دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
کد خبر: 35439
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1401/11/27 16:38

بررسی شرایط و الزامات عمل لیفت شقیقه

امروزه آگهی و تبلیغات بسیاری را درباره انواع جراحی زیبایی مشاهده می‌کنیم که توانسته‌اند افراد بسیاری را وسوسه کنند.
بررسی شرایط و الزامات عمل لیفت شقیقه

 امروزه آگهی و تبلیغات بسیاری را درباره انواع جراحی زیبایی مشاهده می‌کنیم که توانسته‌اند افراد بسیاری را وسوسه کنند. جراحی‌های زیبایی در نواحی صورت و بدن، هم برای بانوان و هم برای آقایان انجام می‌شود. این جراحی‌ها، تا حد قابل توجهی می‌تواند ظاهر افراد را جوانتر از آنچه که هستند، نشان دهند. همین موضوع سبب شده تا این دسته از عمل‌های زیبایی با استقبال زیادی مواجه شود. این جراحی‌ها، اعتماد به نفس افراد را بالا خواهند برد و می‌توانند چهره و یا فرم بدن افراد را متناسب با سلایق آن‌ها تغییر دهند.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با دو نوع از جراحی‌های زیبایی محبوب و پرمخاطب این روزها آشنا کنیم: لیفت شقیقه و لیپو شکم. این دو عمل که در دو ناحیه مختلف از صورت و بدن افراد انجام می‌شود، می‌توانند تغییرات اساسی را در چهره و در بدن آنها ایجاد نمایند. در ادامه به بررسی دقیق‌تر این دو جراحی زیبایی می‌پردازیم

 

 

 

لیفت شقیقه

کهولت سن و عوامل ارثی سبب می‌شود تا میزان چربی موجود در زیر پوست افراد به صورت تدریجی تحلیل رفته و در نهایت پوست، حالتی ارتجاعی به خود بگیرد و آن استحکام قبلی خود را نداشته باشد. لیفت شقیقه از انواع جراحی‌های زیبایی به شمار می‌رود که جهت بالا بردن دم ابروها انجام شده که حالت آنها را نیز بسیار زیباتر می‌نماید. با انجام این عمل می‌توانید ابروها و چشم‌های خود را خوش حالت‌تر کنید و جذابیت آنها را نیز به حدود دو برابر افزایش دهید. لیفت شقیقه باعث می‌شود تا چشم‌های افراد درشت‌تر شود و همچنین فاصله چشم‌ها با ابروها‌ به حد نرمال و متناسبی برسد. همچنین با این روش، چروک‌های پنجه کلاغی نواحی چشم شما از بین خواهند رفت. آن دسته از افرادی که در نواحی چشمانشان، دارای چین و چروک‌های زیاد هستند و یا آنکه کهولت سن، سبب افتادگی ابروهایشان شده، می‌توانند از این روش برای جوانسازی صورت خود استفاده نمایند.

عمل لیفت شقیقه از مزایای بسیاری برخوردار است که توانسته علاقه مندان بسیاری را به سمت خود جذب نماید. این جراحی می‌تواند افتادگی پوست را برطرف نماید و تقارن متناسبی را در ناحیه شقیقه و ابرو ایجاد کند.

لیفت شقیقه می‌تواند چهره‌ای جوانتر و شاداب را به افراد هدیه دهد و نشانه‌های مرتبط با افزایش سن در این بخش از صورت را از بین خواهد برد. علاوه بر این موارد، کشیدگی ابرو و چشم را به همراه خواهد داشت.

