جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 107387
تاریخ انتشار: 1402/12/26 13:21

ورق هایمپک و کاربرد آن

هایمپک نوعی پلاستیک است که دارای وزن سبک ، انعطاف بالا و قیمت مناسب می باشد. همین ویژگی ها موجب شده از ورق هایمپک برای مصارف مختلف استفاده شود.
ورق هایمپک و کاربرد آن

هایمپک نوعی پلاستیک است که دارای وزن سبک ، انعطاف بالا و قیمت مناسب می باشد. همین ویژگی ها موجب شده از ورق هایمپک برای مصارف مختلف استفاده شود. از ورق هایمپک برای تولید انواع لوازم سبک با حجم بزرگ استفاده می شود. ورق هایمپک در ساخت لوازم خودرو ، لوازم آشپزخانه ، عایق های صوتی و حرارتی ، محافظ لوازم و... کاربرد دارد. ورق هایمپک معمولا در ضخامت  2 میلی متر به تولید می رسند البته تولید ورق هایمپک در انواع ضخامت ها قابل انجام است. بیشترین استفاده از ورق هایمپک در زمینه ی برش لیزر تهیه شابلون می باشد. ورق هایمپک کاربرد های زیادی دارد که در این مقاله می خواهیم به این کاربرد ها اشاره کنیم.

مجموعۀ هنر پلاست یکی از عرضه کنندگان برگ ورق هایمپک می باشد. برای خرید ورق هایمپک از طریق این مجموعه می توانید با بهترین قیمت ورق هایمپک با کیفیت و مرغوب را تهیه کنید.

خرید ورق هایمپک

ورق هایمپک چیست؟

ورق هایمپک ،ورقی انعطاف پذیر است که از زیر مجموعه های پلی استایرن ها است. پلی استایرن ، ماده ی اولیه ی پلاستیک می باشد. ورق هایمپک ، ترکیب پلیمری شفاف است که مقاومت بالایی دارد. به همین دلیل در بسیاری از لوازم از ورق هایمپک استفاده می شود. به دلیل خاصیت دی الکتریک بودن ، از ورق هایمپک در صنایع الکتریکی هم استفاده می شود. پلی استایرن در نوعی که مقاومت بالایی دارد ، به نام کوپلیمر شناخته می شود که آن را هایمپک می نامند. این نوع از پلی استایرن برای ساخت لوازم خانگی و ظروف استفاده می شود. ورق هایمپک منعطف بوده و قابلیت استفاده برای مصارف مختلف را دارد به همین دلیل تولید کنندگان از ورق هایمپک برای ساخت انواع لوازم استفاده می کنند.

کاربرد ورق هایمپک

از ورق هایمپک برای موارد مختلفی استفاده می شود. عایق صوت و گرما بودن ورق هایمپک یکی از ویژگی های این متریال است. از ورق هایمپک برای تولید انواع اسباب بازی ها ، وسایل خانگی و لوازم ورزشی و... استفاده می شود. در زمینه ی برش لیزری از ورق هایمپک استفاده ی زیادی می شود. برای ساخت انواع شابلون ها ورق هایمپک بسیار کاربرد دارد. از ورق هایمپک در بسته بندی ها استفاده می شود به طوری که در ساخت ظروف بسته بندی از آن استفاده می شود. ساخت ابزار و لوازم هنری با استفاده از ورق هایمپک میسر می باشد. هایمپک به دلیل انعطاف قابلیت تبدیل به اشکال مختلف را دارد و به همین دلیل برای تزئین، شابلون و لوازم تزئینی از ورق هایمپک استفاده می شود. قیمت ورق هایمپک بسیار مناسب است و موجب شده بتوان برای کاربرد های مختلف از آن بهره برد. انواع رایج ترین کاربرد های ورق هایمپک عبارتند از:

  • ساخت لوازم بهداشتی
  • علائم راهنما
  • بسته بندی مواد غذایی
  • پوسترهای تبلیغاتی
  • استفاده در بدنه لوازم‌ خانگی همچون یخچال
  • تولید سینی و ظروف غذا
  • تولید اسباب بازی
  • مدل ‌سازی قطعات
  • ساخت لوازم ورزشی

کاربرد ورق هایمپک در بسته بندی

ورق هایمپک مناسب برای بسته بندی مواد غذایی است. ورق هایمپک مقاومت بالایی در مقابل رطوبت دارد و از ورق هایمپک می توان برای مواد غذایی که دارای ماندگاری کمی هستند استفاده کرد. برای نگهداری از مواد خوراکی مانند مرغ ، ماهی ، گوشت ، لبنیات و... می توان از ورق هایم پک استفاده کرد. بنابراین با استفاده از ورق هایمپک می توان بسته بندی خوبی را برای مواد غذایی ایجاد کرد. در بسته بندی استفاده از ورق هایمپک بسیار رواج دارد و به دلیل ارزان بودن قیمت ورق هایمپک ، این متریال می تواند در بسته بندی ها مقرون به صرفه باشد.

