جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
کد خبر: 21293
تاریخ انتشار: 1401/10/10 07:26

تولیدکننده ی برتر لباس کار تبلیغاتی در ایران

تولید انواع لباس کار تبلیغاتی به دلیل کاربردهای بسیار در مشاغل گوناگون، ضروری بودن استفاده از آنها و مفید بودن در تبلیغات کسب و کارها توسط تولیدکننده های معتبر به بهترین شکل انجام می شود.
تولیدکننده ی برتر لباس کار تبلیغاتی در ایران

تولید انواع لباس کار تبلیغاتی به دلیل کاربردهای بسیار در مشاغل گوناگون، ضروری بودن استفاده از آنها و مفید بودن در تبلیغات کسب و کارها توسط تولیدکننده های معتبر به بهترین شکل انجام می شود. "کیاپوش" به عنوان یکی از ممتازترین تولیدکننده های البسه تبلیغاتی، کیفیت و جذابیت را در تمام تولیدات خود در دستور کار دارد. این لباسها مشاغل زیادی را پوشش می دهند و پوششهایی کاربردی و حائز اهمیت هستند. لباسها متناسب با فصل سال و در مدلها و رنگ های متفاوتی تولید می‌شوند و در بسیاری از مشاغل کارایی دارند.

اهمیت استفاده از لباس کار در مشاغل مختلف

یکی از اساسی ترین نیازهایی که هر شغل با توجه به شرایط خود دارد، نیاز به لباس کار مرغوب می باشد. پوشیدن لباس متناسب با شغل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این امر دلایل مختلفی دارد؛ از جمله اینکه پوشیدن لباس برای شخص تحت هر شرایطی ضرورت دارد. گاهی اوقات لباس مورد نظر فقط جنبه پوششی دارد. گاهی نیز با هدف محافظت از بدن شخص در برابر عوامل تهدید کننده باید بهترین لباس پوشیده شود. به طور مثال لباسی که یک فرد آتش نشان باید بپوشند بسیار متفاوت با لباس یک شخص کارگر می باشد. 

ویژگیهای یک لباس کار با توجه به شرایط محیط کار مشخص می گردد؛ بنابراین می توان انتظار داشت که لباسهای کار با تنوع بالا تولید گردند. لباس باید با سایر لباسهایی که فرد استفاده میکند متفاوت باشد؛ در این صورت اگر آلودگی یا آسیب متوجه پوشش فرد باشد لباس کار او درگیر خواهد بود. لباس کار باید بر اساس رنگ و مدل های خاصی تولید شود. خصوصاً در اماکنی که افراد به صورت گروهی کار می کنند؛ ضروری است که گروه های مختلف لباس های مشابه داشته باشند. در این صورت نه تنها تفکیک و تشخیص آنها راحت خواهد بود، بلکه این کار باعث می شود در محیط کار نظم و ترتیب بیشتری برقرار باشد.

 با پوشیدن لباس کار متناسب با شغل مورد نظر نه تنها شخص از قوانین تبعیت می کند، این کار فوایدی برای او به دنبال دارد که در بالا به چند مورد اشاره شد. یکی دیگر از مزیت های پوشیدن لباس کار مناسب و باکیفیت این است که باعث می گردد شخص راحتی بیشتری داشته باشد. میزان راحتی لباس بر نحوه عملکرد و سرعت عمل شخص اثر گذار است؛ بنابراین حاضر شدن در محیط کار ضروری است. 

نکته دیگر این است که برخی از مشاغل خطرناک هستند و باید نکات ایمنی را از جانب آنها رعایت کرد. در این مواقع ضرورت دارد که از لباس مخصوصی که برای آن شغل طراحی شده استفاده شود. اگر یک لباس کار لکه بگیرد یا اندکی پاره شود می توان مجدد آن را مورد استفاده قرار داد به عبارت دیگر در محل کار تمیز بودن لباس و سالم بودن آن ضرورت زیادی ندارد و بنابراین لباس کار باید باشد تا بتوان بیشتر آن را مکرر مورد استفاده قرار داد. محافظت در برابر سرما و گرما و عوامل محیطی علت دیگری است که باعث مهم شدن لباس گشته است. اگر لباس مناسب با فصل پوشیده نشود این امر باعث آزار و اذیت فرد می گردد؛ در نتیجه شاید نتواند کار را به درستی انجام دهد.

