-

یونیدرو مجری هوشمندسازی معادن ایران شد

مگاپروژه «مطالعه و پژوهش در حوزه هوشمندسازی معادن ایران: مطالعه موردی در معادن ایمیدرو» به کارفرمایی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد.

به گزارش معدن‌نیوز امید اصغری، رئیس موسسه یونیدرو و مجری طرح یادشده بیان کرد این طرح نخستین گام ورود ایمیدرو به‌عنوان متولی امور معادن در ایران به حوزه هوشمندسازی و انقلاب صنعتی چهارم در بخش معدن و صنایع معدنی ایران است و پروپوزال ارائه‌شده از سوی موسسه به پشتوانه حضور خبرگان داخلی و بین‌المللی این حوزه توانست از سایر رقبا پیشی بگیرد و انتخاب شود.

یونیدرو موسسه پژوهشی و آموزشی مشترک دانشگاه تهران و ایمیدرو است و در راستای توسعه پیوند صنعت و دانشگاه همواره در تلاش است.

اصغری همچنین ابراز امیدواری کرد که این همکاری و همفکری متخصصان از سراسر دنیا در نخستین پروژه سیاستی و عملیاتی حوزه هوشمندسازی معادن در ایران بابی برای پروژه‌های کلان‌تر در معادن ایران باشد و بتوان از تجربیات حاصله برای توسعه این حوزه و تبدیل موسسه یونیدرو به پیشرو در ایران استفاده کرد.

باید توجه داشت بکارگیری فناوری روز جهان در معادن و صنایع کشور می‌تواند در روند توسعه بخش صنعت و معدن ایران نقشی مهم و تاثیرگذار داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*