خرید ورق هایمپک

ورق هایمپک در انواع مختلف به تولید می رسد که هر یک برای مصارفی ساخته شده است. ورق هایمپک در انواع ابعاد، رنگ و ضخامت ها به فروش می رسد و افراد برای خرید ورق هایمپک باید متناسب با مصارفی که از ورق هایمپک دارند ، اقدام به خرید ورق هایمپک در نوع مناسب نمایند. دقت داشته باشید که ورق هایمپک را در نوع با کیفیت تهیه کنید تا بهترین کارایی را داشته باشد.

برش ورق هایمپک

برای برش ورق هایمپک از روش های دستی و لیزری استفاده می شود. روش فوری برای برش ورق هایمپک ، استفاده از روش لیزر است. این روش علاوه بر سرعت بالا در اجرای کار ، کیفیت و دقت بالاتری هم دارد. اما در زمان هایی که روش برش لیزری در دسترس نباشد، از تیغ مخصوص برای برش استفاده می شود که به صورت دستی انجام می گیرد.

فروش ورق هایمپک از طریق مجموعۀ هنر پلاست با بهترین کیفیت انجام می گیرد و شما مشتریان گرامی با مراجعه به سایت هنر پلاست می توانید به صورت غیر حضوری خرید ورق هایمپک را انجام دهید. این مجموعه فروش مستقیم ورق هایمپک را با ارزان ترین قیمت انجام می دهد.

ویژگی ورق هایمپک

ورق هایمپک دارای ویژگی های خاصی می باشد که موجب شده در صنایع مختلف از ورق هایمپک استفاده شود. ورق هایمپک دارای وزن سبکی است و همین موجب شده لوازم ساخته شده از ورق هایمپک دارای وزن سبک باشند و بتوان از ورق هایمپک برای بسیاری از موارد ساتفاده کرد. ورق هایم پک قیمت ارزانی دارد. قیمت یکی از مهم ترین موارد برای مواد اولیه ی تولیدات است بنابراین ارزان بودن قیمت ورق هایمپک موجب شده بتوان برای بسیاری از لوازم از ورق هایمپک استفاده نمو د. ورق هایمپک در مقابل رطوب مقاوم است. ورق هایمپک دارای خاصیت ضربه پذیری بالایی است و می توان مجدد آن را ساخت. استحکام بالا و انعطاف پذیری خوب از ویژگی های ورق هایمپک می باشد. ورق هایمپک قدرت چسبندگی و رنگ پذیری بالایی دارد. همچنین ورق هایمپک قابل بازیافت شدن می باشد و می توان به صورت مجدد از آن استفاده کرد.

فروش ورق هایمپک با مناسب ترین قیمت از طریق فروشگاه هنرپلاست در نظر گرفته شده است. برای خرید ورق هایمپک می توانید از طریق این مجموعه انواع ورق هایمپک مورد نیازتان را به راحتی و به صورت مطمئن تهیه کنید. فروشگاه هنر پلاست در خدمت شماست تا بتوانید حجم مورد نیاز از ورق هایمپک را به صورت غیر حضوری تهیه نمایید.

خرید ورق هایمپک به صورت اینترنتی

ورق هایمپک یکی از متریال مورد استفاده در ساخت انواع لوازم می باشد که روز به روز استفاده از آن گسترش پیدا می کند. برای تهیه ی ورق هایمپک نیاز است که حتما از طریق مراکز معتبر ، ورق هایم پک را در نوع مرغوب و با کیفیت تهیه کنید. برای خرید ورق هایمپک می توانید به صورت اینترنتی خریدتان را از مجموعه ی هنر پلاست انجام دهید. این مجموعه در راستای بهبود خدمات دهی به مشتریان، وب سایت اینترنتی خود را راه اندازی نموده و فروش اینترنتی ورق هایمپک را در نظر گرفته است. با مراجعه به سایت و تماس با همکاران ما، خرید ورق هایمپک را به صورت آنلاین انجام دهید.

خرید ورق هایمپک

قیمت ورق هایمپک

قیمت ورق هایمپک متاثر از موارد مختلف می باشد که شامل نوع برند، میزان سفارش ، ابعاد ، میزان ضخامت ورق هایمپک و... می باشد. بنابراین عوامل مختلفی در قیمت ورق هایمپک تاثیر گذار هستند. همچنین سفارش رنگ خاص نیز بر قیمت ورق هایمپک تاثیر خواهد گذاشت. اگر می خواهید خرید ورق هایمپک را با ارزان ترین قیمت انجام دهید، می توانید از به سایت معتبر هنر پلاست مراجعه کنید. این مجموعه تنوع بالایی از انواع ورق هایمپک را گردآوری نموده است و آن را با قیمت ارزان ارائه می کند.

https://honarplast.com/


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2olpyd