-

ضرورت افزایش تولید ریل ذوب‌آهن اصفهان

شرکت ذوب‌آهن اصفهان در سال‌های گذشته در روند تولید ریل موفق بوده است. محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری تولید ریل توسط ذوب‌آهن اصفهان را یک دستاورد بزرگ برای کشور دانست و گفت: تداوم و افزایش تولید ریل در این مجتمع عظیم صنعتی برای کشور بسیار ضروری است.

تولید ریل، توسعه زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل کشور را میسر ساخت و باتوجه به اینکه نیازمند توسعه و بازسازی خطوط ریلی کشور هستیم، تولید این محصول در ذوب‌آهن اهمیت دوچندانی یافته و موجب خنثی‌سازی تحریم‌ها شد. ذوب‌آهن اصفهان و کلیه صنایع فولادی کشور نباید با مشکل مواد اولیه مواجه باشند و قطعا تامین سنگ آهن موردنیاز آنها بر صادرات موادخام، اولویت اساسی دارد و در این راستا دولت حمایت لازم را انجام می‌دهد. ذوب‌آهن اصفهان نخستین و بزرگ‌ترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات طویل در خاورمیانه از ابتدای تاسیس در امور جهادی، پشتیبانی، بومی‌سازی و توسعه فناوری پیشرو بوده و با تکیه بر دانش کارشناسان و مهندسان خود در ارتقای سطح علمی صنایع کشور کوشیده است و با برپایی غرفه‌ در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور حضوری فعال یافت.

این رویداد (نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور) با تاکید بر دیدگاه‌های رهبر فرزانه انقلاب فرصتی است برای اجرای مدیریت جهادی به‌عنوان اصلی‌ترین راهبرد اقتصاد مقاومتی برمبنای استدلال عقلی و نگاه ژرف به گذشته انقلاب و حوادث پیرامون آن و نقشه راه آینده در مقابله با تهدیدات مختلف در عبور سرافرازانه از تمامی آزمون‌های سخت و جلوه‌گر الگوهای موفق تا بتوان ظرفیت‌های فردی و جمعی و کسب منزلت جهانی در افکار عمومی را در آن با به دست آوردن توانمندی‌های یک مدیریت کارآمد به عموم علاقه‌مندان عرضه داشته و به‌صورت عینی مقایسه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*