-

رونمایی از دو محصول شرکت نسیم تلکام در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲

نمایشگاه تلکام 1402 از دوم تا پنجم دی ماه برگزار شد. شرکت‌های زیادی در این نمایشگاه حضور داشتند و محصولات‌شان را در معرض نمایش قرار دادند. شرکت دانش‌بنیان نسیم تلکام یکی از شرکت‌های حوزه فناوری و مخابرات بود که در این نمایشگاه اقدام به رونمایی از سامانه مدیریت کسب‌و‌کار سلام و نسخه جدید نرم‌افزار مرکز تماس سیموتل با قابلیت هوش مصنوعی کرد. سامانه سلام و نرم‌افزار مرکز تماس سیموتل به‌دلیل بهره‌مندی از هوش مصنوعی در نمایشگاه تلکام مورد استقبال بسیار از بازدیدکنندگان قرار گرفتند.

رونمایی از دو محصول شرکت نسیم تلکام در نمایشگاه تلکام 1402

نمایشگاه تلکام 1402 از دوم تا پنجم دی ماه برگزار شد. شرکت‌های زیادی در این نمایشگاه حضور داشتند و محصولات‌شان را در معرض نمایش قرار دادند. شرکت دانش‌بنیان نسیم تلکام یکی از شرکت‌های حوزه فناوری و مخابرات بود که در این نمایشگاه اقدام به رونمایی از سامانه مدیریت کسب‌و‌کار سلام و نسخه جدید نرم‌افزار مرکز تماس سیموتل با قابلیت هوش مصنوعی کرد. سامانه سلام و نرم‌افزار مرکز تماس سیموتل به‌دلیل بهره‌مندی از هوش مصنوعی در نمایشگاه تلکام مورد استقبال بسیار از بازدیدکنندگان قرار گرفتند.

سلام و سیموتل محصولی از شرکت دانش‌بنیان نسیم تلکام

سیموتل یک نرم‌افزار مدیریت تماس است که به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند تماس‌های ورودی و خروجی خود را به بهترین شکل مدیریت و از طریق سیستم گزارش‌گیری و هوش مصنوعی ارزیابی و تحلیل کنند.

سامانه ارتباطی «سلام» نیز مجموعه‌ای از ابزارهای مدیریتی و ارتباطی مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) است که سازمان‌ها را بی‌نیاز از خرید چندین نرم‌افزار و استفاده از چندین سرور می‌کند. با این سامانه می‌توانید از سرنخ تا فاکتور مشتریان‌‌تان را مدیریت کنید، به تیکت‌های پشتیبانی پاسخ بدهید، موجودی انبارتان را مدیریت کنید و یک سیستم فروش آنلاین خودکار داشته باشید.

سامانه ارتباطی سلام

سامانه ارتباطی سلام آخرین محصول تولید شده در تیم تحقیق و توسعه شرکت نسیم ارتباط آینده است. نسیم تلکام تا امروز توانسته است 6 محصول کاملا ایرانی و دانش‌بنیان را به مرحله تولید و عرضه برساند. این محصولات شامل نرم‌افزار مدیریت تماس سیموتل، سامانه امنیت تماس SBC، افزونه تماس از طریق وب سیموکال، افزونه پرداخت تلفنی تله‌پرداخت و سیستم جامع مدیریت شبکه‌های IMS است.

سامانه سلام یک نرم‌افزار چندمنظوره مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) است که در تمام بخش‌های سازمان به تعامل بهتر و بیشتر شما با مشتریا‌ن‌تان کمک می‌کند. سامانه سلام در دو نسخه نصبی (Local) و ابری (Cloud) قابل استفاده است. سامانه ارتباطی سلام شامل 11 افزونه متفاوت است که هر کدام در واحدهای مختلف سازمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. تمام این افزونه‌های امکان حذف یا اضافه‌شدن به سامانه سلام را دارند.

نرم‌افزار مدیریت تماس سیموتل

سیموتل یک نرم‌افزار مدیریت تماس دانش بنیان است که در دو نسخه ابری (Cloud) و نصبی (Local) قابل‌استفاده است. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا با استفاده از گزارش‌های پیشرفته عملکرد سازمان و کارکنانتان را بسنجید، هزاران تماس روزانه برقرار کنید، هیچ تماسی را از دست ندهید و به کمک هوش مصنوعی مدیریت هوشمندانه‌ای بر روی تماس‌هایتان داشته باشید. همچنین ویژگی‌هایی مانند تلفن گویا، صف انتظار تماس، ضبط مکالمه و صندوق صوتی از جمله امکانات پایه‌ای سیموتل هستند که در هر دو نسخه به شکل رایگان وجود دارند.

نرم‌افزار مرکز تماس سیموتل با توانایی برقراری ۵۲۰۰۰ تماس هم‌زمان و استفاده از هوش مصنوعی (AI) امکان مدیریت تماس کسب‌وکارهای کوچک تا بزرگ را دارد. سیموتل به شکلی طراحی شده است که هر فردی بدون دانش فنی و فقط با کشیدن و رهاکردن (Drag & Drop) به‌سادگی بتواند مسیر تماس‌های ورودی و خروجی را پیکربندی و تمامی داشبوردها را شخصی‌سازی کند.

لوح تقدیر شرکت نسیم ارتباط آینده برای حضور در نمایشگاه تلکام 1402

سلام و سیموتل، نرم‌افزارهایی مبتنی بر هوش مصنوعی ( AI )

سامانه ارتباطی سلام با استفاده از هوش مصنوعی (AI) و امکان سفارشی‌سازی دقیق بر اساس نیاز سازمان‌‌تان؛ منجر به افزایش فروش، بهبود خدمات پشتیبانی و افزایش رضایت‌مندی مشتریان‌تان‌ می‌شود. مهم‌ترین وجه تمایز سلام بهره‌مندی از هوش مصنوعی است.

هوش مصنوعی در CRM سلام به شما کمک می‌کند که داده‌های‌تان را تحلیل کنید، رفتار مشتریان‌تان را پیش‌بینی کنید، گزارشات اختصاصی بگیرید و براساس اطلاعات ورودی، یادداشت‌ها و مکالمات پیشنهاداتی برای افزایش فروش محصولات و خدمات دریافت کنید؛ فقط کافی‌ست که با هوش مصنوعی این نرم‌افزار چت کنید. به همین سادگی!

نرم افزار مرکز تماس سیموتل با استفاده از هوش مصنوعی و بهره‌مندی از روش‌های نوین مدیریت تماس به شما کمک می‌کند تا بهترین سیستم توزیع تماس خودکار (ACD) را پیاده‌سازی کنید و مرکز تماسی هوشمند داشته باشید. همچنین سرویس ChatBot در این نرم‌افزار راهکاری هوشمند برای چت با مشتریان‌تان خواهد بود. مهمترین قابلیت و وجه تمایز سیموتل با سایر رقبا برخورداری از هوش مصنوعی (AI) است. هوش مصنوعی فقط بر روی نسخه نصبی فعال است. به کمک این قابلیت می‌توانید تماس‌هایتان را هوشمندانه مدیریت کنید.

سامانه ارتباطی سلام و نرم‌افزار سیموتل در نمایشگاه تلکام 1402

استقبال از «سیموتل و سلام» در نمایشگاه تلکام 1402

طراحی و توسعه این دو محصول و استفاده از هوش مصنوعی باعث شد که از سامانه ارتباطی سلام و نرم‌افزار مرکز تماس سیموتل در نمایشگاه تلکام استقبال خوبی شود. برای اطلاعات بیشتر درباره شرکت نسیم تلکام، سامانه ارتباطی سلام و نرم‌افزار مرکز تماس سیموتل می‌توانید به وبسایت این شرکت به آدرس www.nasimtel.com مراجعه کنید یا با شماره 02179491000 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین