جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 40963
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/02/29 08:57

معرفی جامع کیف پول ارز دیجیتال برد ولت bread-wallet

این روزها معاملات بازار ارز دیجیتال به عرصه­ای تبدیل شده است که افراد زیادی با هدف کسب سود به آن وارد شده و با روش­های مختلف از جمله خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال، تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر به معامله پرداخته و به این طریق به کسب می­رسند.
معرفی جامع کیف پول ارز دیجیتال برد ولت bread-wallet

این روزها معاملات بازار ارز دیجیتال به عرصه­ای تبدیل شده است که افراد زیادی با هدف کسب سود به آن وارد شده و با روش­های مختلف از جمله خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال، تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر به معامله پرداخته و به این طریق به کسب می­رسند.

طبیعی است که ارزهای دیجیتال هم باید مانند هر نوع پول و دارایی دیگر نگهداری شوند. مهمترین روش نگهداری رمز ارزها، داشتن کیف پول دیجیتال است که در دسته­های مختلف قابل تقسیم­بندی هستند.

از جمله کیف­های سخت­افزاری و نرم­افزاری را می­توان در این دسته­بندی­ها نام برد و البته باید به دسته کیف­های سرد و گرم دیجیتال هم اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم تا در مورد کیف پول برد والت که در دسته کیف­های نرم­افزاری قرار دارد برای شما صحبت کنیم.

کیف پول ارز دیجیتال برد ولت

اطلاعات جامع در مورد کیف پول برد والت Bread Wallet

در سال 2015 یک اپلیکیشن موبایلی با نام برد والت که یک محصول از شرکت Breadبوده در کشور آمریکا راه­اندازی شد. بزرگترین پایگاه مشتریان این کیف پول در آمریکای شمالی است و از زمانی که راه­اندازی شده تا الان در بیشتر از 150 کشور فعالیت داشته است.

در آغاز این نرم­افزار برای سیستم عامل iOSشکل گرفت ولی پس از گذشت مدتی و با حصول موفقیت، برای سیستم عامل اندروید هم طراحی شد. این کیف پول دیجیتال در زمره کیف­های پول مشهور موبایلی قرار دارد که با دارا بودن خصوصیات امنیتی بالا، مشتری امکان کنترل دارایی خود را بواسطه آن دارد.

خصوصیات کیف پول ارز دیجیتال برد والت

این کیف خصوصیات منحصربفردی دارد که در ادامه به آنها اشاره شده است.

  • برد والت نوعی کیف پول نرم­افزاری است.

  • برد والت دارای توکن بومی با عنوان BRDاست.

  • کاربران موبایلی اصلی­ترین مخاطبان برد والت هستند.

  • هم سیستم اندروید و هم سیستم آیفون می­توانند از برد والت استفاده کنند.

  • برد والت پشتیبان چندین ارز دیجیتال است.

  • برد والت منبع باز محسوب می­شود و غیرمتمرکز است.

  • کنترل کاربر بر دارایی خود در برد والت امکان­پذیر است و به این دلیل کاربرپسند است.

در مورد امنیت کیف پول برد والت بیشتر بدانید

امنیت یکی از مهمترین خصوصیات این کیف پول نرم­افزاری است. کاربران هم به دنبال کیف پولی هستند که دارای امنیت بالا باشد و بنابراین به سمت برد والت کشیده شده­اند.

برد والت به شکل مستقیم به شبکه رمز ارز بیت کوین متصل می­شود و به این علت هم مشتریان در نهایت سرعت و امنیت امکان دسترسی به دارایی خود را دارند. این نکته را هم باید مورد اشاره قرار داد که چون هیچ شخصی در انجام معاملات صورت گرفته مشتری بواسطه استفاده از برد والت، دخالتی ندارد بنابراین خطر هک­شدن و به اصطلاح به خطر افتادن داده­ها وجود ندارد.

برعکس کیف پول­های دیگر، برد والت هر تراکنشی را که صورت می­گیرد بایستی تایید کند. این عمل از سوی آن ضامن این مسئله است که هیچ اطلاعات اشتباهی نمی­تواند از مسیر حسابرسی عبور کند.

نحوه محاسبه کارمزد تراکنش در کیف پول برد والت

در برد والت نوعی سیستم محاسبه کارمزد طراحی شده است که می­توان گفت منحصر به خودش است چرا که در آن کارمزد بر مبنای هزینه­های جاری در شبکه رمز ارز بیت کوین منظور می­شود تا با پرداخت هزینه کمتر بتوان مقدار بیشتری پس­انداز داشت.

آموزش استفاه از برد والت

برای داشتن کیف پول برد والت باید ابتدا اپ آن را از طریق AppleStoreو یا Google Playدریافت کرده و سپس آن را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید.

برای نصب برد والت می­بایست بر روی گزینه Get Startedکلیک کنید. سپس گزینهI’ll browse first

را بزنید. در گام بعد نیاز است تا یک پین کد شش رقمی که حکم رمز ورود برای شما دارد را انتخاب کنید. این پین را جایی مطمئن یادداشت کنید چون برای انجام هر گونه تراکنش به آن نیاز دارید.

در مرحله بعد به قسمت حساسی می­رسید چرا که باید عبارات بازیابی را یادداشت کنید. این عمل برای کاربر این امکان را فراهم می­کند که در صورت فراموشی رمزها آنها را بازیابی کند.

در دنیای ارز دیجیتال و در زمان استفاده از کیف پول­ها باید به احتمالات در مورد فراموشی رمز عبور توجه داشت چرا که اگر امکان بازیابی فعال نباشد و رمز را هم فراموش کرده باشید، عملا دارایی خود را از دست می­دهید. در گام بعد شما موفق شده­اید تا کیف پول برد والت را نصب کنید و آماده است تا از آن استفاده کنید.

معایب کیف پول ارز دیجیتال برد والت

مانند هر چیزی دیگر که دارای نقاط مثبت و منفی است، برد والت هم دارای مزایا و هم دارای معایبی است. در مورد مزایای آن بحث شد و در این بخش قصد داریم تا در مورد معایب آن هم برای شما صحبت کنیم.

ظاهرا اپلیکیشن برد والت مشکل هنگ کردن دارد و این مسئله هم در سیتم عامل اندروید رخ می­دهد و هم در سیستم عامل آی او اس. برد والت مرحله تایید دو مرحله­ای را نداشته و همچین از ارائه معاملات چند امضایی هم معذور است.

وقتی که در حال راه­اندازی برد والت هستید، همگام­سازی آن با شبکه رمز ارز بیت کوین با سختی انجام می­گیرد. در ضمن مثلا برای قابلیتی چون خرید بیت کوین نیاز است تا از سرویس­های متفرقه هم استفاده شود. یکی دیگر از معایب برد والت که برای اکثر کاربران مهم بوده، عدم پشتیبانی این کیف پول از آلت کوین­ها است.

پس برای ذخیره مقدار زیادی رمز ارز آن هم به مدت طولانی بهتر است روش دیگر یا مدل دیگر از انواع کیف پول دیجیتال را انتخاب کنید.

 

سخن آخر

کیف پول برد والت یکی از انواع کیف پول­هایی است که نرم­افزاری محسوب می­شود و به علت امنیت بالایی که دارد مورد توجه کاربران بازار ارز دیجیتال قرار گرفته است. شما می­توانید آن را از طریقی که در این مقاله به آنها اشاره شد، اپ برد والت را دانلود کرده و مطابق مراحل آموزش داده شده در همین مقاله آن را نصب و آماده استفاده کنید.

 

 

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2ozozg