یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 05 May 2024
کد خبر: 13815
تاریخ انتشار: 1401/01/15 01:14

واردات کولر گازی به صورت مستقیم با تخفیفات باورنکردنی سراسری با بهترین برندهای شرکتی کولرگازی LG - Gplus - sumsung - Beko - Bosh - Green - General - با گارانتی شرکتی مهستان و ارسال سراسری

مجموعه شرکت گروه ماشین سازی انعکاس به عنوان یکی از برترین تولید و عرضه کنندگان محصولاتی همچون انواع پکیج وجت هیترهای برقی و گازی برای اولین بار درسطح کشور و همچنین انواع کولر گازی و اسپلیت با تکیه بر هوش و ذکاوت و باپشتکار مهندسان جوان این مرز و بوم، در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال با بیش از 15 سال تجربه کاری و فعالیت ارزشمند در بازارهای داخلی و خارجی همچون عراق و ترکیه توانسته است در خدمت هموطنان گرامی باشد.

کولر گازی

مجموعه شرکت گروه ماشین سازی انعکاس به عنوان یکی از برترین تولید و عرضه کنندگان محصولاتی همچون انواع پکیج وجت هیترهای برقی و گازی برای اولین بار درسطح کشور و همچنین انواع کولر گازی و اسپلیت با تکیه بر هوش و ذکاوت و باپشتکار مهندسان جوان این مرز و بوم، در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال با بیش از 15 سال تجربه کاری و فعالیت ارزشمند  در بازارهای داخلی و خارجی همچون عراق و ترکیه توانسته است در خدمت هموطنان گرامی باشد.

کولر گازی

این شرکت با بهره گیری از تجارب چندین ساله در امر تولید محصولات به صورت صادراتی، با ایجاد یک رقابت قدرتمند با محصولات مشابه خارجی توانسته گوی رقابت را از محصولات بی کیفیت خارجی برباید و گامی بلندی را در جهت پیشرفت تولیدات داخلی و اعتماد سازی ملت شریف ایران نسبت به محصولات با کیفیت داخلی بردارد.

معرفی

کولر گازی یکی از انواع سیستم تهویه است که برای ایجاد یک محیط خنک در فصل تابستان و همچنین ایجاد گرمای مطبوع و دلچسب در فصل زمستان استفاده می شود. کولر گازی به کمک این سیکل از محیط گرما را می گیرد.

 و آن را به بیرون از محیط منتقل می کند. در برخی از کولرگازی ها عکس کردن چرخه عملکرد وجود داشته  و می توان کولرگازی را به یک پمپ داغ حرارتی تبدیل نمود. و در فصول سرد از آن برای گرمایش محیط استفاده نمود.

هر سیستم تهویه مطبوع یا کولر گازی از 4 اجزای اصلی لوله موئینی، شیر انبساط، اوپراتور، کندانسور و کمپرسور تکیل می شود.

انواع کولر گازی

کولر های گازی در مدل و طرح های مختلفی تولید می شوند که از بارزترین و پر فروش ترین آنها نسبت به محل به قرار ذیل است

1 ) کولرگازی پنجره ای یا یک تیکه :

یکی از ساده ترین و یا ابتدایی ترین انواع کولر گازی، کولرگازی یک تیکه می باشد. اساسا اجزای سیستم این تهویه مطبوع به صورت یک پارچه بوده، به عبارتی فن و کمپرسور در یک پک قرار دارد.

2 ) کولر گازی قابل حمل یا پرتابل :

این کولرگازی ها به دو نوع عملکرد خود را ارائه می دهند. چون در ظرفیت های پایین تولید می شوند بنابراین علاوه بر حالت های سرمایشی ، حالت های گرمایشی نیز دارند. این مدل از کولر گازی ها به ریموت کنترل از راه دور نیز مجهز می باشند که به دلیل شکل خاصی که دارند برای استفاده در فضاهای کوچک مناسب می باشند.

3 ) کولر گازی اسپلیت یا دو تیکه

این مدل از کولرگازی هوای گرم محیط را گرفته و سپس آن را خنک کرده و دوباره به محیط برمی گرداند. این کار تا جایی ادامه پیدا می کند که ترموستات آن به دمای مورد نظر برسد. از نظر عمومی کولر مانند یخچالی است که عایقی نداشته باشد.

4 ) کولرگازی کاستی یا سقفی

این مدل از کولرهای گازی در داخل سقف کاذب قرار گرفته و هوای مطبوع را از طریق یک سری  کانال کشی ها پخش می کند.

کولرگازی انعکاس

5 ) کولر گازی ایستاده

کولرگازی ایستاده در مقابل کولر گازی پرتابل از قدرت بیشتری برخوردار بوده و همچنین نسبت به آن ظاهر بزرگتری دارد. این سیستم بیشتر برای مناطق وسیع در مقیاس صنعتی استفاده می شود.

