-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

مزایای دریافت اقامت امارات با ثبت شرکت و خرید ملک را از دست ندهید!

بسیاری از مردم تمایل دارند که برای سفر، کار و زندگی در امارات اقامت بگیرند. خیلی از سرمایه‌گذاران هستند که به دنبال بهترین مناطق دبی برای سرمایه‌‌گذاری و اقامت هستند. اما این پرسش در ذهنشان هست که چطور می‌توان اقامت کشور امارات را با ثبت شرکت یا خرید ملک اخذ کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به پاسخ این پرسش برسیم.

مزایای دریافت اقامت امارات با ثبت شرکت و خرید ملک را از دست ندهید!

امارات، جواهری در خاورمیانه و بهترین کشور برای زندگی‌کردن و کارکردن است. هر انسانی به طور طبیعی میل به زندگی در شرایط بهتر و آسوده‌تر دارد. کشور امارات و به‌خصوص شهر دبی، به دلیل شرایط فوق‌العادهٔ زندگی و اقتصاد پویا به مرکز توجه سرمایه‌گذاران و مهاجران برای اقامت امارات با ثبت شرکت و خرید ملک تبدیل شده است.

بسیاری از مردم تمایل دارند که برای سفر، کار و زندگی در امارات اقامت بگیرند. خیلی از سرمایه‌گذاران هستند که به دنبال بهترین مناطق دبی برای سرمایه‌‌گذاری و اقامت هستند. اما این پرسش در ذهنشان هست که چطور می‌توان اقامت کشور امارات را با ثبت شرکت یا خرید ملک اخذ کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به پاسخ این پرسش برسیم.

دریافت اقامت با خرید ملک

برای خرید ملک در دبی به‌منظور اخذ اقامت، باید حداقل دارایی شما به یک میلیون درهم امارات برسد. همچنین حداقل مبلغی که می‌توانید با آن ملکی در دبی بخرید و همچنین اقامت بگیرید، 1 میلیون درهم است. بسته به میزان ارزش ملک شما، مدت‌زمان اقامت می‌تواند متغیر باشد.

می‌توانید با جستجوی قیمت درهم امارات دریابید که قیمت آپارتمان در دبی به پول ایران چقدر می‌شود ، سپس به خرید ملک دلخواه اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر دربارهٔ خرید ملک می‌توانید به سایت dxboffplan.com مراجعه نمایید.

انواع ویزا برای اقامت در امارات از طریق ثبت شرکت

کشور امارات برای کسانی که نیاز به اقامت امارات با ثبت شرکت و خرید ملک دارند، دو نوع ویزا صادر می‌کند. یکی ویزای ۶ماهه که برای انجام مراحل قانونی خرید ملک است، دیگری ویزای 2 تا 10 سال بسته به ارزش ملک شخص است. با افزایش ارزش ملک این مدت‌زمان نیز افزایش می‌یابد.

اگر فردی که متقاضی اقامت امارات با ثبت شرکت و خرید ملک است، ویزای 2 تا ۱۰ساله با خرید ملک را انجام دهد، فعالیت‌های تجاری را تا 2 سال نمی‌تواند انجام دهد. پس از 2 سال اگر اقامتش تمدید شد، مجوز فعالیت تجاری را نیز دارد.

شرط دریافت ویزای 2 تا 10 سال امارات شامل خرید ملک باارزش حداقل 1 میلیون درهم و در رهن یا وثیقه نبودن ملک خریداری شده است. فرد پس از دریافت این نوع ویزا، می‌تواند برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود نیز اقدام به درخواست ویزا کند.

دریافت اقامت دایم

دریافت اقامت دائم در کشور امارات برای کسانی که می‌خواهند اقامت امارات با ثبت شرکت و خرید ملک را دریافت کنند، باتوجه‌به قوانین سخت‌گیرانهٔ امارات، شرایط خاصی دارد.

گرفتن تابعیت کشور امارات، دارای شرایط مهم با سخت‌گیری‌های مربوط به خود است. شرایط گرفتن تابعیت، ازدواج با یک فرد اهل امارات و اثبات صوری نبودن آن و زندگی به مدت سی‌سال به‌صورت قانونی در امارات است.

کسانی که اقامت امارات را دریافت می‌کنند، خود و خانواده‌شان از مزایای بسیار عالی برخوردار می‌شوند. با داشتن اقامت کشور امارات می‌توانید مزایایی مانند کارت شناسایی ملی امارات، افتتاح حساب بانکی، گواهینامهٔ رانندگی، سیم‌کارت موبایل و خدمات دیگری نیز بهره‌مند شوید.

