یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 19 May 2024
کد خبر: 5836
تاریخ انتشار: 1400/08/24 14:38

مزایای استفاده از سینی کابل برق

سینی کابل (Cable tray)؛ یکی از راه های نوین و پرطرفدار است که می توانید کابل های خود را سازماندهی و پشتیبانی کنید.

مزایای استفاده از سینی کابل برق

سینی کابل (Cable tray)؛ یکی از راه های نوین و پرطرفدار است که می توانید کابل های خود را سازماندهی و پشتیبانی کنید. اغلب جایگزین بهتری برای لوله ها هستند و به همین دلیل کاربرد آنها رو به افزایش است. چرا که زمان و مهارت لازم است تا لوله کشی با استاندارد خوب نصب شود و اینکه نصب لوله ها اغلب پیچیده بوده و گران در می آید. از سوی دیگر، سیستم های سینی کابل، مزایای بسیار بیشتری را ارائه می دهند، که در ادامه مجموعه سینی کابل ایرانیان قرار است این مزایا را بیان نموده، تا هم به عنوان یک تجارت در پول خود صرفه جویی کنید و هم اینکه انتخابی ایده آل داشته باشید.

5 دلیل برای اینکه چرا باید از سینی کابل Cable tray استفاده کرد؟

1- مرتب و تمیز بودن سیم کشی ها

Cable tray، نسبت به نصب سیم های استاندارد مزیتی دارد آن هم این است که قرار نیست دسته سیم و کابل های پخش و پلا در کار که ظاهر جذابی ندارند، باعث ناراحتی شما شود. چون با کاربرد سینی کابل میتوانید ظاهری مرتب و تمیزتر به کارتان بدهید.

2- همه به دنبال راههای به صرفه و پس انداز هستند

اگر می خواهید به عنوان یک تجارت در پول خود صرفه جویی کنید، سینی کابل انتخابی ایده آل است. چرا که هزینه کمتری برای نصب، ارائه می دهد. بدین صورت که سینی کابل، کل فرآیند سیستم سیم کشی را ساده می کند زیرا قبل از نصب به جزئیات کمتری نیاز است. این برخلاف سیستم‌های مجرای استاندارد است که به دلیل نیاز به جعبه‌های اتصال یا کشش و تحمل‌های سخت‌تر در ظرفیت، به طراحی پیچیده‌ تری نیاز دارند.

3- ایمنی در کار مهم است

وقتی سیم‌های خود را در معرض دید قرار می‌دهید، نه تنها باید با قرار گرفتن آنها در مسیرتان مقابله کنید، بلکه ایمنی کلی را نیز به خطر می‌اندازید. کابل کشی ضعیف نصب شده می تواند یک خطر بزرگ باشد. این در حالی است که با مدیریت خوب سیم و کابل ها آن هم توسط Cable tray میتوانید، از احتمال وقوع حوادث جلوگیری کنید.

4- راهکاری برای تمامی صنایع است

سینی کابل در انواع صنایع از جمله تاسیسات فیبر نوری در مراکز داده، کابل کشی داده در ادارات، کابل سینی برای تولید و یا صنایع محیطی خشن مانند نفت و گاز استفاده می شود. گزینه های سینی کابل مش سیمی شامل گالوانیزه، غوطه ورگرم، ضد زنگ، پلی اتیلن و NEC هستند که مطابق با الزامات پروژه شما هستند.

5- گزینه های انعطاف پذیری بیشتر 

سیستم‌های سینی کابل نیز راحت هستند زیرا گزینه‌های انعطاف‌پذیری را برای کسانی که می‌خواهند اکنون یا بعداً تغییر دهند، ارائه می‌دهند. اگر قبلاً یک سیستم مجرایی نصب کرده‌اید و می‌خواهید به سینی کابل بروید، می‌توانید این کار را بدون عوارض عمده انجام دهید. همچنین اگر تصمیم به جابجایی تجهیزات خود دارید، سینی های کابل قابل انطباق هستند و می توانند الزامات را برآورده کنند.

مزیت سینی کابل در پروژه های عمرانی و ساختمانی

خیلی از پیمانکاران و کارفرمایان هستند که به دنبال شرکت ها و تولیدکنندگان سینی کابل با کیفیت بوده که طیف گسترده ای از سینی کابل و انواع آن را تولید وتوزیع میکنند. در همین راستا محصولات با کيفيت سینی کابل ایرانیان، تقريباً توسط کلیه صنايع پيشرو، ساختمان ها، پيمانکاران حفاظت از آتش، انرژی شيميايی، صنايع الکتريکی و مکانيکی، گاز، برق، پیمانکاران برقی، پتروشیمی و نفت مورد استفاده قرار می گيرد. لذا برای خرید انواع سینی کابل و متعلقات آن با مجموعه تولیدی ایرانیان تماس بگیرید. همچنین مجموعه ما در مورد خرید عمده سینی کابل برای شما تخفیف ویژه در نظر میگیرد و نهایت همکاری را در پروژه های بزرگ کابل کشی با شما خواهد داشت. افتخار ما صداقت در معامله و به دست آوردن رضایت مشتریان است.

سینی کابل گالوانیزه برق

درباره سینی کابل ایرانیان

سینی و نردبان کابل ایرانیان در سال ۱۳۹۰ بود که این شرکت شروع به کار نمود و امروزه بعد از ده سال فعالیت، توانسته بعنوان جزئی از تولید کنندگان اصلی سینی كابل و اتصالات در صنعت شناخته شود. سینی و نردبان کابل ایرانیان شرکتی است مورد اعتماد و شناخته شده و از قابلیت های آن میتوان به فعالیت های نوآورانه، تولیدات با کیفیت و قیمت مناسب و به صرفه محصولات آنها اشاره نمود. جهت خرید، سفارش و اطلاع قیمت روز محصولات سینی کابل ایرانیان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

شماره تماس ثابت: ۳۳۹۷۷۱۵۱-۰۲۱      ۳۳۹۷۷۱۵۲-۰۲۱

شماره تماس همراه: ۲۲۳۱۲۵۶-۰۹۱۲

سایت اینترنتی: https://sinicableiranian.com

ایمیل: info@sinicableiranian.com

منبع: مجله خواندی


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2lpyr3