-

اراده دولت برای احیای جهاد سازندگی جدی است

معاون اول رئیس‌جمهوری در جلسه‌ای با اعضای حقیقی شورای‌عالی جهاد سازندگی بر عزم و اراده جدی دولت برای احیای این جریان مردمی در کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمد مخبر با تاکید بر رویکرد جدی دولت سیزدهم بر توسعه و محرومیت‌زدایی با اتکا به توان و ظرفیت مردم گفت: برنامه دولت صرفا رفع مشکلات مردم در کوتاه‌مدت نیست، بلکه می‌خواهد همه خلاقیت‌ها و ظرفیت‌های مردمی را برای ساخت آینده کشور به‌کار بگیرد.

معاون اول رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه دولت امکانات، منابع و ابزار لازم را برای فعالیت جهاد سازندگی فراهم خواهد کرد، گفت: خوشبختانه علاوه بر دولت، سایر نهادها نیز در این مسیر پای کار هستند و جهاد سازندگی باید با اتکا به پشتوانه‌های دولتی و مردمی، خلأهای کشور را شناسایی کند و ماموریت‌های بزرگی را به سرانجام برساند.

مخبر از انحلال جهاد سازندگی به‌عنوان یک اشتباه نام برد و افزود: جهاد سازندگی گرچه به‌صورت شکلی در گذشته از بین رفت، اما محتوا و روح حاکم بر این جریان همچنان در کشور زنده است؛ چراکه خاصیت فرهنگ و روحیه جهادی این است که باوجود مخالفت‌ها و سنگ‌اندازی‌ها، متوقف نمی‌شود.

معاون اول رئیس‌جمهوری از اعضای حقیقی شورای‌عالی جهاد سازندگی خواست چارچوب، اهداف و ساختار دقیقی برای احیای جهاد سازندگی تدوین و با جدیت آن را پایه‌گذاری و پیگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*