلیت زانتی

داکت اسپلیت های زانتی دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که محصولات این شرکت را از سایر برندها متمایز می کند. یکی از ویژگی های برجسته داکت اسپلیت زانتی، استفاده از کمپرسور اینورتر اسکرال استکه سازنده آن شرکت کوپلند نام دارد. کمپرسورهای اسکرال به مقابل کمپرسورهای پیستونی و روتاری، قدرت بسیار بالایی دارند و از جمله ویژگی های بارز آن ها تحمل در دماهای بسیار بالا است. کمپرسورهای اسکرال می توانند به راحتی در دماهای بالای ۶۵ درجه سانتیگراد به فعالیت خود ادامه دهند. علاوه بر این، این کمپرسورها بسیار کم مصرف، با کیفیت بالا و استهلاک کمتری نیز همراه هستند.

 

انواع دستگاه های داکت اسپلیت زانتی در ظرفیت های مختلف برای مکان های با متراژهای متفاوت در دو نوع اینورتر و معمولی توسط زانتی ژاپن در بازار عرضه می شوند. این ظرفیت ها شامل ۲۴۰۰۰، ۳۰۰۰۰، ۳۶۰۰۰، ۴۸۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ است.

داکت اسپلیت 24000 زانتی برای متراژ 80 متر مربع مناسب است که جزو پرفروش ترین توان های داکت اسپلیت زانتی است.

 

نوع اینورتر به معنای دستگاهی با مصرف برق کم است و تفاوت آن با دستگاه معمولی تقریباً ۴۰٪ در مصرف برق است، به این دلیل که قابلیت سنجش دما را داشته و در صورتی که به دمای مشخص برسد سیستم را خاموش کرده تا از افزایش یا کاهش دما جلوگیری شود.

 

این سیستم ها با گردش گاز مبرد بین دو یونیت خارجی و داخلی، سرمای مورد نیاز ساختمان را تأمین می کنند. در حالت گرمایش، با استفاده از کویل آبگرم در یونیت داخلی، گرمای مورد نیاز ساختمان تأمین می کند و برای تأمین آبگرم در فصل های سرد، به موتور خانه یا پکیج متصل می شوند. این سیستم ها از کمپرسورهای روتاری، اسکرال و اینورتر دار استفاده می کنند که برای شرایط آب و هوایی مختلف طراحی شده اند و در مناطق مختلف قابل استفاده هستند. نوع کمپرسور نیز بر قیمت داکت اسپلیت زانتی تأثیر می گذارد.

 

 

گاز مبرد مورد استفاده در این داکت اسپلیت ها از نوع R410 و یک گاز کاملا سازگار با محیط زیست است.  مدل های اینورتر دار داکت اسپلیت زانتی به دلیل موتورهای با فعالیت دور متغییر به عنوان مدل های کم مصرف شناخته می شوند، این نوع موتور از ری استارت مکرر جلوگیری کرده و استهلاک موتور را کاهش می دهد، در نتیجه صرفه جویی تا 60 درصدی در مصرف برق داشته و گرید انرژی A و B را داراست. در مدل های اینورتر دار، گرید انرژی به شکل A+ است.

یکی از ویژگی های داکت اسپلیت زانتی این است که می توان کویل آبگرم را نصب کرده و در فصل زمستان برای ایجاد گرمایش محیط استفاده کرد. همچنین، داکت اسپلیت زانتی قابلیت کارکرد در سه دور موتور با سرعت بالا، متوسط و کم را داراست. ابعاد کوچک و وزن بسیار کم آن نیز امکان نصب در تمامی سقف های کاذب را بدون محدودیت فراهم می کند.


 

ویژگی های داکت اسپلیت زانتی

سیستم داکت اسپلیت زانتی دارای مزایای بسیاری است؛ از جمله

  • داکت اسپلیت زانتی با راندمان بسیار بالا طراحی شده است و استانداردهای پیشرفته ژاپن را رعایت می کند. این موضوع باعث کاهش مصرف انرژی در سیستم می شود.

  • این سیستم قابلیت نصب در فضاهایی با محدودیت مکانی را داراست. از آنجا که قابلیت نصب در دو حالت زیر سقف کاذب و ایستاده را دارد، می توان آن را در فضاهای محدود نصب کرد.

  • داکت اسپلیت زانتی دارای کانال های عایق بندی شده است که میزان صدا را به طرز چشمگیری کاهش می دهد. این موضوع باعث ایجاد آرامش در محیط استفاده می شود.

  • داکت اسپلیت های زانتی علاوه بر مزایای فوق، دارای ویژگی های دیگری نیز می باشد. برخی از این ویژگی ها شامل کنترل سرمایش و گرمایش، قابلیت اتصال به کویل آب گرم برای تامین گرمایش، ابعاد کوچک و وزن کم، سطح صدای بسیار پایین، قابلیت نصب در سقف های با ارتفاع کم، حذف کامل کانال  کشی پشت بام، کمپرسور اسکرال دیجیتال ۳D، گرید A++ مصرف انرژی و ترموستات اتاقی می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

خرید داکت اسپلیت زانتی از نوین مارکت

پیش از خرید داکت اسپلیت به موارد کلی به مواردی که در ادامه به آن ها اشاره می شود دقت کنید، تعیین نیازهای سرمایشی و گرمایشی و فضای نصب، مطالعه مشخصات فنی مدل داکت اسپلیتی که قصد خرید آن را دارید، بررسی و مقایسه قیمت داکت اسپلیت با دیگر مدل ها و از فروشگاه های مختلف. با رعایت این مراحل، می توانید بهترین داکت اسپلیت زانتی را برای خود پیدا کنید. 

همینطور در زمان خرید داکت اسپلیت زانتی، باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید. اولین نکته این است که برای جلوگیری از مشکلات احتمالی در آینده، باید از تطبیق کانال کشی با دستگاه متناسب اطمینان حاصل کنید. در این صورت، ارائه دهنده نصب قادر به ارائه گارانتی برای شما خواهد بود.

شما در شرکت نوین مارکت، یکی از اصلی ترین شرکت های وارد کننده داکت اسپلیت زانتی، می توانید با خیالی آسوده و با بهترین قیمت، محصول موردنظر خود را خریداری کنید. در هر نقطه ای از ایران که باشید، به راحتی می توانید به صورت عمده و یا تک، محصول خود را سفارش دهید و بعد از تایید اصالت کالا، درب منزل اقدام به پرداخت نمایید.

با خرید از شرکت نوین مارکت، از پنج سال گارانتی شرکتی به صورت دو سال تعویض موتور در صورت خرابی و سه سال خدمات رایگان پس از فروش بهره مند شوید. حتما پیش از خرید از کارشناسان نوین مارکت راهنمایی بگیرید و در صورتی که نیاز به اطلاعات و راهنمایی های بیشتری نیاز دارید، با آن ها در میان بگذارید.

 

https://novinmarket.com

اطلاعات تماس : 09185940103


 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/36kbej