نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان

زندگی در ایران می‌تواند سختی‌های زیادی برای دسترسی کاربران ایرانی به پیشرفت‌های دنیای دیجیتال داشته باشد که شماره مجازی به عنوان آیتمی ارزشمند توانسته حجم زیادی از دغدغه کاربران ایرانی در این زمینه را کم کند.

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان

زندگی در ایران می‌تواند سختی‌های زیادی برای دسترسی کاربران ایرانی به پیشرفت‌های دنیای دیجیتال داشته باشد که شماره مجازی به عنوان آیتمی ارزشمند توانسته حجم زیادی از دغدغه کاربران ایرانی در این زمینه را کم کند. با گذشت زمان و آشکار شدن کاربردهای شگفت انگیز شماره مجازی، ساخت و خرید این آیتم به یکی از موضوعات پر بحث دنیای مجازی و دیجیتالی امروز تبدیل گشته است. کاربران ایرانی با خرید شماره مجازی معتبر از آریاپی می‌توانند به بسیاری از اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌هایی که برای کاربران ایرانی تحریم شده دسترسی پیدا کنند؛ اما بسیاری از کاربران تمایل دارند تا با ساخت شماره مجازی نیاز خود را برطرف کنند که این موضوع نیز معایب خاص خود را به همراه دارد. برنامه‌ها و ابزارهای مختلفی برای ساخت شماره مجازی رایگان وجود دارد که در ادامه این گزارش قصد داریم به معرفی این روش‌ها بپردازیم؛ بنابراین همراه ما باشید.

روش‌های ساخت شماره مجازی رایگان

برنامه‌های متعددی برای ساخت شماره مجازی به‌صورت رایگان وجود دارد که در ادامه محبوب‌ترین و برترین برنامه‌های موجود در این زمینه را معرفی می‌کنیم:

برنامه Textnow

یکی از برنامه‌های رایگان برای ساخت شماره مجازی آمریکا و کانادا، برنامه Textnow است. ثبت نام در این اپلیکیشن بسیار آسان است و پس از ثبت نام می‌توانید با شماره مجازی خود در پیام رسان‌هایی مانند تلگرام ثبت نام نمایید. برای ساخت شماره مجازی آمریکا و کانادا، باید پس از نصب و ورود به این برنامه، یک کد سه رقمی برای شماره مجازی خود انتخاب کنید و سپس شماره مجازی رایگان خود را دریافت نمایید. با استفاده از شماره مجازی ساخته شده توسط برنامه Textnow، با افراد مقیم آمریکا و کانادا تماس برقرار کرده و یا با پیامک صحبت کنید. لازم به ذکر است که استفاده از شماره مجازی این برنامه برای برقرای تماس با کشورهایی به غیر از آمریکا و کانادا، به پرداخت هزینه و دسترسی به اشتراکات خاصی نیاز دارد.

برنامه TextME

با استفاده از برنامه TextME، می‌توانید شماره مجازی انگلستان با پیش شماره 44+ بسازید. این برنامه نیازی به شماره تلفن شما ندارد و حتی ایمیل واقعی شما را نیز نمی‌خواهد؛ به همین دلیل می‌توانید به راحتی شماره مجازی انگلستان را به‌صورت رایگان بسازید. این شماره مجازی ساخته شده، قابلیت تماس صوتی و تصویری و ارتباط با تمامی کشورهای دنیا را دارد و می‌توان از این شماره در پلتفرم‌های مختلف برای ساخت حساب استفاده کرد.

برنامه SmartCall

با استفاده از برنامه SmartCall می‌توانید شماره مجازی رایگان اندونزی را بسازید. شماره‌های این برنامه با پیش کد 62+ است که می‌توان در اکثر امور از این شماره استفاده کرد. برای ثبت نام در این برنامه باید شماره اصلی خود را وارد نمایید تا کد فعال سازی دریافت کنید. البته بسیاری از کاربران در این مرحله هیچ کدی دریافت نکرده‌اند که می‌تواند از معایب این برنامه باشد. اگر شما هم موفق به دریافت کد فعال سازی نشدید، می‌توانید به مراجعه به آریاپی شماره مجازی مورد نیاز خود را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

