سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 30 Apr 2024
کد خبر: 107666
تاریخ انتشار: 1403/01/18 06:56

بهترین مدل های دستگاه صحافی چسب گرم برای خرید

صحافی چسب گرم یک روش محبوب برای صحافی کتاب‌ها، گزارش‌ها و سایر اسناد است. این روش سریع، آسان و نسبتاً ارزان بوده و می‌تواند نتایج با کیفیتی را به ارمغان بیاورد.
بهترین مدل های دستگاه صحافی چسب گرم برای خرید

صحافی چسب گرم یک روش محبوب برای صحافی کتاب‌ها، گزارش‌ها و سایر اسناد است. این روش سریع، آسان و نسبتاً ارزان بوده و می‌تواند نتایج با کیفیتی را به ارمغان بیاورد.

اما با وجود تنوع زیاد دستگاه‌های صحافی چسب گرم، انتخاب میان آنها می‌تواند کمی چالش‌برانگیز و دشوار به نظر برسد. به همین دلیل قصد داریم در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین مدل‌های دستگاه صحافی چسب گرم برای خرید بپردازیم.

بهترین مدل‌های دستگاه‌‌های صحافی چسب گرم

دستگاه‌های صحافی چسب گرم دارای مدل‌های مختلف با کارایی‌های متنوعی هستند که برخی از پرطرف‌دارترین و بهترین مدل‌های آنها عبارت‌اند از:

دستگاه صحافی چسب گرم Boway K8

دستگاه صحافی چسب گرم Boway K8 یک دستگاه صحافی پیشرفته با کاربری آسان است که با ارائه امکاناتی نظیر سه غلتک چسب زن، سیستم رنده پر سرعت، مخزن پیش ذوب، قابلیت تنظیم نوع کتاب (ته‌گرد – ته تخت)، تشخیص اتوماتیک قطر کتاب بدون نیاز به تنظیم دستی، سه برنامه صحافی سرعتی، سیستم چسب بغل‌زن، سیستم عیب‌یابی خودکار و.. توانسته است رضایت کاربران خود را در حد بالایی کسب نماید.

دستگاه صحافی چسب گرم FRONT C70L

دستگاه صحافی چسب گرم FRONT C70L یک دستگاه صحافی چسب گرم صنعتی با سرعت بالا و قابلیت‌های پیشرفته است که برای صحافی تیراژ بالا و جلدسازی کتاب‌ها و مجلات مناسب است. این دستگاه صحافی چسب گرم، با قابلیت 450 جلد کتاب در ساعت و توان 1900Wو همچنین با دارا بودن نمایشگر لمسی 7 اینچی یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین دستگاه‌ها در این صنعت محسوب می‌شود.

خرید دستگاه صحافی چسب گرم FRONT C70L از شالچیان

دستگاه صحافی چسب گرم AX-S60H

این دستگاه صحافی چسب گرم برای صحافی‌های حجم بالا و صنعتی کاربرد داشته و توان مصرفی آن 1.2 کیلو وات می‌باشد. همچنین دستگاه صحافی چسب گرم AX-S60H دارای صفحه نمایش لمسی جهت نمایش و اعمال تنظیمات نیز هست. از ویژگی‌های بارز این دستگاه می‌توان به قابلیت صحافی 120 کتاب در ساعت و خط زن عطف جلد اشاره نمود.

عوامل مؤثر در انتخاب بهترین مدل های دستگاه صحافی چسب گرم

با وجود طیف گسترده برندها و دستگاه‌های صحافی چسب گرم بهتر است پیش از اقدام به خرید دستگاه موردنظر، نکات و عوامل مؤثر در خرید آنها را در نظر گرفت که در ادامه به توضیح برخی از این عوامل تأثیرگذار خواهیم پرداخت:

  • کیفیت و قیمت: کیفیت دستگاه، تعیین‌کننده میزان قابلیت و بازدهی آن است؛ بنابراین اطمینان از کیفیت از مهم‌ترین عوامل مؤثر در انتخاب دستگاه صحافی محسوب می‌شود. همچنین قیمت دستگاه‌های صحافی نیز بر مبنای میزان کیفیت، قابلیت‌ها و کاربردهای آنها تعیین می‌گردد.
  • نوع کاربری: قبل از اقدام به خرید دستگاه صحافی، نسبت به بررسی هدف خرید دستگاه و نیازهای خود اقدام نمایید و نوع کاربری آن را (اداری، صنعتی و...) مشخص کنید.
  • ضخامت و ابعاد صحافی: دستگاه‌های صحافی مدل‌های متنوعی دارند که هرکدام باتوجه‌به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایشان دارای کاربردهای مختلفی نیز هستند و اغلب قابلیت صحافی اوراق با ضخامت و ابعاد مشخصی را دارند.
  • سرعت صحافی: سرعت صحافی در دستگاه‌های مختلف، از چند جلد در دقیقه تا چند صد جلد در ساعت متغیر است. انتخاب سرعت مناسب، به نیاز و حجم کار شما بستگی دارد.
  • قابلیت‌ها و امکانات: برخی از دستگاه‌ها، امکاناتی مانند جلدسازی، خط تا ته‌چسب و پانچ را نیز ارائه می‌دهند. انتخاب دستگاه با قابلیت‌های موردنیاز شما، کارایی و راندمان کار را افزایش می‌دهد. همچنین وجود تنظیماتی مانند تنظیم ضخامت چسب، تنظیم دما و تنظیم سرعت، در کاربری و کیفیت صحافی مؤثر است.

همان‌طور که  قبلاً اشاره کردیم کیفیت از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های دستگاه صحافی چسب گرم بشمار می‌رود. اما میزان دوام و استحکام دستگاه به‌مرورزمان و طی استفاده از آن مشخص می‌گردد. پس چگونه باید پیش از خرید دستگاه از میزان کیفیت آن اطمینان حاصل نمود؟ در جواب این سؤال باید گفت این اطمینان به دست نمی‌آید مگر با اعتماد به ارائه‌کننده محصول و خرید آن از فروشگاه و عرضه‌کننده باسابقه و باتجربه در این زمینه. زیرا خرید دستگاه صحافی از فروشگاه‌های معتبر می‌تواند تضمین‌کننده سلامت دستگاه و همچنین دریافت خدمات پس از فروش آن باشد؛ بنابراین در ادامه مطلب به معرفی یکی از برترین و معتبرترین فروشگاه‌های تجهیزات اداری و دستگاه‌های صحافی پرداخته‌ایم.

فروشگاه شالچیان اولین واردکننده ماشین‌های اداری روز دنیا

شرکت ماشین‌های اداری شالچیان سال‌هاست که به‌عنوان اولین واردکننده مستقیم انواع دستگاه چاپ و پس از چاپ در ایران و همچنین فروش محصولات اداری و دستگاه‌های صحافی به‌صورت اصل و اورجینال فعالیت می‌کند.

 این مجموعه در حوزه فروش محصولاتی چون انواع ماشین‌های اداری، انواع دستگاه‌ صحافی، پرس‌کارت، کارتریج‌های لیزری، دستگاه‌های لمینیت، دستگاه‌های برش برقی، دستگاه‌های کپی و مواد مصرفی اعم از طلق پرس، طلق رو جلدی، شیرازه، فنرهای صحافی فلزی دوبل و مورب، انواع تونرهای مصرفی و رول‌های لمینیت فعال است. همچنین مجموعه شالچیان بیشترین تنوع محصول را برای مشتریان خود در نظر گرفته و آماده پاسخگویی به سفارشات مشتریان خود در سراسر ایران می‌باشد.

همچنین فروشگاه شالچیان به‌عنوان یکی از معتبرترین عرضه‌کنندگان تجهیزات اداری و صحافی در ایران، طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های صحافی چسب گرم را با برندهای معتبر و قیمت‌های رقابتی ارائه می‌دهد. برای مشاوره و خرید دستگاه صحافی چسب گرم، می‌توانید با کارشناسان این فروشگاه تماس بگیرید.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2rqy6b