مزایای دریافت اقامت از طریق خرید ملک

با دریافت اقامت از طریق خرید ملک نیز از مزایای خاصی برخوردار می‌شوید که عبارت‌اند از:

  • امکان تحصیل فرزندان در مدارس خوب و سطح استاندارد کشور

  • داشتن امنیت شغلی در این کشور

  • بهره‌مندی از مراکز خرید گوناگون، برندهای بسیار خوب و محصولات به‌روز

  • امکانات رفاهی بی‌نظیر و گوناگون

  • برخورداری از امکانات و خدمات درمانی

دریافت اقامت با ثبت شرکت

یکی از روش‌های خوب اخذ اقامت برای افرادی که اقامت امارات با ثبت شرکت و خرید ملک را می‌خواهند، ثبت شرکت است. دریافت اقامت امارات با ثبت شرکت، نیاز به ارائهٔ مدرک زبان ندارد و محدودهٔ سنی آن از 18 تا 60 سال است.

برای اخذ اقامت در امارات با ثبت شرکت، نیاز به مدارک هویتی خود و خانواده (اسکن گذرنامه و ترجمهٔ رسمی کارت ملی و شناسنامه)، دو قطعه عکس، مجوز اولیه و تکمیل برگه‌های مربوطه و پرداخت هزینه‌های لازم دارد.

پس از این امور، مجوزی سه‌ساله و به‌صورت تضمینی برای اقامت فرد و خانواده‌اش صادر می‌گردد. به‌موجب این مجوز، آن‌ها می‌توانند از امکانات و خدمات رفاهی این کشور بهره‌مند شوند. به نظر می‌آید این روش برای کسانی که متقاضی اقامت امارات با ثبت شرکت و خرید ملک هستند بسیار مناسب و با مزایای عالی باشد.

وقتی مقیم امارات هستیم و حساب بانکی داریم، گذرنامهٔ امارات به ما تعلق نمی‌گیرد، اما درون گذرنامه استیکری قرار می‌دهند که ثابت می‌کند شهروند امارات هستیم و کارت ملی امارات به ما داده می‌شود و می‌توانیم به کشورهای حوزهٔ خلیج‌فارس بدون ویزا سفر کنیم.

انواع مجوزهای ثبت شرکت

مجوزهای ثبت شرکت در امارات به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  • مجوز حرفه‌ای (professional license): مجوزی که مخصوص مشاغل خدماتی و حرفه‌های آکادمیک و علمی است. مثل شرکت‌های حقوقی، حسابداری و مشاوره‌ای و....

  • مجوز تجاری (commercial license): به‌وسیلهٔ این مجوز شما می‌توانید در امارات به خریدوفروش کالا و خدمات و حتی املاک بپردازید. علاوه‌برآن می‌توانید بسیاری از کالاها را به امارات وارد کنید یا از امارات صادر کنید.

  • مجوز صنعتی (industrial license): این مجوز برای شرکت‌های صنعتی، غذایی، دارویی و مواردی این چنین است که به تولید و تهیهٔ محصولات می‌پردازند. به دلیل صنعتی بودن شرکت، شما باید حتماً دفتر اداری یا کارخانهٔ تولیدی در امارات داشته باشید و امکان ثبت شرکت مجازی وجود ندارد.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر مربوط به ثبت شرکت می‌توانید به سایت dxboffplan.com بروید و اطلاعات بیش‌تری به دست آورید.


مزایای ثبت شرکت

از جمله مزایای ثبت شرکت در امارات برای شما که اقامت امارات با ثبت شرکت و خرید ملک را می‌خواهید، می‌توان موارد زیر را بیان کرد:

  • اخذ اقامت امارات با ثبت شرکت

  • نرخ مالیات‌بردرآمد صفر درصد برای شرکت

  • امکان خرید املاک و مستغلات با ثبت شرکت

  • امکان تجارت آزاد در بازارهای جهانی

  • برای تمدید اقامت نیاز به اثبات سوددهی شرکت ندارید

  • افتتاح حساب بانکی در امارات

سخن پایانی

اقامت، زندگی و کار در کشور امارات، به‌عنوان یک کشور بسیار پیشرفته در دل خاورمیانه، می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد. شما با اقامت امارات با ثبت شرکت و خرید ملک ، به‌راحتی می‌توانید از مزایای آن بهره‌مند شوید.

در این محتوا ما دررابطه‌با اقامت امارات با ثبت شرکت و خرید ملک و مزایای آن مواردی را برشمردیم. توصیه می‌کنیم به سایت dxboffplan.com مراجعه فرمایید، اطلاعات تکمیلی را مطالعه کنید و به‌آسانی اقامت کشور امارات و شهر دبی را بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*