-

خبر طلاق ریحانه پارسا و مهدی کوشکی فاش شد+فیلم جنجالی

ماجرای طلاق ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در اینستاگرام دست به دست می شود اما از سر تا پیاز این ماجرا را در این صفحه ببینید .

ریحانه پارسا متولد 4 اسفند 1377، بازیگر است. ریحانه پارسا در رشته تئاتر تحصیل کرده و مدرک دیپلم رشته نمایش از هنرستان سوره(سال 94) دارد.ریحانه پارسا در عکاسی نیز تخصص دارد. ریحانه پارسا ، همسر مهدی کوشکی است. ریحانه پارسا، زمانی که 21 سال داشت با مهدی کوشکی، کارگردان و بازیگر 38 ساله ازدواج کرد. ریحانه پارسا، سومین ازدواج مهدی کوشکی بعد از جدایی از دومین همسرش، صحرا فتحی(کارگردان، بازیگر و گرافیست) است. ریحانه پارسا فعالیت بازیگری‌اش را با سریال «پدر» در سال 97 در نقش لیلا آغاز کرد و به شهرت رسید.

عکس هومن سیدی با دخترک زیبا جنجالی شد+عکس کتک کاری داور معروف عصرجدید وسط خیابان با مردم + فیلم دیده نشده بیوگرافی مهدی کوشکی:

مهدی کوشکی متولد ۱۳۶۰ در خرم‌آباد، نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و بازیگر سینمای ایران است. مهدی کوشکی فارغ التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما ـ تئاتر دانشگاه هنر است. مهدی کوشکی فعالیت اصلی اش در تئاتر شکل گرفت. وی با بازی در فیلم سینمایی لانتوری وارد سینما شد.

مهدی کوشکی

ازدواج مهدی کوشکی:

مهدی کوشکی به تازگی با ریحانه پارسا بازیگر سینمای ایران متولد 1377 ازدواج کرده است.مدرک ریحانه پارسا لیسانس بازیگری می باشد و متولد تهران است.

پیش از این با با صحرا فتحی (صحرا فتحی متولد فروردین 1361 در آبادان، بازیگر است) ازدواج کرده بود و صاحب یک پسر بنام آرسام می باشد.

مهدی کوشکی

مهدی کوشکی و همسر سابق صحرا فتحی

ریحانه پارسا

مهدی کوشکی و ریحانه پارسا فیلم‌شناسی مهدی کوشکی: سینما:

مورچه خوار (شاهد احمدلو ۱۳۹۸ )

بی سر (کاوه سجادی حسینی ۱۳۹۸ )

دابلند (ابراهیم ابراهیمیان ۱۳۹۸ )

مسخره باز ( همایون غنی‌زاده ۱۳۹۷ )

شاه کُش ( وحید امیرخانی ۱۳۹۶ )

فروشنده (اصغر فرهادی ۱۳۹۵ )

پدیده ( علی احمدزاده ۱۳۹۴)

لانتوری (رضا درمیشیان ۱۳۹۴)

مهمونی کامی (علی احمدزاده ۱۳۹۲ )

نمایش خانگی:

- کرگدن (کیارش اسدی زاده ۱۳۹۷)

- دل (منوچهر هادی ۱۳۹۷)

مهدی کوشکی

منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*