یکی از مهمترین دلایل اهمیت لباسهای کار به جنبه تبلیغاتی آنها مربوط است، به‌طوری‌که بسیاری از لباس کارکنان مجموعه های مختلف دارای نوشته ها و لوگو های مخصوصی بر روی خود هستند. امروزه لباس های کار نیز در تبلیغات بسیار اهمیت دارند و طراحی های خاص چاپی بر روی آنها جنبه تبلیغی دارند.

ویژگی های انواع لباس کار خوب

هر کدام از انواع لباس کار باید ویژگی هایی داشته باشند تا بتوان کار مورد نظر را با اطمینان و راحتی کافی انجام داد. داشتن یک لباس استاندارد و مرغوب از طرفی می تواند از بروز بسیاری از اتفاقات و مشکلات جلوگیری به عمل آورد. فراموش نکنید که هر لباس کار ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا و متفاوت با دیگری می باشد؛ زیرا در مشاغل متفاوت به نوع مخصوص لباس نیاز است. طراحی هر نوع لباس کار با توجه به نیاز فرد در محیط کار صورت می پذیرد. در نتیجه نه تنها رنگ و شکل ظاهری لباس ها فرق دارد، بلکه از نوع پارچه‌های مخصوص به این منظور استفاده میشود.  

لباس آتش‌نشان، لباس افرادی که در محیط کارخانه‌های تولیدکننده مواد سمی و شیمیایی و هرکدام از لباس‌های کاری که می‌شناسیم باتوجه‌به شرایط کار تولید می‌شوند لازم است که لباس آتش‌نشانی مقاوم در برابر حرارت و آتش باشد. لباس مناسب برای محیط‌های شیمیایی و اسیدی باید نسبت به مواد خورنده مقاوم باشند. برخی از لباس‌ها نیز ضدضربه و ضدگلوله تولید می‌گردند. با وجود موارد گفته شده بسیاری از لباس‌های کار نیز از پارچه‌های معمولی دوخته می‌شوند. این البسه برای کارگران در محیط‌های معمولی نیاز می‌باشند، به‌طوری‌که انواع تیشرت، پیراهن، شلوار و غیره را شامل می‌شوند.

انواع لباس تبلیغاتی کار 

همان‌طور که پیشتر اشاره شد، امروزه تولید لباس کار تبلیغاتی هم صورت می پذیرد به‌طوری‌که انواع تیشرت تبلیغاتی و سایر لباس ها نمونه هایی از آنها هستند. لباس تبلیغاتی کار نیز انواع متفاوتی را در بر میگیرند. لباس تبلیغاتی با توجه به نیاز مشاغل گوناگون تولید می گردد و در دو نوع لباس کار گرم و لباس کار تابستانی قابل دسته بندی هستند. در طراحی و تولید هرگونه لباس تبلیغاتی از طرح و رنگهایی که استفاده از آنها در مشاغل متفاوت رایج میباشد استفاده می گردد. از مهمترین ویژگی های انواع لباس تبلیغاتی کار داشتن تبلیغات چاپی در خود می باشد. 

قیمت گذاری لباس تبلیغاتی کار

با توجه به اینکه لباس کار تبلیغاتی انواع متفاوتی دارد و در طراحی و دوخت آن ها از پارچه‌های گوناگون استفاده می شود و مقدار کاری که برای تولید آنها لازم است متفاوت می باشد، قیمت های متفاوتی نیز برای آنها در نظر گرفته می شود.

قیمت گذاری لباس کار تبلیغاتی با توجه به نوع آنها انجام می گیرد؛ بنابراین نباید انتظار داشت که همه آنها قیمتهای یکسان داشته باشند. در قیمت‌گذاری لباس تبلیغاتی کار مقدار هزینه به کار رفته برای تولید لباس مورد نظر اصلی ترین فاکتور به شمار می‌ آید. با توجه به همین عامل، قیمتهای لباسهای کار تبلیغاتی متفاوت تعیین می شود. 

 

قیمت گذاری انواع لباس کار تبلیغاتی کیاپوش نیز به همین صورت انجام می پذیرد و در این مجموعه قیمت لباسها با توجه به نوع آنها تعیین میگردد. لیست قیمت روز آنها را به صورت اینترنتی می توانید دریافت کنید. قیمتها بسیار منصفانه و اقتصادی تعیین شده اند؛ از این رو خرید آنها بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه میباشد.

شماره تماسهای شرکت:

تلفن تماس :  03157489234

تلفن همراه :  09127072517

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2xq6jl