-
اتکای نیروگاه شهید رجایی به توانمندی‌های داخلی است

ساخت و بازسازی در کارگاه نیروگاه بخار

متخصصان نیروگاه شهید رجایی با اتکا به دانش و تخصص خود، قطعات مورد نیاز واحدهای این نیروگاه را برای تولید برق پایدار ساخته وبازسازی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، حبیب شریفی مدیر نیروگاه بخار در تشریح فعالیت‌های مربوط به کارگاه این نیروگاه گفت: کارکنان کارگاه نیروگاه بخار با ساخت و بازسازی قطعات و تجهیزات به کاررفته در واحدهای بخاری، اقدامات موثری را در پایداری تولید برق واحدها انجام می‌دهند.

شریفی افزود: ساخت و بازسازی نازل‌های مشعل گاز، ساخت سیل وینگ مربوط به سیستم «سوت بلاور» بویلرها، ساخت محفظه پکینگ سوت بلاور‌ها، بوش والو باکس، دیافراگم سیستم GAH ، ساخت بوش و بازسازی والو باکس «تجهیزات سوت بلاورها» و همچنین ساخت خارهای سوت بلاورها، مرمت و بازسازی گیربکس سوت بلاورها و...، از قطعات و تجهیزاتی است که کارکنان این حوزه با اتکا به دانش و ظرفیت‌های موجود توانستند به انجام برسانند.

مدیر نیروگاه بخار ادامه داد: در اقدامی دیگر نیز تعداد ۳۲ عدد از پیچ‌های مربوط به کوپلینگ‌های توربین بازسازی شد و همچنین شبکه‌های GAH ، درب منهول‌های بویلر و والو مینی موم فلوی بویلر فید پمپ هم در کارگاه بخار ساخته شد.

سیاست مدیریت نیروگاه شهید رجایی در تولید برق پایدار، استفاده از ظرفیت دانش و تجربه متخصصان داخلی است که تاکنون نیازهای نیروگاه به قطعات و تجهیزات، با تکیه بر این رویکرد، تامین شده است؛ سیاستی که علاوه بر کمک به پایداری تولید و افزایش باورمندی به توانایی داخلی، موجب کاهش قابل توجه هزینه‌های تعمیراتی و جاری می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*