شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 18 May 2024
کد خبر: 12490
تاریخ انتشار: 1400/12/11 19:23

صرافی کوینکس یا نوبیتکس | کدام یک برای خرید‌وفروش ارز دیجیتال مناسب است؟

ممنوع شدن فعالیت کاربران ایرانی در بسیاری از سایت‌های بزرگ مانند بایننس، یکی از مهمترین دلایل سردرگمی سرمایه‌گذاران و تریدرها برای انتخاب یک صرافی مناسب است.

بسیاری از سرمایه‌گذاران ایرانی ترجیح می‌دهند از صرافی کوینکس یا صرافی هات بیت برای انجام معاملات خود استفاده کنند. با این حال کم نیستند افرادی که گزینه‌های داخلی را جایگزین سایر وبسایت‌ها کرده‌اند. برای این گروه از افراد صرافی نوبیتکس یک انتخاب نام آشنا می‌باشد. به نظر شما در حال حاضر کدام صرافی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال بهتر است؟

صرافی کوینکس یا نوبیتکس | کدام یک برای خرید‌وفروش ارز دیجیتال مناسب است؟

صرافی داخلی یا خارجی | کدام گزینه برای کاربران ایرانی بهتر است؟

کاربران ایرانی که قصد خرید و فروش رمزارزها را دارند، 2 گزینه پیش روی خود دارند. صرافی داخلی و صرافی خارجی. اما به نظر شما کدام یک برای شروع معاملات و سرمایه‌گذاری انتخاب عاقلانه‌تری است؟

در پاسخ به این سوال باید بدانید که معامله در یک سایت ایرانی مانند صرافی نوبیتکس مزایای خاص خود را دارد. به طور کلی در سایت‌های ایرانی امکان پیگرد قانونی وجود دارد. این بدین معناست که خیال شما از سرمایه گذاری آسوده خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های صرافی‌های داخلی می‌توان به امکان واریز و برداشت ریالی، پشتیبانی به زبان فارسی و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. البته سایت‌های فارسی با تمام مزایای خود ضعف‌های زیادی دارند.

بسیاری از این ضعف‌ها در سایت‌های خارجی مانند صرافی کوینکس دیده نمی‌شود. به‌عنوان مثال اگر یک معامله‌گر حرفه‌ای هستید، حتما می‌خواهید از معاملات اهرم دار، فیوچرز یا سایر موارد استفاده کنید. چنین قابلیت‌هایی معمولا در وبسایت‌ها ایرانی وجود ندارد. بنابراین تنها گزینه برای شما گزینه‌های خارجی است. البته این تنها برتری صرافی‌های خارجی نیست، مثلا تعداد ارزهایی که در یک فروشگاه ارز دیجیتال خارجی مشاهده می‌شود، بسیار بیشتر از یک فروشگاه ایرانی است.

ثبت نام نوبیتکس | بهترین راه برای معامله‌گران آماتور

 ثبت نام نوبیتکس

اگر یک معامله گر مبتدی هستید و به‌تازگی وارد بازار کریپتوکارنسی می‌شوید، پیشنهاد من این است که ابتدا کار خود را در صرافی‌های ایرانی آغاز کنید. فعالیت در چنین فضایی باعث افزایش تجربه و آگاهی شما پیرامون بازار می‌شود و می‌تواند برای شروع کار انتخاب بهتری باشد. با این وجود باید تمام تلاش خود را بکنید تا یک صرافی با جامعه آماری بالا و کارمزد پایین پیدا کرده و در آن معاملات خود را انجام دهید. نوبیتکس می‌تواند انتخاب خوبی در این مرحله باشد.

ثبت نام کوینکس | بهترین راه برای معامله‌گران حرفه‌ای

 

ثبت نام کوینکس

چنانچه تجربه مناسبی در معاملات بازار دارید و می‌خواهید سطح معاملات خود را افزایش دهید، باید به جای سایت‌های ایرانی به فکر سایت‌های خارجی باشید:

  • صرافی کوینکس
  • صرافی هات بیت
  • صرافی کوکوین

این 3 صرافی جزو برترین سایت‌های خرید و فروش ارز دیجیتال خارجی (البته برای ایرانیان) محسوب می‌شوند. شما می‌توانید با انتخاب گزینه دلخواه خود، مثلا کوینکس، و در ادامه ثبت نام کوینکس به راحتی سرمایه خود را وارد بازار کرده و درآمدزایی کنید. البته با توجه به این که چنین سایت‌هایی قابلیت واریز و برداشت ریالی ندارند، ضرورت استفاده از یک صرافی داخلی و خرید استیبل کوین‌ها و انتقال آن به مرجع خارجی غیر قابل کتمان است. به این ترتیب فعالیت در بازارهای داخلی خرید و فروش رمز ارزها را نمی‌توان نادیده گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2r9rw2