6 ) کولرگازی کانالی یا داکت

کولرگازی کانالی، نوع دیگر از سیستم تهویه بوده که امروزه به دلیل محبوبیت میان عموم مردم در بسیاری از واحدهای صنعتی ، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. تعمیر و نگهداری راحت و همچنین ایجاد حالت های مجزا این دستگاه ها را جزو سیستم های پر استفاده در پروژه های عمرانی و ساختمانی کرده است.

7 ) کولرگازی مولتی وی یا چند شعبه ای

این مدل از کولر گازی معمولا  در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می شود.

اجزای کلی کولرگازی

1) کمپرسور (موتور کولر)

یکی از اصلی ترین بخش های کولر گازی موتور یا کمپرسور است. از عملکرد کمپرسور فشرده کردن گاز خنک کننده است که می تواند به روش های متفاوتی صورت پذیرد. 

2) کندانسر (تقطیر کننده)

تقطیر کننده اساسا کمپلکسی از صفحات آلومینیومی مشبک با لوله های مسی است که در بخش خارجی نصب شده است. این کندانسور از مس یا آلومینیوم ساخته می شوند.

3) گاز مبرد (گاز خنک )

گاز خنک کننده کولرگازی می باشد.

4) اواپراتور (تبخیر کننده)

تبخیر کندده سیستم تهویه مطبوع قسمتی است که با جذب گرمای فضای محیط از بخش ایندور باعث تبخیر گاز مبرد می شود.

5) لوله موئین

این لوله با قطر بسیار کم نقش بسیار اساسی در تولید سرما دارد. وظیفه این لوله در سیستم تهویه مطبوع این است.

6) سینی زیر کولر

به عنوان سینی زیر کولر تولید می شود.

7) فیلتر خروجی هوا

این فیلتر ها اساسا هنگامی در پنل خود نصب می شوند که بتوانند گرد و غبار حاصل از محیط را جمع آوری کنند.

8) خروجی هوا

خروجی هوا از کولر گازی در بیرون از محیط قرار می گیرد.

 تکنولوژی اینورتر :

نسل جدیدی از کولر های گازی دارای اینورتر هستند. این اینورتر ها دارای یک فرکانس متغیر بوده با ایجاد یک تغییر  در دو فاکتور ولتاژ و یا همچنین فرکانس باعث تغییر در سرعت چرخش موتور کولرگازی می شود.

 اساسا هنگامی که دما بین 1 تا 3 درجه سانتی گراد بالا رود. موتور به صورت محسوس دوباره روشن شده و با توجه به مصرف بالای جریان هنگام روشن شدن موتور، مصرف برق مقدار زیادی خواهد بود. افزایش تعداد روشن و خاموش شدن این موتور نیز به طبع زیاد خواهد بود.

با بهره وری از طراحی موتور کولرگازی دور از متغیر با رسیدن به دمای دلخواه به جای خاموش و روشن کردن مداوم دور آن هم کاهش می یابد. از ویژگی های این مورد می توان به پاین بودن مصرف برق، کم صدا بودن و همچنین ظاهر بسیار زیبا اشاره کرد.

راندمان  کولر گازی

راندمان مناسب سیستم های تهویه مطبوع یا کولرگازی ها با توجه به متراژ محیط متغییر است. باید به این نکته توجه کرد که هنگامی که متراژ خانه کوچک باشد. نباید از کولر گازی با توان بالا استفاده نمود.

میزان مصرف برق

قبل از خرید کولر گازی باید به میزان مصرف برق و همچنین کنتور برق توجه ویژه ای داشته باشیم. شما می توانید جهت مشاوره برای خرید کولرگازی با کارشناسان خبره گروه ماشین سازی انعکاس تماس حاصل بفرمایید. معمولا ظرفیت دوازده هزار بی تییو کولرگازی چیزی در حدود 6 آمپر مصرف دارد.  این یعنی کولرگازی با ظرفیت 24 هزار چیزی حدود 12 آمپر برق مصرف خواهد کرد . از نظر کارایی کولرگازی یک و دو تیکه با هم هیچ فرقی ندارند. فقط میزان صدایی که تولید می کنند با هم متفاوت است.  وهمچنین در میزان برق مصرفی اما از نظر قیمت اسپلیت از مدل دیگر خود گران تر است.

معمولا طبق استاندارد های جهانی بر اساس نوع و همچنین ظرفیت کولرهای گازی پنجره ای ملزم به نرخ بازدهی انرژی هستند.

کولر گازی ایستاده انعکاس

قیمت کولر گازی

 شما مشتریان گرامی می توانید جهت استعلام قیمت کولر گازی ، اسپلیت ، کولرگازی ، انواع کولر گازی  در بخش فروش مرکزی محصولات شرکت گروه ماشین سازی انعکاس با کارشناسان خبره و متخصص ما در این زمینه تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت ثبت سفارش و یا مشاوره رایگان در ساعات اداری از ساعت 9 صبح تا 18 عصر به صورت آنلاین از با ما در تماس باشید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2ooov2