-

قفل مقابل برقی ریموت دار

قفل برقی درب چوبی مدل های مختلفی دارد که برخی از این مدل ها همراه با رسیور قفل برقی به فروش می رسد. به این مدل قفل ریموت دار گفته می شود که در ادامه به آن می پردازیم.

قفل مقابل برقی ریموت دار

قفل ریموت دار اتاق مدیر

قفل ریموت دار با توجه به افزایش محیط اداری و تغییر سبک کاری مردم جایگاه مناسبی در بازار فعلی پیدا کرده است. این محصول از یک عدد قفل مقابل برقی و یک عدد رسیور قفل برقی که به آن تغذیه ریموتی هم گفته می شود تشکیل می گردد.

قفل برقی درب چوبی

بنابراین برای نصب قفل ریموت دار روی درب چوبی و ضد سرقت به لوازم اضافه ای نیاز ندارید و می توانید به کمک ویدئوهای آموزشی که در اینترنت وجود دارد این کار را انجام دهید.

اما قبل از اینکه در مورد نصب قفل ریموتی صحبت کنیم بهتر است به معرفی قفل برقی درب چوبی که به آن قفل مقابل برقی گفته میشود توضیحاتی را بیان کنیم.

قفل مقابل برقی درب چوبی

قفل مقابل برقی یکی از بهترین لوازم برای برقی کردن درب آپارتمان یا اتاق است. این محصول با توجه به مکانیزم ساده ای که دارد بسیار پر کاربرد می باشد. مقابل برقی همانطور که از نامش پیداست مقابل زبانه درب و روی چارچوب قرار می گیرد و پس از بسته شدن درب زبانه داخل آن درگیر می شود. هر وقت کاربر به هر طریقی ولتاژ و جریان لازم برای عملکرد قفل را به آن اعمال نماید بوبین قفل برقی عمل می کند و لبه آن خلاص می شود.

پس از خلاص شدن قفل برقی با فشاری که کاربر به درب وارد می کند زبانه درب، لبه قفل برقی را به عقب می راند و از داخل آن خارج می شود. به این صورت درب باز می گردد. اما همانطور که متوجه شدید قفل برقی درب ضد سرقت یا چوبی زمانی کاربرد دارد که درب به صورت دائم قفل نشده باشد. یعنی کاربر به کمک کلید توپی ها را داخل چارچوب وارد نکرده باشد.

قفل ریموت دار

قفل برقی ریموت دار

حال اگر قفل مقابل برقی را بخواهید توسط ریموت کنترل نمایید باید از یک عدد رسیور و تغذیه قفل برقی کمک بگیرید. این محصول هم حکم منبع تغذیه را برای عملکرد مقابل برقی دارد و هم حکم رسیور یا همان گیرنده الکترونیکی. با استفاده از رسیور قفل برقی می توانید درب چوبی را با ریموت از فاصله 50 متری باز کنید.

قفل الکترونیکی درب چوبی و ضد سرقت

برای کنترل قفل مقابل برقی علاوه بر رسیور قفل برقی می توانید از قفل الکترونیکی هم استفاده کنید. قفل الکترونیکی مدل های مختلفی دارد که در یک نگاه اجمالی می توان آن را اینطور معرفی کرد:

قفل الکترونیکی یا قفل هوشمند از یک پنل کدینگ و یک پنل کنترلر تشکیل شده است و به کمک آن می توان ولتاژ لازم را به مقابل برقی اعمال کرد. بهترین حالت نصب این محصول به این شکل می باشد که پنل کدینگ در قسمت بیرونی درب و کنار چارچوب نصب شود و پنل کنترلر داخل اتاق و پشت پنل کدینگ قرار میگیرد.

قفل الکترونیکی

برای راه اندازی قفل هوشمند باید دو رشته ورودی پنل کنترلر را به برق شهر متصل کنید و دو رشته خروجی آن را به سر قفل برقی پیچ نمایید. پس از انجام این کار زمانی که کاربر رمز عبور را وارد نماید قفل برقی درب چوبی عمل می کند و درب باز می شود.

نصب قفل برقی

آموزش نصب قفل برقی ریموت دار به صورت کامل در فضای مجازی موجود می باشد و می توانید با سرچ این عبارت به فیلم های آموزشی آن دسترسی پیدا کنید. اما در یک نگاه اجمالی می توان گفت برای نصب مقابل برقی باید حفره ای که روی چارچوب قرار دارد را به اندازه بوبین مقابل برقی برش دهید. سپس قفل برقی را روی چارچوب بگذارید و فضای لازم برای حرکت لبه متحرک آن را مشخص کنید.

پس از این کار باید برش را گشادتر کنید تا پس از اعمال ولتاژ به مقابل برقی لبه ی آن به راحتی به سمت عقب حرکت کند. اگر پس از تست این مرحله نتیجه درستی گرفتید قاب فلزی مقابل برقی را روی چارچوب پیچ کنید و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

در نظر داشته باشید اگر زمانی به دلیل رفت و آمدهای زیاد بخواهید مقابل برقی را از کار بیندازید می توانید به کمک اهرم تنظیم وضعیت که روی بوبین تعبیه شده است لبه آن را درحالت خلاصی دائم قرار دهید.

با انجام این کار هر کسی که پشت درب حضور داشته باشد می تواند با فشار آوردن به درب آن را باز کند و دیگر نیازی به استفاده از ریموت نخواهد بود.

اگر پس از خواندن این مقاله سوالی در ذهنتان باقی مانده می توانید از طریق شماره 09303285511 با عوامل مجموعه تولیدی گلدن لاک در ارتباط باشید. کارشناسان این شرکت به صورت آنلاین در واتساپ پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. امیدواریم خواندن این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین