جهت ورود به سایت رسمی کارگزاری آگاه اینجا کلیک کنید
کارگزاری آگاه فعالیت خود را در سال 1384 در چارچوب ضوابط و مقررات تعیینشده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار آغاز کرد و از آن زمان تاکنون توانسته با ارایه کلیه خدمات مناسب عنوان یکی از بهترین کارگزاری های ایران را کسب کند.
کارگزاری آگاه دارای رتبه کیفی الف است و در سالهای اخیر جزو سه کارگزاری برتر کشور بوده است. کارگزاری آگاه علاوه بر ارایه کلیه خدمات مربوط به بورس اوراق بهادار، بورس انرژی و بورس کالا، خدمات دیگری نیز ارایه میکند که از جمله آنها میتوان به مدیریت صندوقهای سرمایهگذاری، مشاوره سرمایهگذاری در بورس اوراق بهادار، ارایه خدمات ویژه در قالب باشگاه مشتریان و آموزش و تولید محتواهای ارزشمند در جهت افزایش سطح دانش سرمایهگذاران اشاره کرد.
یکی از مهمترین خدمات کارگزاری آگاه، سبدگردانی اختصاصی برای سرمایههای بالای ۱.۵ میلیارد تومان است. برای مبالغ کمتر هم صندوقهای سرمایهگذاری مشترک در این کارگزاری وجود دارند که مشتریان میتوانند با توجه به نیاز و میزان ریسکپذیریشان یکی از این صندوقها را انتخاب کنند.
*جهت ورود به سایت رسمی کارگزاری آگاه اینجا کلیک کنید
کارگزاری آگاه همواره در تلاش برای کسب رضایت مشتریان خود در عرصه مشتری مداری و ارضای نیازهای آنان بوده و این مهم را بر خود و کارکنان خود واجب دانسته است. کارگزاری آگاه خط مشی خود را به عنوان یکی از مهمترین مستندات پیاده سازی نظام مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد 2008 :ایزو 9001 مستقر نموده است و در جهت جلب رضایتمندی مشتریان و ذینفعان به ارائه خدمات موثر به آنها پرداخته است همچنین در راستای تضمین کیفیت فعالیت های شرکت خط مشی خود را به شرح زیر اعلام می دارد.
• شناسایی و اولویت بندی ارزش های بهبود و نوآوری با هدف ارتقاء خدمات
• توسعه، ارائه و نوآوری در خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات
• ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان با شناسایی و درک نیاز و انتظارات آنها و بالا بردن تعداد مشتریان با افزایش کیفیت و تنوع در ارائه خدمات و حفظ ارتباط مستمر با آنها
• توسعه ارزش پایدار برای ذینفعان با مدیریت بهینه منابع مالی و اعتباری به منظور افزایش سودآوری
• توسعه کیفی منابع انسانی و بهبود زندگی کاری کارکنان از طریق نگاه کاربردی به نیروی انسانی به عنوان سرمایه محوری و الزام به اصل شایسته سالاری
• تلاش برای بهبود مستمر فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت از طریق توسعه فرهنگ کیفیت و برقراری مشارکت کارکنان
• حفظ و ارتقای کیفیت خدمات ، مسئولیت مشترک کلیه همکاران در تمام سطوح سازمانی است و نماینده مدیریت بر تسریع در روند طراحی و استقرار نظام فوق الذکر و نظارت مستمر بر اجرا ، حفظ و بهسازی آن به صورت منظم و اثر بخش نظارت خواهد داشت
• مشتریان بطور کلی به دو دسته "مشتریان خرد" و "مشتریان بزرگ" تقسیم می شوند که هرکدام از خدمات ویژه ای برخوردار خواهند بود.
• تدوین و کنترل استراتژی مارکتینگ سازمان با توجه به مقتضیات بازار هدف توسط کارشناسان خبره و متولیان اجرای برنامه های واحد استراتژی
*جهت ورود به سایت رسمی کارگزاری آگاه اینجا کلیک کنید
واحدهای کارگزاری آگاه :
• معاملات اوراق بهادار
• معاملات آنلاین اوراق بهادار
• بورس کالا
• آتی سکه
• بورس انرژی
• صندوقهای سرمایهگذاری
• تامین سرمایه
• آموزش
شرکتهای همکار:
• ویستا سامانه آسا
• مشاور سرمایهگذاری آوای آگاه
افتخارات کارگزاری آگاه:
• کسب رتبه الف در میان 108 کارگزاری
• جزو سه کارگزار برتر کشور در سالهای اخیر
• بهرهمندی انحصاری از خدمات شرکت ویستا سامانه آسا در حوزه فناوریهای پیشرفته
• دریافت کلیه مجوزهای مربوط به حوزه