نتایج حاصل از لیفت شقیقه دائمی می‌باشد و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است.‌ آن دسته از افرادی که این جراحی را انجام می‌دهند، هیچ احتیاجی به سایر درمان‌ها نخواهند داشت. هزینه لیفت شقیقه با توجه به نوع کلینیک زیبایی و تجهیزات آن و همچنین سابقه پزشک می‌تواند متفاوت باشد. توصیه می‌کنیم پیش از تصمیم گیری برای عمل خود حتما نمونه کارهای پزشک متخصص خود را بررسی کنید.‌

 

 

 

لیپو شکم

تناسب اندام از جمله عوامل موثر و مهم در زیبایی افراد به شمار می‌رود. از آنجایی که بیشترین مقدار چربی در نواحی شکم تجمع پیدا می‌کند، حذف آنها نقش پررنگی در زیبایی اندام مبتلایان به چاقی و اضافه وزن خواهد داشت. وجود چربی زیاد در ناحیه شکم بر روی کارکرد و عملکرد دیگر اعضای بدن اثرات منفی را دارد.

لیپو شکم از جمله راهکارهای درمانی این مناطق محسوب می‌شود. این روش با خارج نمودن چربی‌های نواحی شکم، وزن افراد را کاهش می‌دهد. با انجام این روش تا بلند مدت هیچ‌گونه احتیاجی به استفاده از شیوه‌های رایج برای لاغری و کاهش وزن نخواهد بود. آن دسته از افرادی که به علت وجود مشکلات جسمانی توانایی انجام فعالیت‌های ورزشی را ندارند، بهتر است برای کاهش وزن خود از این روش استفاده نمایند. همچنین این روش برای افرادی که به مشکلات گوارشی دچار هستند، این می‌تواند برایشان بسیار مناسب باشد. علاوه بر این، لیپو شکم برای افراد کم سن و جوان به علت وجود بافت‌های در حال رشد پیشنهاد می‌شود.

 

 

 

عمل لیپو شکم، چربی‌های پهلو و شکم را به طور موضعی از بین می‌برد. همچنین افراد با رعایت رژیم غذایی مناسب می‌توانند این عمل را تثبیت نمایند. چربی‌های خارج شده از نواحی شکم از بین نمی‌روند و می‌توان از آنها در دیگر نقاط بدن نظیر باسن و سینه استفاده نمود. اعتماد به نفس افراد که ناشی از داشتن یک اندام ایده آل و مناسب است، افزایش پیدا می‌کند. لیپو شکم از راه‌های سریع و ساده جهت از بین بردن چربی‌های نواحی شکم است. چرا که برای افرادی که اضافه وزن دارند، رژیم سخت و تمرینات ورزشی طاقت فرسا و طولانی بسیار اذیت کننده می‌باشد.

لیپو شکم از هزینه مناسب‌تری در مقایسه با دیگر روش‌های کاهش چربی برخوردار است. از دیگر مزایای این روش می‌توان به عوارض جانبی کم آن اشاره نمود که خطر کمتری را نیز دارند.

با گذشت زمان طولانی هیچ اثری از چربی‌های اضافی در نواحی شکم باقی نخواهد ماند. دوره نقاهت عمل لیپو شکم بسیار کوتاه بوده و رد زخم و محل جراحی نمی‌ماند. توجه به انتخاب یک پزشک باتجربه و یک کلینیک زیبایی مجهز می‌تواند احتمال موفقیت عمل شما را افزایش دهد.

سخن پایانی

پیشتر دو عمل جراحی لیفت شقیقه و لیپو شکم را مورد بررسی قرار دادیم. از آنجایی که این دسته از عمل‌های زیبایی به طور مستقیم بر چهره و اندام افراد تأثیرگذار می‌باشد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در نتیجه چنانچه قصد انجام این دو عمل زیبایی را دارید، توصیه می‌کنیم حتما پیش از هرگونه اقدامی، سوابق و تجربه پزشک متخصص و معالج خود را بررسی نمایید. همچنین بهتر است در صورت امکان نمونه کارهای او را نیز مورد ارزیابی قرار دهید. لیفت شقیقه و لیپو شکم در انواع کلینیک زیبایی انجام می‌شود که می‌بایست از تجهیزات و امکانات مناسبی برخوردار باشند. این مورد نیز از دیگر عواملی است که باید مدنظر قرار دهید.

برگرفته از وب سایت https://clinicmah.com/


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2ozr9v