مطلب پیشنهادی : مزایای خرید اپل آیدی

استفاده از شماره مجازی چه مزایایی دارد؟

شماره مجازی نه از طریق خطوط تلفن بلکه بر بستر اینترنت کار می‌کند و و ارزان‌تر از تلفن ثابت است. همچنین استفاده از شماره مجازی اعتباری عالی برای انواع کسب‌وکارها به حساب می‌آید. برخی از کاربران تصور می‌کنند که برای خرید شماره مجازی یا ساخت و راه اندازی آن باید مراحل پیچیده و زیادی طی کنند؛ اما راه اندازی شماره مجازی بسیار سریع و آسان است. با یک شماره مجازی می‌توانید تماس‌های خود را در هر مکانی کنترل کرده و به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. با استفاده از شماره مجازی می‌توانید حریم خصوصی و مسائل امنیتی اکانت خود را حفظ کنید و در جهت منافع خود، از اکانت‌های مختلف بهره ببرید. همچنین با ساخت شماره مجازی رایگان یا با خرید آن می‌توانید چندین اکانت برای ارتباط با دیگران داشته باشید. به‌طور‌کلی با استفاده از شماره مجازی می‌توانید بسیاری از محدودیت‌های اعمال شده برای کاربران ایرانی را برطرف کنید و به بسیاری از آیتم‌های جذاب دسترسی داشته باشید.

هنگام ساخت شماره مجازی رایگان حتما به این نکات توجه کنید!

برنامه‌های متعددی برای ساخت شماره مجازی وجود دارد اما ممکن است پس از طی کردن مراحل متعدد، در نهایت هیچ شماره‌ای در اختیار شما قرار نگیرد و اصلا شماره‌ای ساخته نشود. این امکان نیز وجود دارد که ساعت‌ها زمان خود را صرف ساخت شماره مجازی رایگان کنید و شماره‌ای که در نهایت در اختیار شما قرار بگیرد، در نهایت بن، بلاک یا ریپورت شود و به همین دلیل قابل استفاده نباشد. همچنین بسیاری از کاربران هنگام استفاده از این برنامه‌ها، هیچ کدی برای تایید شماره خود دریافت نمی‌کنند و نمی‌توانند شماره مجازی رایگان بسازند. تمامی این موارد نشان می‌دهد اگر نیاز فوری به شماره مجازی دارید و برای هدف مهمی از این شماره استفاده می‌کنید، توصیه نمی‌کنیم از شماره مجازی‌های رایگان استفاده کنید. ایجاد شماره مجازی رایگان پروسه‌ای زمان‌بر و نامطمئنی است و امکان دارد شماره‌ای که در نهایت به آن دسترسی پیدا می‌کنید سالم نباشد. به عبارتی دیگر، یکی از مهم‌ترین معیارهایی که هنگام ساخت شماره مجازی رایگان باید به آن توجه داشته باشید، امنیت این شماره است. برای رفع این مشکل و برای خرید شماره مجازی معتبر و امن، می‌توانید به آریاپی مراجعه کنید و شماره مجازی دلخواه و معتبر خود را همراه با پشتیبانی و قیمت مناسب خریداری کنید.

خرید شماره مجازی معتبر از مجموعه آریاپی

با استفاده از برنامه‌های متعددی می‌توانید شماره مجازی رایگان بسازید؛ اما ساخت شماره مجازی رایگان راه چندان امن و مطمئنی برای رفع تحریم‌های اعمال شده علیه کاربران به حساب نمی‌آید و محدودیت‌های خاص خود را دارد. بسیاری از این برنامه‌ها در موارد زیادی، کد فعالسازی برای کاربران ارسال نمی‌کنند یا شماره‌ای که ارائه می‌کنند، هنگام استفاده بن و ریپورت می‌شود. برای اینکه به پیشرفت‌های بین‌المللی و دیجیتالی دسترسی داشته باشید، بهترین راه خرید شماره مجازی معتبر است. آریاپی به عنوان یکی از بهترین ارائه کنندگان خدمات ارزی، شماره مجازی امن و مطمئن با تنوع بالایی را به کاربران خود ارائه می‌کند. برای خرید شماره مجازی تلگرام، شماره مجازی واتساپ، شماره مجازی اپل آیدی، شماره مجازی پی پال، شماره مجازی اینستاگرام، شماره مجازی بایننس و خرید شماره مجازی Open Ai می‌توانید به آریاپی مراجعه کرده و شماره مجازی دلخواه خود را با کیفیتی عالی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین