-

رویداد گلفود دبی بزرگترین گردهمایی سالانه موادغذایی

رویداد گلفود دبی که بزرگترین گردهمایی سالانه موادغذایی، نوشیدنی و بسته‌بندی منطقه است، یکی از موثرترین نمایشگاه‌های صنعت غذایی و بزرگترین تجمع صنایع غذایی جهان به شمار می‌رود.

رویداد گلفود دبی بزرگترین گردهمایی سالانه موادغذایی

رویداد گلفود دبی که بزرگترین گردهمایی سالانه موادغذایی، نوشیدنی و بسته‌بندی منطقه است، یکی از موثرترین نمایشگاه‌های صنعت غذایی و بزرگترین تجمع صنایع غذایی جهان به شمار می‌رود .
این رویداد بین‌المللی، هرسال متخصصان صنعت غذا، تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان و خریداران را از سراسر جهان گرد هم می‌آورد تا آخرین فناوری‌ها، نوآوری‌ها، ماشین‌آلات و تجهیزات و ماشین‌آلات وابسته، همچنین جدید ترین دستاوردها در تولید و فرآوری را به نمایش بگذارند .
این گردهمایی علاوه بر نمایشگاه، شامل برگزاری سمینارهای تخصصی و کارگاه‌های جانبی نیز هست که در آن کارشناسان و متخصصان ذیربط مسائل و مشکلات پیش روی صنعت غذا را به صورت تخصصی مورد تحلیل و بررسی قرار داده و راهکارهای جامع را ارایه می‌نمایند .
هر ساله کشورهای صاحب نام در تولید و بسته‌بندی مواد غذایی همچون چین، آلمان، ایالت متحده آمریکا، ایران،فرانسه، ترکیه، ایتالیا، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، مصر و هند در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند .
شرکت‌های معتبر ایرانی همچون گروه صنعتی و پژوهشی زر پا به پای شرکت‌های معتبر بین‌المللی همچون نستله، پپسی، مارس، دنون، هاینز، کارگیل و ماندلس اینترنشنال در این نمایشگاه حضور فعال و پویایی دارند .
در این نمایشگاه همچنین برترین برندهای مواد غذایی، نوشیدنی و بسته بندی محصولات خود در ۱۶۰۰ غرفه ارایه کرده‌اند .
پیش بینی می‌شود بیش از ۴۰ هزار بازدید کننده از ۱۵۰ کشور طی سه روز از نمایشگاه گلفود ۲۰۲۳ بازدید کنند .
یکی از ویژگی‌های کلیدی نمایشگاه امسال برگزاری اجلاس فناوری غذایی با سخنرانی بزرگان صنایع و فناوری غذایی با محوریت نوآوری‌های مهندسی و ایمنی مواد غذایی، کارخانه‌های آینده، اکوسیستم‌های دایره‌ای، مدل‌های مالی مرتبط با پایداری و بازارهای نوظهور است .

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*